GTA_K Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Soort: Tutorial Programma: Sanny-Builder en GXT-Editior Vorm: SCM-Scripting GTA: SA Onderwerp tutorial: Over hoe je nieuwe teksten moet schrijven en in je missies moet gebruiken Reageren
danny18 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik zou graag het volgende willen: Soort: Tutorial Programma: GTA Mission builder v1.3 Vorm: SCM-Scripting GTA: VC Onderwerp tutorial:Save huizen toevoegen En dan moet moeter ook in staan hoe je de safe iconen en zo inzet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik zou graag het volgende willen:Soort: Tutorial Programma: GTA Mission builder v1.3 Vorm: SCM-Scripting GTA: VC Onderwerp tutorial:Save huizen toevoegen En dan moet moeter ook in staan hoe je de safe iconen en zo inzet. http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=251198 Reageren
danny18 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Soort: Tutorial Programma: GTA Mission builder v1.3 Vorm: SCM-Scripting GTA: VC Onderwerp tutorial:goede duidelijke tut over missies maken in vice city Ik ben namelijk bezig met een mod en daarin zou ik heel graag missies willen plaatsen. Reageren
handsom Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Soort: tutorial Programma: 3ds max Vorm: tutorial GTA: sa Onderwerp tutorial: ik wil graag een tutorial hoe je een complete car mod voor gta moet maken, ik wil er namelijk een maken maar hoe moet je de deuren en de stoelen en zo plaatsen Reageren
pitbul Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Soort: modelling Programma: google sketchup / 3dsmax & txdworkshop Vorm: tutorial GTA: gta sa Onderwerp tutorial: wapen modellen en ingame zetten met sketchup bij mij crasht me spel steeds dus ik zou dankbaar zijn als iemand er een tutorial over maakt want er is er nog geen een voor. Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 soort: mapping of overig (weet niet zo goed welk soort dat is sorry) programma: PathEditor vorm: tutorial en uitleg gta: sa ontwerp tutorial: uitleg hoe het programma werkt en hoe ik dan precies dingen veranderen kan. grts Reageren
p-p Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Soort: multiplayer installeren Programma: san andreas multiplayer Vorm: uitleg GTA: san andreas Onderwerp tutorial: over wat je nou na dat installeren moet doen. ik heb multiplayer geïnstalleerd, mijn san andreas is nu versie 1 (ik heb hem gedowngrade ofzo...) maar toch staat dat icoontje van san andreas multiplayer niet op mijn bureaublad?! P.S. ik heb deze tutorial al bekeken enzo... alleen bij mij wil dus dat icoontje niet op mijn bureaublad verschijnen terwijl er toch wordt gezegd dat SA-MP is geïnstalleerd... (ik stel hier mijn vraag want er zit een slotje op die tut) EDIT: laat maar! bayside heeft me ff een PM gestuurd waarin het uitgelegd wordt DANKJEWEL BAYSIDE!!! Bewerkt: 12 juli 2009 door p-p Reageren
Woody268 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Soort: Texturing, Modelling, Ingame zetten Programma: - Vorm: tutorial of uitleg GTA: vice city Onderwerp tutorial: tutorial of uitleg over: hoe je een gebouw in vice city (de malibu club) meerdere verdiepen bij kunt plaatsen (op het originele gebouw) en de nieuwe verdiepen indelen in kamers, die kamers mooi aankleden en dan ook nog uitleg over hoe je het gebouw dan in de ingame zet. tnx Reageren
hippiebus Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Soort: SCM Programma: Sannybuilder Vorm: tutorial GTA: gta sa Onderwerp tutorial: Een tutorial over hoe je zelf races maakt Veel meer valt er niet over te zeggen Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Soort: Tutorial Programma: x Vorm: Modding GTA: SA / IV Onderwerp tutorial: Hoe doe ik een vrachtwagen van GTA IV in GTA SA zetten.. ? Bewerkt: 7 oktober 2009 door fabian-trucker Reageren
gtaharun1 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Soort: kleding mod Programma: img-tool & txd workshop Vorm:shirt maken GTA: SA Onderwerp tutorial:hoe kan ik een eigen shirt maken kan iemand uitlegen (met of zonder TUT) hoe ik een eigen shirt kan maken? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Ik heb hier een tut voor geschreven: klik. Reageren
bleufire Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Soort: Mod (trainer) Programma: simple native trainer Vorm:Uitleg GTA:IV Onderwerp tutorial:Een uitgebreide uitleg waarin je precies kunt zien hoe je de simple native trainer, met alle programma's die je nodig hebt in-game kunt zetten. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Daar kan je ook gewoon je eigen topic over maken aangezien dit geen hele tutorial vereist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.