Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

Nou, als hij die motor gewoon had gespaart had hij de resterende ronden gewoon uitgereden, maar nee, hij moet gewoon door blijven stampen hoor, dat was totaal niet nodig aangezien zijn voorsprong ruim zat was, volgens mij zelfs zat om 3 secondes per rondje te verliezen.

We kunnen dan direct ook bij hamilton 4 gaan schrappen, hij wint ten slotte met een mclaren die in feite niet vooruit te branden is.

@Hearv; ff vergeten :puh: Verder zie ik Alonso niet veel inhalen, iig niet zoals Hamiloton of Schumacher dat doet, sterker nog, zo doet niemand het op het veld, ze zijn imo allemaal te bang om iets gewaagds te proberen, vandaar zijn de huidige regels ook behoorlijk geflopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Sutil..? Wel ben ik hem fan, hij heeft net zijn eerste punten behaalt.

Maar Force-India heeft flink vooruitgang geboekt vergeleken, Spyker, Jordan en Minardi.

Maar denk je dat Sutil een optie is.?

Die Force India is volgens mij niet eens een slechte auto meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee he, fijn om dat te horen, maar even terug naar jou vraag, uhm.. Buemi heeft al 3 punten maar toch vind ik hem wel goed, zou jij dat ook vinden? Ik bedoel is dat wat je ervan gedacht had.

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs ik zit niet 24/7 achter GTAforum. :7

Maar ik ben het er volledig mee eens: geen directe straf voor Renault, Briatore voorgoed weg, Symonds' loopbaan waarschijnlijk ook voorbij (terecht na zo'n actie) en Alonso onschuldig. En volgend jaar weer 19 races op de kalender. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het er neit mee eens, Piquet is net zo schuldig en hij gaat vrijuit omdat hij volgens de FIA de waarheid heeft vertelt, waarheid my ass, wie gelooft er dat de piquets het verhaal niet wat hebben opgeleukt? Niet dat het wat uitmaakt, die piquet komt de formule1 toch niet meer binnen, we zijn nu van 2 huilerts af.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het er neit mee eens, Piquet is net zo schuldig en hij gaat vrijuit omdat hij volgens de FIA de waarheid heeft vertelt, waarheid my ass, wie gelooft er dat de piquets het verhaal niet wat hebben opgeleukt? Niet dat het wat uitmaakt, die piquet komt de formule1 toch niet meer binnen, we zijn nu van 2 huilerts af.

Ben ik helemaal eens met je.. Net nog gelezen dat als Renault nog zo iets doet dat ze voorgoed uit het business zijn.

Echt stom van Briatore, ben je zo in een normale bui komt dit op voorschijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Briatore is 100% schuldig. Piquet deed alleen wat zijn meerdere zei. Als een soldaat iemand neer schiet, dan doet hij dat omdat zijn meerdere dat zegt om dat te doen. Maar de straf voor het Renault Team vind ik wel een beetje heel erg. Alle monteurs en werknemers die wisten hier echt helemaal niks van, en nu hebben ze 2 jaar niks te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Piquet is absoluut stom geweest en ik denk dat zijn carrière ook voorbij is. Welk team wil er nu een coureur die zelfs zulke dingen over heeft voor een stoeltje voor volgend jaar? Ik zou er als team niet mee in verband gebracht willen worden, dus einde carrière Piquet en hij heeft Briatore en Symonds in zijn val meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Belgische Grand Prix in gevaar door geluidsoverlast?

Volgens de Belgische pers is het circuit van Spa-Francorchamps de rechten kwijt voor het organiseren van de Formule 1-race. Dat besluit is genomen na klachten van omwonenden, die last hebben van de herrie.

Volgens de Waalse krant Lesoir is de toekomst van de Belgische Grand Prix in gevaar door dit besluit. Het was de bedoeling dat het circuit de licentie had om tot en met 2026 een Grand Prix te organiseren, maar die licentie is dus ingetrokken, met het oog op de geluidsoverlast.

Weet je, ik ben zat van dit gezeik. Eerst Zandvoort, Nu Spa Francorchamps. Als je er gaat wonen moet je er maar rekening mee houden. Ze zouden een voorbeeld aan de mensen die bij Imola wonen moeten nemen, die juichen als er een Grand Prix komt. En als ik naast een kerk woon kan ik toch ook niet klagen dat ik last heb van allemaal mensen die Zondags voor mijn huis langs lopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, ik ben zat van dit gezeik. Eerst Zandvoort, Nu Spa Francorchamps. Als je er gaat wonen moet je er maar rekening mee houden. Ze zouden een voorbeeld aan de mensen die bij Imola wonen moeten nemen, die juichen als er een Grand Prix komt. En als ik naast een kerk woon kan ik toch ook niet klagen dat ik last heb van allemaal mensen die Zondags voor mijn huis langs lopen?

Ik geef De Stofzuiger hier volkomen gelijk in, je gaat het mooiste circuit ter wereld toch niet gaan verneuken

omdat je last hebt van de herrie? Dan ga je toch gewoon ergens anders wonen :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...