Jump to content

Tutorial Aanvraag-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Stel je bent net lekker bezig met modden, en je loopt tegen een probleem aan. Een moeilijk probleem. Of je hebt juist iets wat heel moeilijk is, en wat je graag zou willen leren. Dan kan je in dit topic een tutorial aanvragen. Dit doe je door het volgende lijstje in te vullen:

[b]Soort:[/b] 
[b]Programma:[/b]
[b]Vorm:[/b]
[b]GTA:[/b]
[b]Onderwerp tutorial:[/b]

Nadere beschrijving:

Soort kan zijn: Mapping, Texturing, SCM-scripting, Modelling of Overig

Programma: b.v. 3ds Max, Sannybuilder, IMG tool, etcetera.

Vorm: Videotutorial, tutorial of uitleg.

GTA: van welke GTA je uitleg wilt hebben. Bij modelling mag deze vraag opengelaten worden.

Onderwerp tutorial: het probleem waar je tegenaan loopt, waar de tutorial over moet gaan.

Alleen complete lijstjes laten we staan, de rest verwijderen we!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    8

  • Dutchy3010

    3

  • game~skater

    3

  • GTA_K

    3

Ik begin dan wel.

Soort: SCM Scripting

Programma: -

Vorm: Uitleg

GTA: SA

Onderwerp tutorial: Er is al een Tutorial over, Deze, Maar ik vind hem onduidelijk. Waarmee moet je schrijven? Met Kladblok? Waar moet je hem toevoegen. Graag even preciese uitleg..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou ook even melden dat ik binnenkort een aantal tutorials ga maken, met name over het ingame zetten van models (voertuigen en gebouwen), hoe je SketchUp models ingame krijgt, bugloze COL's maakt (in SketchUp), data bestanden veranderd en meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kleine aanvraag:

Soort: Ingame zetten

Programma: -

Vorm: Video of uitleg

GTA:SA

Onderwerp tutorial:het ingame zetten. er zijn al veel tutorials over maar die werken maar half bij mij of zijn met speciale progjes. Zou iemand een tutorial hierover kunnen maken, liefst video met stem over van 3ds max tot SA?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Soort: stats veranderen

Programma: -

Vorm: tutorial of uitleg

GTA: VC

Onderwerp tutorial: een tutorial over het bepalen van verkeers drukte en welke auto`s op welke tijden verschijnen enz. (is het uberhaupt wel mogelijk om dit te veranderen, mij lijkt van wel)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Soort: Huizen maken

Programma: Wat handig is

Vorm: Tutorial en uitleg

GTA: SA

Onderwerp tutorial: Ik wil een huisje maken een luxe huis met een zwembad steeds een stukje maar ik heb echt een video tut met het complete beeld en/of een super duidelijke text met plaatjes..

Het is mischien veel maar ik wil graag huisjes modden..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Soort: Huizen maken

Programma: Het liefst 3ds max En als de versie wat uitmaakt dan het liefst 3ds max 8

Vorm: Tutorial film uitleg

GTA: SA

Onderwerp tutorial: Glas maken want ik heb het hard voor mijn mansion nodig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ga naar de player.img open het met de img tool. zoek het desbetreffende kledingstuk uit. open het met txd-workshop export het naar een betreffende map en open het in paint/photoshop. bewerk het daar in de gewenste stijl en sla het op in bmp formaat. open hetzelfde txd bestandje van het betreffende kledingstuk en import het bewerkte bestandje op de plaats waar het oude bestandje stond. open de player.img weer met de imgtool en replace het betreffende txd bestand. start san andreas op, loop naar de kledingwinkel en koop het desbetreffende item. als het niet goed is gegaan volgt het rijtje weer opnieuw en als het wel goed is gegaan dan heb je een nieuw shirt.

aub _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nog een aanvraag :D

Soort: weet niet cker hoe dat heet ik moet nog leren modden texturen dagt ik

Programma: wat er nodig voor is

Vorm: Tutorial en uitleg (als het kan met screenshots)

GTA: SA

Onderwerp tutorial: als je in los santos de sportschool in gaat sie je in de ring 2 dezelfde mensen boksen.

ik wil graag dat CJ er net zo uitziek als hun maar dan niet met bokshandschoenen maar gewoon met handen. en dat je wel gewoon zelf kleren kan kopen in de winkels enso...

ik hoop dat iemand zon tutorial voor me heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...