GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Nee, vandaag gekocht. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Nee, vandaag gekocht. Probeer de nieuwste Patch eens te gebruiken: KLIK Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Nee, vandaag gekocht. Probeer de nieuwste Patch eens te gebruiken: KLIK Ik ben nu 1.5 to 1.6 patch aan het downloaden. =] Maar moet je dan eerst 1.1 installeren, daarna 1.2, 1.3 etc. ? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Nee, vandaag gekocht. Probeer de nieuwste Patch eens te gebruiken: KLIK Ik ben nu 1.5 to 1.6 patch aan het downloaden. =] Maar moet je dan eerst 1.1 installeren, daarna 1.2, 1.3 etc. ? Ja Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Nee, vandaag gekocht. Probeer de nieuwste Patch eens te gebruiken: KLIK Ik ben nu 1.5 to 1.6 patch aan het downloaden. =] Maar moet je dan eerst 1.1 installeren, daarna 1.2, 1.3 etc. ? Ja Ow nee... )= Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Nee, vandaag gekocht. Probeer de nieuwste Patch eens te gebruiken: KLIK Ik ben nu 1.5 to 1.6 patch aan het downloaden. =] Maar moet je dan eerst 1.1 installeren, daarna 1.2, 1.3 etc. ? Ja Ow nee... )= Je zult gewoon alles moeten downloaden. En ik heb hem vandaag ook voor de PC gekocht, voor 20 euro. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hoi, ik heb COD5: World at War weer eens op de PC geïnstalleerd. Ik heb snel de 1.5 Patch van Gamershell gedownload, dus ik wil de patch installeren en geeft hij de volgende foutmelding aan: Setup could not locate a valid installation of Call of Duty. Wat is daaraan te doen? Want ik heb COD5 wel geïnstalleerd op m'n PC... =( Heb je hem illegaal? Nee, vandaag gekocht. Probeer de nieuwste Patch eens te gebruiken: KLIK Ik ben nu 1.5 to 1.6 patch aan het downloaden. =] Maar moet je dan eerst 1.1 installeren, daarna 1.2, 1.3 etc. ? Ja Ow nee... )= Je zult gewoon alles moeten downloaden. En ik heb hem vandaag ook voor de PC gekocht, voor 20 euro. Omfg, ik ook voor €20,- de Limited Ed. Jammer zeg, da's bijna 5 gig! Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 >>> Door Visser23: Quotepiramides heb ik een hekel aan Stoppen dus <<< Daarnaast: ik heb de game gekregen voor m'n verjaardag. Groot is ie helaas niet Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Omfg, ik ook voor €20,- de Limited Ed. Jammer zeg, da's bijna 5 gig! Je kunt zo ook alleen installeren, en daarna weer weggooien. Reageren
paul007 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Hey iedereen! Ik ben dus van plan om Call Of Duty 5 te kopen maar zeker niet voor de hele prijs. Iemand hier die hem goedkoper heeft gekocht? Ik heb het over de PS3 versie. Kan het misschien zijn dat COD 5 in prijs verlaagt wordt nadat COD MW2 in de winkels ligt? paul007 @hieronder: Thanks, €40,00 vind ik nog steeds te veel. Ik wacht wel op een prijsverlaging Bewerkt: 26 oktober 2009 door paul007 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Hey iedereen! Ik ben dus van plan om Call Of Duty 5 te kopen maar zeker niet voor de hele prijs. Iemand hier die hem goedkoper heeft gekocht? Ik heb het over de PS3 versie. Kan het misschien zijn dat COD 5 in prijs verlaagt wordt nadat COD MW2 in de winkels ligt? paul007 Je hebt hem hier al voor 40 euro en er is een kans dat COD5 in prijs zal zakken als MW2 in de winkels te vinden is. Reageren
Kryziek Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Wat vinden jullie van dit record? Deze is gemaakt door mijzelf en Wanted. Ik heet unleashed omdat ik geen zin had me naam aan te passen. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Hey iedereen! Ik ben dus van plan om Call Of Duty 5 te kopen maar zeker niet voor de hele prijs. Iemand hier die hem goedkoper heeft gekocht? Ik heb het over de PS3 versie. Kan het misschien zijn dat COD 5 in prijs verlaagt wordt nadat COD MW2 in de winkels ligt? paul007 Je hebt hem hier al voor 40 euro en er is een kans dat COD5 in prijs zal zakken als MW2 in de winkels te vinden is. De prijs gaat zeker omlaag, als je nog wat langer wacht kun je hem voor een prikkie kopen.. Reageren
Nayek Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 De Message of the Day zegt dat de Map Packs tot 1 November 50% goedkoper zijn in de PSN Store. Maar in de PSN Store kosten de Map Packs nog steeds gewoon €9,99 per stuk. Weet iemand hier meer vanaf? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.