arjan123nl Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Je begrijpt me niet, HOE moet je naar Prestige 10 gaan? x10 Prestige Mode inschakelen? 10 x lvl 65 halen. Reageren
___ Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 10 x lvl 65 halen. Je bedoelt 10x level 55 halen. Reageren
wupie Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Je begrijpt me niet, HOE moet je naar Prestige 10 gaan? x10 Prestige Mode inschakelen? Dat is toch niet zo moeilijk je gaat eerst to level 65 daarna ga je naar prestige 1, dan begin je weer op level 1 maar dan heb je een teken voor je naam. Daarna ga je weer tot level 65 en dan doe je weer hetzelfde als hierboven en dan weer opnieuw en opnieuw en opnieuw net zolang je bij de 10e prestige bent, maar dat duurt altijd heel lang. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Weet iemand wanneer patch 1.6 uit komt? Reageren
.Stan Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Dit weekend is er een Double XP Weekend. Ik heb mijn CoD WaW voor de PS3 vandaag voor 40 euro verkocht, mooie deal toch? Bewerkt: 5 september 2009 door Visser23 Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Heb niet veel geld dus ik heb de demo Reageren
Tomeken Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) Dit weekend is er een Double XP Weekend.Ik heb mijn CoD WaW voor de PS3 vandaag voor 40 euro verkocht, mooie deal toch? dat double xp gedoe is al een heele tijd bezig zijn er hier ook mesnen die graag nazizombies spelen want ik spel op cod eigelijk niks anders Bewerkt: 9 september 2009 door Tomeken Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 (bewerkt) Dit weekend is er een Double XP Weekend.Ik heb mijn CoD WaW voor de PS3 vandaag voor 40 euro verkocht, mooie deal toch? dat double xp gedoe is al een heele tijd bezig zijn er hier ook mesnen die graag nazizombies spelen want ik spel op cod eigelijk niks anders Ja ik bijvoorbeeld maar Nazi Zombies is gewoon leuk. Ik voeg je wel toe als dat mag dan kunnen we een keer Der Riese of een andere zombie map spelen (mits je die hebt) Bewerkt: 10 september 2009 door GunsNroses61 Reageren
Tomeken Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Dit weekend is er een Double XP Weekend.Ik heb mijn CoD WaW voor de PS3 vandaag voor 40 euro verkocht, mooie deal toch? dat double xp gedoe is al een heele tijd bezig zijn er hier ook mesnen die graag nazizombies spelen want ik spel op cod eigelijk niks anders Ja ik bijvoorbeeld maar Nazi Zombies is gewoon leuk. Ik voeg je wel toe als dat mag dan kunnen we een keer Der Riese of een andere zombie map spelen (mits je die hebt) jaja voeg me maar toe , alleen heb ik nog geen maps. maar ik ga wel map pack 3 koope als de psn cards er zijn Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb gisteren weer eens mijn originele cod5 geinstalleerd en toen had ik ook de patches 1.1, 1.2, 1.3 en 1.4 geinstalleerd. Vandaag had ik Patch 1.5 geinstalleerd. Maar als ik nu op het icoontje klik van de Single Player dan krijg je kort een schermpje "Call Of Duty World At War" en daarna word het beeld gewoon zwart. Hetzelfde bij de MultiPlayer. Mijn systeem voldoet aan de eisen want ik heb het al eens eerder gespeeld. Ergens op google las ik dat CoD5 geen W7 support heeft. Komt het misschien daardoor? Oja, het is me 1x gelukt om MP op te starten, dat was toen ik net Patch 1.4 had geinstalleerd. Daarvoor en daarna deed hij het gewoon niet. Ook niet toen ik later MP probeerde op te starten met 1.4. Heeft iemand een oplossing zodat het spel het wel doet? Bewerkt: 12 september 2009 door Visser23 Topics samengevoegd. Reageren
.Stan Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hallo allemaal,Ik heb gisteren weer eens mijn originele cod5 geinstalleerd en toen had ik ook de patches 1.1, 1.2, 1.3 en 1.4 geinstalleerd. Vandaag had ik Patch 1.5 geinstalleerd. Maar als ik nu op het icoontje klik van de Single Player dan krijg je kort een schermpje "Call Of Duty World At War" en daarna word het beeld gewoon zwart. Hetzelfde bij de MultiPlayer. Mijn systeem voldoet aan de eisen want ik heb het al eens eerder gespeeld. Ergens op google las ik dat CoD5 geen W7 support heeft. Komt het misschien daardoor? Oja, het is me 1x gelukt om MP op te starten, dat was toen ik net Patch 1.4 had geinstalleerd. Daarvoor en daarna deed hij het gewoon niet. Ook niet toen ik later MP probeerde op te starten met 1.4. Heeft iemand een oplossing zodat het spel het wel doet? Er zal over een week ook patch 1.6 uitkomen, misschien werkt alles dan wel. Volg het nieuws op www.callofduty.nl! http://www.callofduty.nl/news/2181/Patch_1...gende_week.html Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 10 x lvl 65 halen. Je bedoelt 10x level 55 halen. Het is dan wel een laat antwoord: Maar in COD 4 waren er 55 levels en in COD: Waw 65. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.