Dutchy3010 Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Australian Open is weer bezig Ben nu aan het kijken (live) naar Federer - Murray. Wat een mooie wedstrijd! Federer stond 2-0 voor in sets, derde set pakt hij een break op 5-5, gelijk breakt Murray terug. In de tiebreak 2 wedstrijdpunten voor Federer, beiden onbenut. Daarna 1 setpunt voor Murray (toen liep het als het ware weer "gelijk"), maar die pakt hij gelijk. 2-1. Nu staat het 1-0 in de vierde voor Federer, maar de tweede game blijft maar duren. Al stuk of 5 breakpunten gehad voor Federer, telkens weggewerkt, en de hele tijd terug naar deuce. Geweldig om te kijken. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Geweldig om te kijken. Helaas eindigt het toernooi in nogal een anti-climax: Nadal is geblesseerd, en Wawrinka gaat op weg naar een simpele 3-0 overwinning. Jammer, ook omdat Wawrinka in set 1 (toen Nadal nog niet geblesseerd was) de betere was en wat dat betreft een 'echtere' overwinning verdient. Ik hoop ergens nog dat het spannend wordt, maar ik heb er een hard hoofd in. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Vind het wel tof dat Wawrinka gewonnen heeft. Eindelijk eens geen Nadal, Djokovic, Murray of Federer die wint. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Verrassend dat iemand wint, waarvan ik nog nooit heb gehoord. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Dat zegt dan meer over jouw kennis dan over Wawrinka zelf. Hij staat dan wel zijn hele leven in de schaduw van Federer, maar vind het altijd wel een leuke speler om naar te kijken. Is al sinds 2008 in de top 10 (althans, toen haalde hij het voor het eerst, zal er vast wel periodes daaruit geweest zijn). Wawrinka staat ineens derde op de wereldranglijst. Roger Federer zakt af naar plaats 8 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Ja, dat zal vast aan muj liggen. Maar toch. Er zijn betere. Verrassend dat iemand die normaal niet zo snel wint. Nu wint. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) Ik zit in een gokgroep op Facebook. Kerel had 200 euro ingezet op (volgens mij voor de aanvang van het toernooi)Wawrinka met odd 30. Die heeft dus zoeven 6000 euro gewonnen. Bewerkt: 27 januari 2014 door MegaPilot Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) Dat is lekker verdienen! En jij? Bewerkt: 27 januari 2014 door Crazy-Ghost Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Dat is lekker verdienen! En jij? Ik ken geen bal van tennis, ik zet er dus zowat nooit geld op. Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Tijd om een topic aan te maken? Tijd om dit topic te updaten, ja! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Roland Garros begint morgen weer. Nederlanders Kiki Bertens heeft zich geplaatst voor het hoofdtoernooi. Mooie prestatie! Bertens neemt het in het hoofdtoernooi op tegen Alexandra Cadantu, de nummer 80 van de wereldranglijst. Het had slechter gekund en gezien het enorm sterke kwalificatietoernooi van Bertens, heb ik goede hoop dat ze deze ronde overleeft. Robin Haase en Igor Sijsling zijn rechtstreeks toegelaten tot het hoofdtoernooi. Sijsling heeft een -bijna onmogelijke- taak om David Ferrer te verslaan; Haase speelt tegen Nikolai Davydenko. Davydenko staat in mijn geheugen gegrift als een hele sterke speler, maar hij blijkt op dit moment slechts op de 100ste plaats te staan. Ik zie hier wel mogelijkheden voor Haase. Mijn voorspelling Uiteraard is Nadal weer de favoriet bij deze editie, zoals hij al jaren is geweest. Maar hij heeft niet goed gepresteerd bij de voorbereiding op Roland Garros (Monte Carlo en Barcelona maar tot kwartfinales). Djokovic is uiteraard een van de belangrijkste uitdagers van Nadal, maar hij heeft nog nooit gewonnen op Roland Garros. Ferrer vind ik altijd een belangrijke outsider op gravel, maar ik hoop natuurlijk dat hij in de eerste ronde al wordt uitgeschakeld door Sijsling. Ook Wawrinka, Federer en Murray kunnen natuurlijk ver komen, maar ik vermoed dat het tussen Nadal, Djokovic en Ferrer gaat. Bij de vrouwen is natuurlijk Serena Williams favoriet. Ondanks haar teleurstellende prestatie op de Australian Open (waar ze er al in de vierde ronde uit vloog), denk ik dat zij de grootste kanshebber is. De grootste uitdagers van Williams zijn in mijn ogen Li Na (nummer 2 van de wereldranglijst) en Sjarapova (staat maar op plaats 8, maar is de winnares van 2012 en runner-up van 2013). Ook zie ik Simona Halep ver komen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Mijn favorieten, Serena Williams en Federer, zijn allebei door. Ook Haase is door naar de tweede ronde! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Roland Garros leeft echt niet onder de GTAForum leden zeg. Eén van mijn favo's ligt er al uit: Serena Williams. De nummer één en de nummer twee van de vrouwen doen al niet meer mee. Blegh. Ferrer is nu bezig, die ligt goed op schema. Ook Stephens (vrouw, USA, talentje) staat er goed voor om door te gaan naar de volgende ronde. Na de wedstrijd die nu bezig is, is Nadal aan de beurt. Ik hoop gewoon standaard dat Nadal verliest, zeker op Roland Garros, maar dat gebeurt bijna nooit. Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Roland Garros leeft echt niet onder de GTAForum leden zeg. Jawel hoor. Het vordert gewoon, naarmate het einde dichterbij komt begin ik meer te volgen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 KIKI BERTENS DOOR NAAR DE VIERDE RONDE! :dans: Fantastisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.