Jump to content

GTA III easter eggs

Mister Fuji

Recommended Posts

• 2 maanden later...
  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

47

• Mark B.

22

• Flitskikker

14

• Lantyz

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vind die easter eggs van vice city niet heel erg goed :duh: teleurstellend zelfs, die van GTA III zijn uitdagender, just like gosthtown, je moet hard werken om er te komen! je moet goed dodo kunnen vliegen enzo...

ook die letters op de radar vind ik erg cool, vc die heeft geen verborgen easter eggs zoals GTA III, daarom ben ik op dit gebied liever een GTA 3er dan vice cityer :Y

Delen op andere websites

Ik heb iets ontdekt. De buis ligt op het water.

http://img246.imageshack.us/my.php?image=buis0001zy4.jpg

wat bedoel je er mee dat is toch normaal :bonk:

even terug naar dit vorige topic, weet teovallig, aan de ene kant kun je niet komen per boot, aan de andere kant wel, aan die ene kant waar je dat niet kan, kun je door rotsen, dus dit meer dat ze er neit achter komen dat Gosth town bestaat, maar iedereen komt er toch achter, na loop van tijd, zeker als je dit forum vaak bekijkt :dans:

Delen op andere websites

ik vind die easter eggs van vice city niet heel erg goed :duh: teleurstellend zelfs, die van GTA III zijn uitdagender, just like gosthtown, je moet hard werken om er te komen! je moet goed dodo kunnen vliegen enzo...

ook die letters op de radar vind ik erg cool, vc die heeft geen verborgen easter eggs zoals GTA III, daarom ben ik op dit gebied liever een GTA 3er dan vice cityer :Y

Ghost Town is geen easter egg.

En Vice City heeft echt wel verborgen Easter Eggs hoor. Het paasei bijvoorbeeld, hoeveel mensen gaan er nou proberen door de muur te springen zonder te weten dat er wat zit? Precies, niemand. En die lijken die in het water liggen zie je ook niet 1-2-3.

Delen op andere websites

Klopt, maar heeft SA zoiets als het "you werent supposed to be able to get here you know"-bord of de VC-egg?

Dacht het niet...de humor van SA vind ik een veel lager niveau hebben als de voorgaande GTA's...west coast gevoel zeker? :7

Delen op andere websites

Klopt, maar heeft SA zoiets als het "you werent supposed to be able to get here you know"-bord of de VC-egg?

Dacht het niet...de humor van SA vind ik een veel lager niveau hebben als de voorgaande GTA's...west coast gevoel zeker? :7

Ik ken wel eentje uit SA die bijna onmogelijk te bereiken is; Gordon's Koevoet in Area 69, zo makkelijk kom je daar ook niet. :7

Edit: Wat dacht je van het lijk in de koelcel in Marco's Bistro in Vice City, daar kom je niet makkelijk zonder mods. :7

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

Weer ontopic: in Staunton Island zijn er twee delicatessenzaken en die heten "Uncle BJ's"(één van de winkels is gemolesteerd door de Diablos).

Nu denk ik dat Uncle BJ's een verwijzing is naar Uncle Ben's, een firma van voedsel in bokalen of zo.

Je vindt de winkels in het zuiden van Aspatria en noord-west Belleville, ze staan dicht bij elkaar.

Wat vinden jullie ervan? Screenshots zullen nog volgen, ik zit nu aan een PC waar GTA3 niet op staat.

Salutations, :cya:

Bewerkt: door Black Vegetable
Delen op andere websites

Eve terug op deze hier

En Vice City heeft echt wel verborgen Easter Eggs hoor. Het paasei bijvoorbeeld, hoeveel mensen gaan er nou proberen door de muur te springen zonder te weten dat er wat zit? Precies, niemand. En die lijken die in het water liggen zie je ook niet 1-2-3.

Ghost town is een easter egg, een bezienswaardigheid, dus een easter egg,

waar ligt dat paasei O.o

ik ga er denkik proberen hem te zien:P

Delen op andere websites

Eve terug op deze hier

waar ligt dat paasei O.o

ik ga er denkik proberen hem te zien:P

Nee, een Easter Egg is een grapje in de game. En een stad waar de cut-scène zich afspeelt is toch niet grappig? Wel leuk om te zien natuurlijk. :)

Voor dat paasei in Vice City moet je naar het kantoor van het nieuws, naast de brug op het tweede eiland. De brug helemaal bovenaan. Je gaat in de lift en op het dak zie je een appartement. Daar spring je door het raam helemaal rechts. ;)

Delen op andere websites

Als je Ghost Town een easter egg noemt, dan kun je alle interiors uit het Hidden Interior Universe van GTA: San Andreas - bij wijze van spreken - ook "easter eggs" noemen. Hier bevinden zich ook interiors uit missies van het spel, maar deze vallen niet onder de term "easter eggs".

Rockstar besloot eerst om deze interior (Ghost Town) in de normale wereld van het spel zelf te verstoppen, omdat er in GTA III nog geen andere hemels bestonden. In Vice City moest er een andere oplossing komen, omdat interiors hier nog moeilijk in de normale wereld verstopt konden worden, vanwege de toevoeging van helikopters.

Vandaar de toevoeging van de hemels en de conclusie dat Ghost Town geen easter egg is.

Delen op andere websites

Als je Ghost Town een easter egg noemt, dan kun je alle interiors uit het Hidden Interior Universe van GTA: San Andreas - bij wijze van spreken - ook "easter eggs" noemen. Hier bevinden zich ook interiors uit missies van het spel, maar deze vallen niet onder de term "easter eggs".

Rockstar besloot eerst om deze interior (Ghost Town) in de normale wereld van het spel zelf te verstoppen, omdat er in GTA III nog geen andere hemels bestonden. In Vice City moest er een andere oplossing komen, omdat interiors hier nog moeilijk in de normale wereld verstopt konden worden, vanwege de toevoeging van helikopters.

Vandaar de toevoeging van de hemels en de conclusie dat Ghost Town geen easter egg is.

O.o, als jullie alelbij zeggen zal het wel, dan vind ik het wel vreemd dat hij op nl.wikigta.org bij easter eggs staan:O

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
In de map-editor kun je duidelijk zien dat in het stadion van GTAIII (eiland 2) de letters "Cocks" staan. Menig mens weet wel wat dat betekent niet?

Het Liberty Memorial Stadium is het thuisveld van de Liberty City Cocks en de Liberty City Beavers. Zie WikiGTA voor meer duidelijkheid.

Delen op andere websites

In de map-editor kun je duidelijk zien dat in het stadion van GTAIII (eiland 2) de letters "Cocks" staan. Menig mens weet wel wat dat betekent niet?

Het Liberty Memorial Stadium is het thuisveld van de Liberty City Cocks en de Liberty City Beavers. Zie WikiGTA voor meer duidelijkheid.

:o , wist niet dat je erin kon, maar was dus al bekend. :puh: Ik ga weer verder speuren.

Bewerkt: door Bierbuikje
Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...