Jump to content

Formule 1

Spacecraft

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom wordt dit topic niet meer gebruikt?

>>> Door Flying Dutchman: Omdat er kennelijk weinig mensen meer posten<<<

• 2 weken later...
  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

38

• Thundercover

38

• Spacecraft

30

• Only GrandTheftAuto

27

Geplaatst:

Wat een sterke zege van de heer Vettel. Kwalificatie, strategie + racetempo waren denderend! Hopelijk dat er meer kan worden gewonnen door deze man dit jaar.

Geplaatst:

"De heer", "man"? Terwijl hij zichzelf nog bestempelt als een jongen. :D Maar fantastisch weekend, ik zat echt te genieten met dat weer, Vettel aan de leiding en ook Hamilton was erg goed. Nog meer winst voor Vettel dit jaar betwijfel ik, maar in de toekomst zeker. :Y

Geplaatst:
"De heer", "man"? Terwijl hij zichzelf nog bestempelt als een jongen. :D Maar fantastisch weekend, ik zat echt te genieten met dat weer, Vettel aan de leiding en ook Hamilton was erg goed. Nog meer winst voor Vettel dit jaar betwijfel ik, maar in de toekomst zeker. :Y

@ Flying Dutchman,

Dat is ontzettend jammer voor zo'n belangrijk topic. :cry:

@ Thundercover,

Zolang Hamilton enzo nog aanwezig zijn, is de kans zeer klein dat Vettel in de toekomst kanpioen zal worden. Aangezien Hamilton veel beter is, moet Vettel nog effe wachten met kampioen worden.

Geplaatst:
(...) Zolang Hamilton enzo nog aanwezig zijn, is de kans zeer klein dat Vettel in de toekomst kanpioen zal worden. Aangezien Hamilton veel beter is, moet Vettel nog effe wachten met kampioen worden.

Haha, ik hoop dat we het over dezelfde Vettel hebben die in een mindere auto in Monza het hele veld aan flarden reed, inclusief Hamilton. Geef Vettel een goede auto en hij wordt ermee kampioen. Misschien volgend jaar nog niet, maar hij heeft nog wel 15 jaar in de Formule 1 voor hem liggen. Hamilton wint ook niet alles. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
(...) Zolang Hamilton enzo nog aanwezig zijn, is de kans zeer klein dat Vettel in de toekomst kanpioen zal worden. Aangezien Hamilton veel beter is, moet Vettel nog effe wachten met kampioen worden.

Haha, ik hoop dat we het over dezelfde Vettel hebben die in een mindere auto in Monza het hele veld aan flarden reed, inclusief Hamilton. Geef Vettel een goede auto en hij wordt ermee kampioen. Misschien volgend jaar nog niet, maar hij heeft nog wel 15 jaar in de Formule 1 voor hem liggen. Hamilton wint ook niet alles. :puh:

Ja, daar heb je gelijk in. Maar Hamilton heeft meer ervaring dan Vettel. :Y Dat wil ik je alvast verklappen. De coureur heeft geluk dat hij een GP heeft gewonnen, dit seizoen.

Geplaatst:

Straks de GP Van Singapore, met Massa op de pole.

Het is een gloednieuwe GP, opnieuw een straatcircuit. Maar wat het meest vernieuwende element is, is dat het de allereerste GP ooit is die bij nacht wordt gereden.

Levert spectaculaire beelden op, maar jammer genoeg ook een spectaculair hoge energierekening, net nu de opwarming van de aarde/energiebeperking zeer actueel is.

f1%20singapore%20gp%20circuit%202.jpg

Ook leuk aan het circuit is het punt waar het circuit bijna raakt (Nicole Highway-Stamford Road waar ze eerst passeren met Esplanade Drive-Raffles Avenue).

• 4 weken later...
Geplaatst:

Nu wint hij hem wel, hij is echt niet zo stom om nog een keer het te vergooien. Hij kan met een slakkengangetje gaan rijden

Geplaatst:

Meschien heb Massa dan geluk, de circuit José Carlos Pace in Sao Paulo is best wel een makkelijke baan. Niet veel scherpe bochten, en best veel rechte banen. ;)

Geplaatst:

Dat valt erg tegen hoor. De baan is linksom, terwijl de meeste banen rechtsom zijn. Verder is het heel hobbelig en is er nogal een hoogteverschil, wat voor de motoren zwaar kan zijn. Men moet er ook meer dan 70 ronden op rijden, wat ook al erg veel is. Maar goed, daar zijn ze ook op getraind. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...