.Syfes Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ja hoor ik heb hier een acount van runescape heel goed enzovoort maar is lang geeden dat ik het gedaan heb dus ik ga er nu eens op Reageren
SilverDust Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Eej, Ik heb ook een account: zwartepiet22 Voeg mij maar toe op Runescape. Ben wel erg inactief op het moment. Reageren
Stan O. Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 ik heb ook een acount ik heet daar Staneke3 iedereen mag me toevoegen Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik heet aragorn4420 op runescape, vind er niet zo veel meer aan omdat ik geen member ben enzo voeg me maar toe maakt me niet uit Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Oke dan geweldig! perfect dat enthousiasme! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ik heet Dragonmh16 op Runescape.. speel het alleen niet zoveel [EDIT:] Ik wil best wel mee doen, met zo groepfoto alleen ben ik nog maar level 3.. Ik kan wel op de account van me broertje, maar die is ook nog maar lvl 53, ook niet zo hoog dus Bewerkt: 13 juli 2006 door Ronnie1987 Reageren
Rullez Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik wil graag jullie namen hebben. Dan kan ik jullie toevoegen aan mijn vrienden lijst. Doe dit aub. via pb. Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 runescape sucks.. het ziet er niet uit....het iw hartstikke kinderachtig vorig jaar was iedereen daar verslaafd aan....soow kinder8tig Wat is daar nu zo kinderachtig aan ik ben er mee gestopt omdat het me beu werd niet omdat het kinderachtig is Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik ben nu lvl 114 en heb full drag en 79mil... ben het ook bue en wil hem gratis weggeven... Maar ik wel er wel een goeie accaunt voor terug.... Greetzzzz CJ Bewerkt: 17 juli 2006 door Curtis Jackson Reageren
Dynamic Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik wil hem wel ruilen voor een andere hoge maar dan wil ik wel die full dragon en hem eerst proberen stuur via een pbtje maar je msn dan handelen we het daar wel af oké? Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik wil hem wel ruilen voor een andere hoge maar dan wil ik wel die full dragon en hem eerst proberen stuur via een pbtje maar je msn dan handelen we het daar wel af oké? is goed maar je mag hem niet proberen van wege het hacken en scammen... Reageren
Joriz Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Niet toegestaan mensen! Moet ik dit topic op slot doen? Of wil je een waarschuwing? Dan moet je zo door gaan. Nu weer ontopic! Reageren
Rullez Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik ben nou mijn vissen aan het verbeteren maar dat lukt niet echt met een net. Dus vroeg ik mijn af weet iemand waar een vishengels is. Als het kan met een kaartje erbij. Reageren
Wrieh Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 rullez je kunt vishengels kopen in port sarim enr unescape si neit kinderachtig...gta heb je binnen drie dagen uitgespeeld runescape niet....daarmoet je amadne voor trainen.soms wel jaren.en me com is 57 en me total lvl is 489 enme wc 53 ik ben nog best wel een n00b maar verde rheb ik rune plate legs mithril chainmail &addy FULL helm en addy 2-handik heb volgens mij 5k op me bank! ik train nu smithing me lvl daarvan is 37 Reageren
Miyamoto Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik ben Belial66 (lv. 33 ) Goed idee, die groepsfoto! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.