3L1077 Geplaatst: 2 juni 2013 Rapport Geplaatst: 2 juni 2013 (bewerkt) Ik heb gekeken tot hij viel. Na zijn val kwam zijn eerste dubbele fout en zag het er allemaal niet zo goed uit. Hij staat atm wel weer voor met 5-2. Bewerkt: 2 juni 2013 door 3L1077 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Toch heeft Federer gewonnen, ben ik erg blij om. Heb het helaas niet gezien, lijkt me mooie match! Hij heeft overigens wel toegegeven dat het niet door de val komt. Best wel fair eigenlijk, vaak gebruiken tennissers zoiets wel als excuus. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Tegenstander die beter gaat spelen? Federer die slechter gaat spelen? Hoe kunnen wij weten waarom ze daar beter/slechter spelen? Soms gaat het gewoon minder... Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 De eerste set speelde hij toch zeer goed...? En fysiek komt het misschien niet door de bal, maar misschien dat het mentaal wel doorweegt tijdens de match? En dat hij dat niet wil toegeven? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Dat zegt toch niets. Slechte wedstrijden en slechte delen van wedstrijden hoort nu eenmaal bij sport. Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Da's een feit, maar het gebeurde toch heel toevallig nét na zijn val. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Nu Tsonga - Federer. Wordt een mooie wedstrijd! Tsonga is natuurlijk de lieveling van het publiek, dat zweept hem misschien wat op. Ik ben er zeker niet gerust op dat Federer dit gaat winnen... Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Wordt zeker een spannende match, huiswerk maken en dan toch maar de tv opzetten. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Dit kon wel 's de mooiste wedstrijd van het toernooi worden, volgens mij. Beiden spelen over het algemeen erg mooi tennis, en als ze qua niveau vandaag aan elkaar gewaagd zijn, wordt 't hopelijk een vijfsetter. Alhoewel Tsonga tot nu toe de overhand heeft... Zonde trouwens dat de NOS dit niet live uitzendt nu. Dan maar naar de Belg en desnoods naar Eurosport Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Ik ben atm ook op Eurosport aan het kijken. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Dat ging toch sneller dan ik had verwacht en gehoopt. Federer maakte gewoonweg te veel fouten, maar die zal Tsonga ook afgedwongen hebben. Wat mij betreft gaat Tsonga nu all the way Ferrer ook in de halve finales, door Tommy Robredo snoeihard te verslaan. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Weet iemand tegen wie hij volgende ronde speelt? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Weet iemand tegen wie hij volgende ronde speelt? Tegen Ferrer. Djokovic en Nadal zitten namelijk in dezelfde helft van het schema en treffen elkaar in de andere halve finale, als ze zich daar morgen voor weten te plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.