Pimp_Killer Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 runescape sucks.. het ziet er niet uit....het iw hartstikke kinderachtig vorig jaar was iedereen daar verslaafd aan....soow kinder8tig Reageren
Mpp Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 jah egt een domme spel hoor vroeger zat ik er 24 uur agter ik was fis level 70 toen werd ik gehackt Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Runescape ^____^ ownt! Combat 84, total 1205 2x member geweest. Het ownt ! GTA Reageren
Synchro Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Er zijn tijden dat ik het graag speel en ook niet. Vorige week is mijn account gehacked en ja , een nieuw account begonnen. Ben nog maar level 21 , naja. In het begin ( na de tutorial ) is het vreselijk saai , na een tijdje niet meer. Nog een fijne dag verder. Bewerkt: 6 januari 2006 door Synchro Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Op zich vind ik het een heel leuk spel . Maar ik ben nog maar lvl70, dus jah... Wel member Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Voledig cool bn lvl 63 nu ik speel het echt machtig graag! Bewerkt: 24 juni 2006 door ICE BANANA Reageren
vice Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) runescape vind ik nog altijd leuk maar ik speel er wat minder op want ik moet zeggen,ik kom in de andere tijd meestal op het forum van gta of hun site. ik ben ondertussen combat lvl 62 maarja in 2 dagen 3 lvls gestegen...-->ik heb gehoord dat er een nieuwe runescape uit komt met betere beelden! vice Bewerkt: 16 januari 2006 door vice Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 runescape is bullsch*t Reageren
Velaro Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik had tijden dat ik het graag speelde.Maar achteraf toen ik "echte" spellen begon te spelen zoals Gta besefte ik dat die véél leuker waren.Een paar vrienden spelen het nog maar ik vind het maar niks.Wat ik stom vind is : Je moet member zijn om alle functies te hebben,je moet lvl blablabla zijn om een bepaald armor/zwaard te dragen en ga zo maar door Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik had tijden dat ik het graag speelde.Maar achteraf toen ik "echte" spellen begon te spelen zoals Gta besefte ik dat die véél leuker waren.Een paar vrienden spelen het nog maar ik vind het maar niks.Wat ik stom vind is : Je moet member zijn om alle functies te hebben,je moet lvl blablabla zijn om een bepaald armor/zwaard te dragen en ga zo maar door Daarom zijn sommige er ook aan verslaafd. Ze moeten steeds verder komen om beter te worden. Reageren
Velaro Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Je hebt wel veel mogelijkheden ook,maar die zijn saai,ik bedoel wat vind je nou aan mijnen,houthakken,smelten Reageren
RobbertR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Oorzaak dat ik ben gestopt is omdat ik bij lvl 45 een grote clan tegen kwam in full rune en in mn eentje Zwaar geownt natuurlijk, en toen zag ik het niet meer zitten omdat ik verder weinig op mn bank had dat van grote waarde was. Ik heb ook veel geluk gehad, door ook een grote clan tegen kwam van allemaal hoge lvls en geteled op lvl 2 wilderniss vanaf lvl 45 wilderniss dat werd ook mede mogelijk gemaakt door mn hofe vis en kook lvl waardoor ik het beste vis kon koken en vangen Reageren
LucasV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Best wel goed spel voor een gratis MMORPG in 3D. Veel mogelijkheden ook enzo, ik heb het een tijdje gespeeld. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Wow zag net dat het verboden is om accounts te ''dealen'' Kan een mod dan a.u.b de titel veranderen in Runescape toppic? Algemene uitleg Hiervind je runescape. Bedoeling is om alle quest te doen en je stats zo hoog mogelijk te krijgen. dat was een simpele uitleg ga naar de site om meer uitleg. Praat hier wat over runescape,vertel een avontuur van jouw poppetje ... Mijn idee was om een groepsfoto te maken van alle mensen van Dit forum die Runescape spelen. Post hier als je wilt meedoen en of een avontuur wilt vertellen. Bewerkt: 25 juni 2006 door ICE BANANA Reageren
Follow Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik wil dan best wel meedoen, ik heet Kjellb op runescape. En ik verdipe me het meest in magie. Lekker chil vind ik magie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.