Jump to content

GTA III easter eggs


Mister Fuji

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    47

  • Mark B.

    22

  • Flitskikker

    14

  • Lantyz

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Ik heb wel een soort van EE gevonden maar heb het niet kunnen filmen.

Als je op straat 2 prostituees naast elkaar ziet staan, komen ze allebei in de auto.

Nog niet geprobeerd met 3. Kan iemand dit bevestigen aub?

Bij deze je bevestiging, er staat(/stond?) ook een filmpje van op youtube, van 2 prostituees. Drie heb ik nog nooit gehoord, wat moet je met 3 tegelijk? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wiezo zou hij daarvan afgeleid zijn? Als namen op elkaar lijken, maar ze verder niks overeenkomstigs hebben, hoeven ze toch niet van elkaar afgeleid te zijn.

Ik zie Salvator Leone nog niet 6 keer achter elkaar op het nippertje een bokswedstrijd winnen...

hey je hebt ook nog een easter egg een soort dan.

overal door de stad zijn borden van rockstar logo's geplaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Wiezo zou hij daarvan afgeleid zijn? Als namen op elkaar lijken, maar ze verder niks overeenkomstigs hebben, hoeven ze toch niet van elkaar afgeleid te zijn.

Ik zie Salvator Leone nog niet 6 keer achter elkaar op het nippertje een bokswedstrijd winnen...

hey je hebt ook nog een easter egg een soort dan.

overal door de stad zijn borden van rockstar logo's geplaatst.

2 dingen.

1. Je quote een post van pak m beet 5 jaar terug.

2. Allang bekend. In iedere GTA al vanaf het begin kan je door heel de stat het R* logo zien. Dat is a zo sinds GTA 1. EN dat zal zo ook gewoon nog doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dit is ook nog 'n leuke:

In iedere GTA hangen reclame borden (billboards) met her R* logo erop.

En deze: in de rest van de 3D GTA's heb je 's nachts sterren aan de hemel...

Niets mis mee maar als je goed kijkt zie je een R* sterrenbeeld (logo verbonden met sterren).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook nog 'n leuke:

In iedere GTA hangen reclame borden (billboards) met her R* logo erop.

En deze: in de rest van de 3D GTA's heb je 's nachts sterren aan de hemel...

Niets mis mee maar als je goed kijkt zie je een R* sterrenbeeld (logo verbonden met sterren).

Zeg knaap, precies hetzelfde staat in een post vlak boven je, bovendien was het al lang bekend! Net als het R*-sterrenbeeld. Leuke EE, maar al lang bekend!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook nog 'n leuke:

In iedere GTA hangen reclame borden (billboards) met her R* logo erop.

En deze: in de rest van de 3D GTA's heb je 's nachts sterren aan de hemel...

Niets mis mee maar als je goed kijkt zie je een R* sterrenbeeld (logo verbonden met sterren).

Zeg knaap, precies hetzelfde staat in een post vlak boven je, bovendien was het al lang bekend! Net als het R*-sterrenbeeld. Leuke EE, maar al lang bekend!

Denk je nou echt dat ik 35 a 36 paginas compleet ga doorlezen???

Als jij nou eens een boek hebt van 999 pagina's en je zoekt een woord in de juiste zin,

dan ga jij toch ook niet 999 pagina's doorspitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook nog 'n leuke:

In iedere GTA hangen reclame borden (billboards) met her R* logo erop.

En deze: in de rest van de 3D GTA's heb je 's nachts sterren aan de hemel...

Niets mis mee maar als je goed kijkt zie je een R* sterrenbeeld (logo verbonden met sterren).

Zeg knaap, precies hetzelfde staat in een post vlak boven je, bovendien was het al lang bekend! Net als het R*-sterrenbeeld. Leuke EE, maar al lang bekend!

Denk je nou echt dat ik 35 a 36 paginas compleet ga doorlezen???

Als jij nou eens een boek hebt van 999 pagina's en je zoekt een woord in de juiste zin,

dan ga jij toch ook niet 999 pagina's doorspitten?

Je hoeft niet meteen zo defensief te gaan reageren.

Maar je hoeft meestal niet 35 á 36 pagina's doorlezen. 2 posts boven je zij iemand precies hetzelfde. Een ander persoon (Ik in dit geval) reageerde al met dat het bekend was, Dat dat in iedere GTA al zo is. Kijk je voorkomt tenminste dit soort dingen als je de laatste 3 posts even leest. Dat kost nooit zoveel moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook nog 'n leuke:

In iedere GTA hangen reclame borden (billboards) met her R* logo erop.

En deze: in de rest van de 3D GTA's heb je 's nachts sterren aan de hemel...

Niets mis mee maar als je goed kijkt zie je een R* sterrenbeeld (logo verbonden met sterren).

Zeg knaap, precies hetzelfde staat in een post vlak boven je, bovendien was het al lang bekend! Net als het R*-sterrenbeeld. Leuke EE, maar al lang bekend!

Denk je nou echt dat ik 35 a 36 paginas compleet ga doorlezen???

Als jij nou eens een boek hebt van 999 pagina's en je zoekt een woord in de juiste zin,

dan ga jij toch ook niet 999 pagina's doorspitten?

Je hoeft niet meteen zo defensief te gaan reageren.

Maar je hoeft meestal niet 35 á 36 pagina's doorlezen. 2 posts boven je zij iemand precies hetzelfde. Een ander persoon (Ik in dit geval) reageerde al met dat het bekend was, Dat dat in iedere GTA al zo is. Kijk je voorkomt tenminste dit soort dingen als je de laatste 3 posts even leest. Dat kost nooit zoveel moeite.

ok. maar dan moet je niet boos worden als ik per ongeluk

een stom regeltje verkeerd lees.

Ik weet nog eentje. Het is niet egt een easter egg maar het is wel leuk om te weten:

Als je naar de ophaalbrug gaat, gaat hij open als je een soort bel hoort. Maar er komt niet een

een boot onderdoor!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb toch een kleine verwijzing/grapje gevonden!

12415.jpg

De tekst op de filmposter links, ''Top Down City'' verwijst volgens mij naar het top down view in de classic gta's.

De naam ''Arnold Steelone'' verwijst volgens mij naar Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone :Y .

De poster rechts heb ik expres op de screen gezet, ik vermoed dat er wel iets ''grappigs'' inzit?

Misschien dat de tekst schwarz bevestigt dat Arnold Steelone iig naar Arnold Schwarzenegger verwijst?

Kan het overigens zo zijn dat de naam Sex Club 7 verwijst naar de band S-Club 7?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, goed om dit soort dingen weer te zien.

Deze twee posters staan nog niet op WikiGTA, misschien dat deze erbij kunnen?

Het zou zomaar kunnen dat wat jij zegt over de S-Club, kan.

Alleen zou ik niet weten wat nou de link tussen deze band en GTA is? (Misschien een soundtrack? Nog niet gecheckt)

Chuck Schwartz zou natuurlijk op Chuck Norris kunnen slaan!

In ieder geval goed gedaan! (door Dotz dan ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, goed om dit soort dingen weer te zien.

Deze twee posters staan nog niet op WikiGTA, misschien dat deze erbij kunnen?

Het zou zomaar kunnen dat wat jij zegt over de S-Club, kan.

Alleen zou ik niet weten wat nou de link tussen deze band en GTA is? (Misschien een soundtrack? Nog niet gecheckt)

Chuck Schwartz zou natuurlijk op Chuck Norris kunnen slaan!

In ieder geval goed gedaan! (door Dotz dan ;) )

Chuck Norris! Natuurlijk! Nog niet aan gedacht! Die poster leek me al ''verdacht'' dus had ik hem maar op de screen gezet. Ik vond de namen S-Club 7 & Sex Club 7 gewoon heel erg op elkaar lijken, 'k zal vanavond ff 't boekje van GTAIII doorchecken en zoeken naar die band!

Edit: Ik was nog even GTAIII aan 't doen. Ik kreeg een berichtje op m'n pager, en wat ik al dacht werd bevestigt! De sound van de pager is diezelfde als je standaard-ringtone op GTAIV!



Dat is in ieder geval de tune van de pager van GTAIII! Misschien dat ik dit in het GTAIV topic had moeten posten, maar hier kon ik nog mooi een post editten en ik had het bovendien ondekt in GTAIII!

Edit #2: Ga ook eens hier kijken! Daar zul je een digitaal ''bord'' boven de weg vinden met daarop wat mededelingen en waarschuwingen! Onder andere komt deze waarschuwing voorbij:

Keep your eyes on the road and not on this sign.
:tu:

46sign.jpg

Volgens mij komen er nog wat teksten voorbij!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Edit #2: Ga ook eens hier kijken! Daar zul je een digitaal ''bord'' boven de weg vinden met daarop wat mededelingen en waarschuwingen! Onder andere komt deze waarschuwing voorbij:

Keep your eyes on the road and not on this sign.
:tu:

Dotz is on fire! :puh:

Ik start nu GTA III en ga direkt naar die lokatie om even te kijken wat daar allemaal is!

EDIT: Heb even snel gekeken naar de soundtrack van GTA III, en heb nergens een link naar S-Club 7 als artiest gevonden :(

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...