Jump to content

Grand Slams


Dutchy3010

Recommended Posts

Djokovic zie ik veel eerder zijn vingertje uitsteken naar het publiek, om hen zogezegd te zeggen dat hij de king is, als je zijn gezicht ziet heb ik er niet direct een ander woord voor dan arrogant. Nadal daarentegen zou eerder een vreugdesprongetje doen voor zichzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    76

  • NandroDavids

    43

  • 3L1077

    43

  • JasonStatham

    11

Ziet er goed uit voor Serena Williams, mijn favoriet in het vrouwentennis. Heeft de eerste set gewonnen met 6-4, tweede set een break voor. Het niveau is bij Williams zo wispelturig... Ongelooflijk veel unforced errors (zeker in vergelijking met Sharapova), maar ook zulke schitterende winners. Leuke wedstrijd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke wedstrijd :D

Wel leuk inderdaad, maar meer was het niet. 6-4, 6-4, en ik heb geen moment het idee gehad dat Sharapova kans maakte op de overwinning. Jammer dat er niet meer spanning zat in zo'n finale, maar ja: Williams was gewoonweg te goed. Sowieso de beste tennisster van de afgelopen 10/15 jaar, met zó veel gewonnen toernooien.

Morgen verwacht ik eigenlijk ook geen epische finale. Normaal gesproken pakt Nadal de titel 'gewoon' in 3 of 4 sets, maar wellicht dat Ferrer wat fitter is. Die heeft immers nog geen set verloren, terwijl Nadal gisteren uren op de baan stond tegen Djokovic.

Link to comment
Delen op andere websites

Hierom heb ik soms dus zo'n hekel aan Roland Garros hè: er is regen voorspeld, en aangezien ze in Parijs nog altijd geen tennisstadion met dak hebben staan kon 't wel 's een latertje gaan worden vandaag. De kans is groot dat ik de wedstrijd dan ook niet (helemaal) ga zien :(

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. :puh: Nadal was beter, maar het blijft een vertekende score. Met deze score lijkt het alsof Nadal een hele eenvoudige wedstrijd heeft gehad waarin hij het helemaal niet moeilijk had... Maar dat was niet het geval. Leuke wedstrijd, maar spannend was het helaas niet. Nu door naar Jong Oranje. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje anti-climax van het toernooi zo, de finales in het enkelspel. Ja, de verliezers speelden op zich prima, maar er zat gewoonweg geen spanning in. Zonde. Gelukkig heb ik de halve finale tussen Djokovic en Nadal gezien, dat was toch dé wedstrijd van het toernooi :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ongelooflijk... Steve Darcis is momenteel aan het winnen tegen Rafaël Nadal. Met één set weliswaar, maar toch. Normaal zijn de Belgen niets waard en hij wint een set. Mijn moeder zegt dat hij beter speelt en het echt verdient, dus dat is dan nog ongelooflijker. Hopelijk kan hij het vasthouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...