Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

Podium denk ik niet, punten? dat weet ik voor 80% zeker. :D

Hij moet 2 Jordans achter zich houden (en z'n teamgenoot, maar dat lukt sowieso)

Artikel: Michelin laat haar teams niet racen 

Michelin zal de zeven Formule 1-teams die zij voorziet van banden niet laten racen vandaag in Indianapolis. Dit liet Michelin weten in reactie op een bericht dat de FIA naar Michelin stuurde. In dat bericht liet de FIA weten dat Michelin niet met nieuwe banden hoeft te komen voor de race en dat er geen chicane in de laatste bocht van het circuit gemaakt wordt. 

 

Dit betekent dat Renault, McLaren, Williams, Toyota, Sauber, Red Bull en BAR niet zullen deelnemen aan de negende ronde van het Formule 1-kampioenschap. Het is op dit moment nog erg onduidelijk wat er nu gaat gebeuren. Zal de FIA de race van start laten gaan en zien we dan dus slechts zes auto's aan de start? (Ferrari, Jordan en Minardi) Zal de race niet doorgaan of zal de FIA dan toch nog overstag gaan?

De unieke bandensoap in Indianapolis dreigt uit te lopen op een gigantische chaos. De Formule 1-wereld wacht met spanning op de nieuwste ontwikkelingen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Artikel: Michelin laat haar teams niet racen 

Michelin zal de zeven Formule 1-teams die zij voorziet van banden niet laten racen vandaag in Indianapolis. Dit liet Michelin weten in reactie op een bericht dat de FIA naar Michelin stuurde. In dat bericht liet de FIA weten dat Michelin niet met nieuwe banden hoeft te komen voor de race en dat er geen chicane in de laatste bocht van het circuit gemaakt wordt. 

 

Dit betekent dat Renault, McLaren, Williams, Toyota, Sauber, Red Bull en BAR niet zullen deelnemen aan de negende ronde van het Formule 1-kampioenschap. Het is op dit moment nog erg onduidelijk wat er nu gaat gebeuren. Zal de FIA de race van start laten gaan en zien we dan dus slechts zes auto's aan de start? (Ferrari, Jordan en Minardi) Zal de race niet doorgaan of zal de FIA dan toch nog overstag gaan?

De unieke bandensoap in Indianapolis dreigt uit te lopen op een gigantische chaos. De Formule 1-wereld wacht met spanning op de nieuwste ontwikkelingen...

Sinds wanneer bepaalt michilen wie er race't en wie niet? ;)

EDIT: Zit ik het voorprogramma te kijken zeggen ze dat ze een chicane te bouwen.? :o

Bewerkt: door mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

als het zo is dat michelin zijn teams daadwerkelijk niet laat rijden dan zie ik voor shumi zijn kansen schoon, tis even afwachten maar ik vind het dan geen race meer?! eerder een race voor de kleintjes waar ik Aalberswel degelijk in de punten zie rijden,ik gok op een 6e/7e plaats

Link to comment
Delen op andere websites

als het zo is dat michelin zijn teams daadwerkelijk niet laat rijden dan zie ik voor shumi zijn kansen schoon, tis even afwachten maar ik vind het dan geen race meer?! eerder een race voor de kleintjes waar ik Aalberswel degelijk in de punten zie rijden,ik gok op een 6e/7e plaats

Nee, maar het is niet de schuld van Ferrari dat de andere teams zijn spullen niet voor elkaar hebben.

Als er 6 auto's rijden wordt het een hele kunst om 7e te worden overigens. Alleen als hij bij de formation-lap niet wegkomt kan hij slechter eindigen dan 7e.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu aan het kijken en ik keek er wel ff van toen ik zag dat er maar 6 auto's reden. Albers nu 6de maar heeft al 1 pitstop gehad.

Wel sneu dat men nu flesjes etc op de baan gooit.

ik geef ze groot gelijk, Hiervoor zijn ze niet gekomen 6 auto's op de baan :blink:

Olav hadhet over in de nascars dat iedere fabrikant evenveel banden moest meenemen zodat het hele veld er gebruik van kon maken, ik vraag me af waarom gebeurd dat niet inde F1, van zulke problemen zou je dan af zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer die een fout heeft, rijd er helemaal niemand.

Maar die mensen betalen zich scheel voor 1,5 uur racen en je krijgt 6 auto'tjes.

@mania-92, dat lijkt me niet goed.

Dan zijn er maar een paar duizend kaarten te koop.

Want er zijn nu al veel lui, dus dan kunnen er volgend jaar weinig bij.

Bewerkt: door Badman
Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik juist lachen.

Ik denk dat jij precies hetzelfde had gedaan, best wel klote voor het publiek.

Sommige mensen kunnen nog dommer reageren dan andere, jij spant de kroon wat mij betreft.

De rijders die nu rijden kunnen NIETS aan de wanprestatie van Michelin doen. Stel dat er een ongeluk gebeurt door zo'n flesje... je hebt volgens jaar bij Ralf kunnen zien wat er KAN gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu aan het kijken en ik keek er wel ff van toen ik zag dat er maar 6 auto's reden. Albers nu 6de maar heeft al 1 pitstop gehad.

Wel sneu dat men nu flesjes etc op de baan gooit.

ik geef ze groot gelijk, Hiervoor zijn ze niet gekomen 6 auto's op de baan :blink:

Olav hadhet over in de nascars dat iedere fabrikant evenveel banden moest meenemen zodat het hele veld er gebruik van kon maken, ik vraag me af waarom gebeurd dat niet inde F1, van zulke problemen zou je dan af zijn.

Waarom de coureurs de schuld geven van dit probleem, straks zijn zij hier de dupe van. Spreek Michelin aan en ga geen flesjes op de baan gooien, daar los je het toch niet mee op.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer die een fout heeft, rijd er helemaal niemand.

Maar die mensen betalen zich scheel voor 1,5 uur racen en je krijgt 6 auto'tjes.

@mania-92, dat lijkt me niet goed.

Dan zijn er maar een paar duizend kaarten te koop.

Want er zijn nu al veel lui, dus dan kunnen er volgend jaar weinig bij.

Moet jij maar eens in de huid van christijaan stappen.

Die jonge wil gewoon racen dan gooien er een paar maloten flesjes op de baan.

En dan heeft hij 2 benen gebroken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...