Wrieh Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Ik ben doodgegaan in de wildy :cry: Me full rune weg + me rune scim 150 K :cry: Maar weer aan de bak met de yews >>> Door Jowx: Ook als alles niet in HOOFDLETTERS staat kunnen we het lezen, sterker nog, het leest makkelijker als je het in gewone lettertjes neer zet. Bij deze aangepast. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Spijtig voor je. Je mag van mij wel full steel kopen. 6,5k. Dan heb je temminste nog wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 heb maar 391 coins op me bank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Ik heb zelf 2 van level 70 gehad. 1 is gehackt en kan ik niet meer op en de ander is verkocht, Ik heb vandaag een account van level 75 gehad die member is geweest. Lang leven goede vriendjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Das echt stront vervelend die hackers!me eerste 50 k kwijt (wat volgens mij mijn vriend had gedaan)want hij had in een keer de volgende dag een rune long... maar ik ben ff me WC en FM aan het trainen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Een tijdje terug speelde ik ook Runescape, mijn combat was lvl31, niet erg hoog. Ik verveelde me en toen ben ik maar gestopt. Niet leuk -> Ik had maar 6k [/font]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) Net stuk of 6 barrow trips gedaan, weer geen loot EDIT: Hier heb je m'n stats: http://hiscore.runescape.com/lang/en/aff/r...cape/overall.ws Typ zelf maar Bv202 in Bewerkt: 26 februari 2007 door Bv202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Me firemaking lvl is 41 Nu maar weer aan de bak met willows hakken ze zijn weer op maar ja emt woodcutting lvl 57 gaat dat best snel ------------------------- De Helft van de mensen die hier posten zeggen da ze naar 10 minuten het al zat zijn. Het klopt dat die tutorial eiland oersaai is.maar later word het leuker.dan kun je alles trainen en zelfs mensen vermoorden.Ik had dit eerst ook dat tutorial island was oersaai. >>> Door Jowx: Dubbelposts samengevoegd, gebruik in de toekomst het knopje. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
battle1970 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 nou ik speelde ( en heel soms speel nog is om hallo te zeggen tegen me vrienden ) eerst runescape en dat heb ik ongeveer 2 - 3 jaar gedaan en nu kwam de x360 en zo en toen kreeg ik nog een geweldige vriendin en toen vond ik runescape echt ...minder gewoon saai en nu ( accound gta gta gta ) met level 99 fishing en cb 97 doe ik bijna niets meer eigenlijk...maar het was idd een leuk spel en ik heb het te druk om het te doen en ik heb alles in het spel al gezien groetjes mii Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Ik zoek werk mensen. Ik wil voor mensen Ores minen. Dus vroeg ik mij af voor wie zou ik dit mogen doen. Ik kan T/M Mithril Minen. Dus wie wil mij. Stuur mij een PB. Met daarin wat ik moet minen. Hoeveel. En hoeveel geld of spullen ik ermee krijg. Bewerkt: 27 februari 2007 door Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Wat dacht je van 200 mith ores voor 100k? Edit: Of is dat wat weinig? Bewerkt: 1 maart 2007 door Dynamic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2007 Ooit runscape gespeeld. En dan puur uitverveling. Na een paar uur had ik het alweer gehad. En tegenwoordig denk ik dat runscape alleen maar kapot maakt. Als je ziet wat voor belachlijke bedragen worden gevraagd voor een runscape account op marktplaats, nolensplein en E-Bay. En dan heb je het dus over kinderen die zoiets op internet verkopen. De verslaving is enorm, en vandaar mijn mening over runscape --> het zou verboden moeten worden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Wat dacht je van 200 mith ores voor 100k?Edit: Of is dat wat weinig? Ik doe 150 mith voor 100k. Maar heb je dut nog steeds nodig. Jongens ik ben zins gisteren member geworden. Zelf had ik dit niet zien aan komen. Maar een vriend van mij heeft het betaald. Dit omdat hij er niks aan had. Dus ik kreeg het gratis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Een tijdje geleden postte ik hier en zei ik dat ik speelde, maar nadat ik al deze posts doorleesde en eens goed nadacht, begon ik 1 keer met spelen. Ik snapte meteen wat ik er toen zo leuk aan vondt. De verslaving drong weer aan. Kortom: Ik speel weer Runescape . En meteen toen ik weer begonnen was, heb ik een quest gewonnen: Dragon Slayer Ik weet niet hoelang ik zal blijven spelen Misschien is dit een tijdelijke fase, wie weet... Ik ben combat level: 57 en Total lvl 640 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 http://img267.imageshack.us/img267/6013/rc80md1.png Eindelijk runecrafting 80 Hele dag door craften, nog 11 lvltjes voor dubbel nats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.