Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Ik vind het geen drama seizoen! Ja, Brawn domineert, maar kijk is even wat daar achter gebeurt, er word genoeg gestreden voor punten! Het gaat er niet alleen om wie 1,2 of 3 word! Kijk verder dan dat en de sport word leuker!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen drama seizoen! Ja, Brawn domineert, maar kijk is even wat daar achter gebeurt, er word genoeg gestreden voor punten! Het gaat er niet alleen om wie 1,2 of 3 word! Kijk verder dan dat en de sport word leuker!

Eerlijk gezegd, t'is niet de seizoen voor Mclaren en Ferrari. Ferrari gaat nog wel goed laatste 3 races maar ja, je kan nu al zien dat Brawn bijna de constructeurs kampioenen zijn. Vergeleken Hamilton vorig jaar en heden,, :( . Hamilton was briljant vorig jaar. Zelf ben ik voor Sutil maar ja die heeft het ook moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9099.html :N

Alle teams die lid zijn van de FOTA (Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Red Bull, Torro Rosso, Brawn GP en Toyota) stappen met ingang van volgend jaar uit de Formule 1.

Mijnsinziens belachelijk, de FIA heeft het voor elkaar gekregen een kampioenschap met meer dan 60 jaar historie zo weg te gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9099.html :N

Alle teams die lid zijn van de FOTA (Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Red Bull, Torro Rosso, Brawn GP en Toyota) stappen met ingang van volgend jaar uit de Formule 1.

Mijnsinziens belachelijk, de FIA heeft het voor elkaar gekregen een kampioenschap met meer dan 60 jaar historie zo weg te gooien.

FIA draait nog wel bij, die wil echt niet dat alle teams die Formule 1 bekend maken weggaan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

FIA moet eens een keer stoppen met dictatortje spelen. Mosley en Ecclestone hebben het nu te hoog in hun bol. Ze moeten een keer iemand anders gebruiken.

BTW: Ik ga dit weekend naar Nürburg.

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten gewoon weer race liefhebbers aan de top van de FIA komen, in plaats van zakenmannen...

Inderdaad. En dan hoop ik niet dat ze Schumacher gaan vragen. Ik kan hem echt niet uitstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er moeten gewoon weer race liefhebbers aan de top van de FIA komen, in plaats van zakenmannen...

Inderdaad. En dan hoop ik niet dat ze Schumacher gaan vragen. Ik kan hem echt niet uitstaan.

Ik mag Schumi ook niet, maar hij doet het zekerweten een stuk beter dan Mosley en Ecclestone.

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten gewoon weer race liefhebbers aan de top van de FIA komen, in plaats van zakenmannen...

Inderdaad. En dan hoop ik niet dat ze Schumacher gaan vragen. Ik kan hem echt niet uitstaan.

Ik mag Schumi ook niet, maar hij doet het zekerweten een stuk beter dan Mosley en Ecclestone.

Het kan niet erger dan die 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ze maken het zo, dat zij de gene zijn die het meeste verdienen. En daar kan ik niet tegen. Mij maakt het nu niet echt uit als ze een budget opstellen, dan mogen ze van mij weer de turbo motoren gaan gebruiken. Ik heb misschien niet het turbo-era meegemaakt, maar volgens mij waren dat de mooiste wagens ooit om te kijken. Ze moeten een klein 1,6je daarachterin stoppen, met een gigantische turbo, en knallen maar. Dat kost veel minder dan een 3 liter v8 en daaruit 700pk te krijgen. Dat geeft zoveel problemen. Maar met een turbo erop, is het een stuk goedkoper.

Tegenwoordig kunnen ze uit die 2.4L V8 makkelijk 1500-1600 pk krijgen, maar door de regels mag dat niet :-(. Maar ik vind dat die turbo's wel weer terug mogen komen. Gewoon dat ieder team zelf bepaald hoeveel cilinders ze willen, atmosferisch tot 2.8 L, turbo tot 2.0L o.i.d. En de GP van gisteren heb ik nog niet gezien, die ga ik vandaag kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je het helemaal hebt gelezen ^_^

Maar wat vinden jullie van de straf van Alsonso? Ik vind 'm echt zwaar overdreven. Alleen omdat er een wiel afvloog, volgende race een schorsing voor het hele Renault team. Ze zijn echt gek geworden bij de FIA, en die Ecclestone al helemaal. Het enigste wat ze willen, is geld verdienen. Zo gaat de lol er toch ook af? Ik snap ze echt niet. :N Het zou mij niks verbazen als alle teams in de zomerstop rond de tafel gaan en dan gaan praten over hoe het zit. Want dit is echt onacceptabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...