Dutchy3010 Geplaatst: 1 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Door het WK zou je Wimbledon haast vergeten...maar ik niet! Super nieuws vanuit Londen: http://www.nu.nl/sport/3816916/nadal-laat-zich-verrassen-debutant-kyrgios.html :D :D Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Wat een ge-wel-di-ge finale. Zoveel spanning, mooie punten en zo gelijk opgaand. Vijfsetter. Duurde echt bizar lang. Ik was zo voor Federer, zo jammer dat hij het NET niet kon halen. Uiteindelijk stond Djokovic op 2-1 voorsprong in sets en wordt Federer gebroken. Het staat 5-2. Dan geef je het al wel op. Maar hij knokte zich helemaal terug van 5-2 naar 5-5 en won uiteindelijk de vierde set! Zo jammer dat hij uiteindelijk niet gewonnen heeft, had het hem wel enorm gegund. Bizar overigens dat de finale van Wimbledon op geen enkele Nederlandse zender werd uitgezonden. :S Gelukkig wel op de Belg, dus kon het wel zien. Alleen daar noemen ze een game een "spelletje", klinkt echt zo neerbuigend Reageren
Together Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ik keek het ook. En inderdaad Wimbledon was op geen een Nederlandse zender! Zijn ze dat vergeten? . Maar het was wel een mooie wedstrijd. Al had ik liever Federer zien winnen. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Zeker een mooie wedstrijd. Zelf ben ik een neutrale kijker, maar na zijn terugkomst had ik Federer de overwinning niet misgunt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Wat een ge-wel-di-ge finale. Zoveel spanning, mooie punten en zo gelijk opgaand. Vijfsetter. Duurde echt bizar lang. Ik was zo voor Federer, zo jammer dat hij het NET niet kon halen. Uiteindelijk stond Djokovic op 2-1 voorsprong in sets en wordt Federer gebroken. Het staat 5-2. Dan geef je het al wel op. Maar hij knokte zich helemaal terug van 5-2 naar 5-5 en won uiteindelijk de vierde set! Zo jammer dat hij uiteindelijk niet gewonnen heeft, had het hem wel enorm gegund. Bizar overigens dat de finale van Wimbledon op geen enkele Nederlandse zender werd uitgezonden. :S Gelukkig wel op de Belg, dus kon het wel zien. Alleen daar noemen ze een game een "spelletje", klinkt echt zo neerbuigend Hier ben ik het helemaal mee eens. Verder zeggen wij hier over 't algemeen gewoon game hoor, denk ik. Nooit over nagedacht eigenlijk, haha. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 We gaan weer richting de laatste Grand Slam van 2014: de US open! Het toernooi begint op 25 augustus en eindigt op 8 september. Dit jaar zijn er 3 verschillende winnaars geweest van de Grand Slams bij de heren: Wawrinka, Nadal en Djokovic. Mijn persoonlijke favoriet, Federer, heeft het helaas net niet gehaald op Wimbledon. Wie verwachten jullie dat gaat winnen bij de mannen? Nadal of Djokovic? Of toch een verrassing van Federer, Wawrinka of Murray? Ook bij de vrouwen zijn tot nu toe 3 verschillende winnaars (Li Na, Sjarapova en Kvitova). Zal Serena Williams eindelijk weer eens haar favorietenrol waar gaan maken? Li Na is er in ieder geval niet bij i.v.m. een blessure. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Lollll, Djokovic met 6-2 6-2 door Tsonga naar huis gestuurd in het ATP Toernooi in Toronto. Zal wel niet gebeuren op de US Open, maar het doet me altijd wel genoegen als Djokovic/Nadal onderuit gaat. Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Oh, heb je iets tegen Djokovic dan? Bij Nadal kan ik me nog wel wat voorstellen, maar Djokovic is voor mij te sympathiek (of komt in ieder geval als zodanig over) om hem een nederlaag te gunnen. Oké, jij praat ook niet over 'gunnen' natuurlijk, maar je begrijpt mijn bedoeling. Zo'n toernooitje als deze is voor tennissers als Djoko volgens mij gewoon onderdeel van de training naar de volgende Grand Slam. Mooi meegenomen als je er af en toe eentje wint, maar ook niet verkeerd om er relatief snel uit te liggen en wat rust te pakken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Oh, heb je iets tegen Djokovic dan? Bij Nadal kan ik me nog wel wat voorstellen, maar Djokovic is voor mij te sympathiek (of komt in ieder geval als zodanig over) om hem een nederlaag te gunnen. Oké, jij praat ook niet over 'gunnen' natuurlijk, maar je begrijpt mijn bedoeling. Ik vind Djokovic een sympathieke speler hoor, daar niet van. Heeft vaak wel leuke acties, zoals laatst met die ballenjongen die hij naast hem liet zitten omdat het regende. Maar vind het altijd wel grappig als een goede speler verliest, behalve mijn favoriet natuurlijk (Federer ). Als ik moet kiezen wie US Open wint als Federer hem niet zou winnen, dan zou het ook Djokovic zijn vermoed ik. Nouja, liefst een Nederlander, maar das toch kansloos. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Mijn twee all time favourites in de finale bij Wimbledon: Serena Williams bij de vrouwen en Roger Federer bij de mannen. Williams heeft zojuist gewonnen. Dat was niet zo verrassend, maar een jaar geleden zag de wereld er heel anders uit. Ook Federer is in bloedvorm. Die wedstrijd tegen Murray was van buitenaards niveau. Hopelijk wint Federer ook... Had niet verwacht dat mijn twee absolute favorieten ooit nog samen een grand slam, laat staan Wimbledon, zouden winnen. Hopen hopen hopen dat Federer morgen even goed speelt als tegen Murray, dan verslaat hij Djokovic ook. Serena Williams Volgens mij komt zo de dubbelfinale met de Nederlandse Rojer. Nooit echt gevolgd, weet niet hoe goed dat team is, maar Nederlander dus sowieso ben ik voor hem Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Aaah, toch nog iemand die kijkt! Heb al ongeveer heel het tornooi gevolgd, en wat een wedstrijden. (Onder andere Brown/Nadal en Watson/Williams ) Uiteindelijk heb ik vandaag geen tijd gehad om te kijken naar de finale, maar ik vond de affiche toch maar teleurstellend. Morgen is natuurlijk andere koek, want Federer zijn spel gistern... Wauw. Maarja, mijn verre familie is natuurlijk zo intelligent om een tennis-familiefeest te organiseren tijdens de finale. Wauw, goed bezig. Maarja, kijk toch uit naar de finale en hopelijk kan ik er toch nog wat van meepikken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Probleem is dat het niet meer gratis wordt uitgezonden in Nederland. De finales worden dan nog net uitgezonden op het "gratis" kanaal van Fox, maar dan alleen voor Ziggo klanten. Anders kan het ook op BBC gevolgd worden. Maar hierdoor en omdat het gelijk met Tour de France en de formule 1, wat hier ook echt "hot" is, plaatsvindt, valt het een beetje in het niet. Vrouwenfinale was echt wel een Wimbledon-waardige finale, hoor!! Rojer heeft gewonnen. 2/3 van mijn favorieten voor de finale hebben gewonnen. Kom op Federer! Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Ah, spijtig dat ik dan niet kon kijken als het een mooie finale was. Ik vond de match tussen Serena en Watson zo fantastisch, heb je die gezien? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Federer :-( Het zat allemaal net niet mee... Maar toch schitterend spel van beide spelers!! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Leuke finale weer op hoog niveau. Was van te voren bang dat Djoko zou heersen, maar al zijn fouten in de tweede set zorgden toch voor wat spanning, altijd leuk die lange tiebreaks. Toch knap hoe Djoko zich van heel wat gemiste setpoints weet te herstellen en de set erop al vroeg weet te breken. Helaas was Federer daarna niet meer zo sterk als eerder dit toernooi, voornamelijk de geweldige semi-final en begon zijn leeftijd weer zijn tol te eisen. Ik kijk al uit naar de US Open over een aantal weken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.