Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gisteren ook The Godfather II gekocht leuke game :tu: Ik heb nog niet zo veel gespeeld ik heb één dokter en explosievenmannetje.Maar wat is nou eigenlijk het beste team?Bv:arts,safecracker en vechtersbaas?Of anders?

:cya:

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

60

• studio dewolf

17

• DenkaanHenk

12

• Fiegel5

10

Geplaatst:

mijn favo zijn die de strook kapot maakt

en explosieven en arts

omdat

arts stel je gaat dood hij maak je weer levend

dus stel je gaat gebouw veroveren

zorg dat je de kast vind

om zo de stroom uitschakelen

val dan pas het gebouw aan zie je toevallig een stuk muurtje wat beetje kapot lijkt doe daar de vent voor bom

je kan dan naar binnen stel iemand raak gewond dan komt de arts je leven maken zorg dat de arts leven blijf wel

of je vervang de explosieve vent voor kluizekraker want je vind kluizen in de gebouwen die je veroverd

en er zit geld in zorg dat hij ze open maak en je heb extra geld

Geplaatst:

nou heb ik een vraagje

ik zoek bepaalde guns van ander leven weet iemand waar ze allemaal leggen ook zeggen welk level gun dat is

ik heb sommingen 2 en 3 ik moet liefste alle levels 3 hebben waar liggen ze???

Geplaatst:
nou heb ik een vraagje

ik zoek bepaalde guns van ander leven weet iemand waar ze allemaal leggen ook zeggen welk level gun dat is

ik heb sommingen 2 en 3 ik moet liefste alle levels 3 hebben waar liggen ze???

Ik weet niet hoe ver je al bent met de storyline maar wat ik wel weet is dat upgrades in de rivaliserende compounds leggen. Dus, goed zoeken in een compound van een andere familie want daar leggen ze. Verder zijn ze ook nog in een aantal bedrijven te vinden alleen weet ik niet precies waar. Ik zelf moet alleen nog level 3 van m'n AK-47 zien te vinden, veel succes! :)

mvg,

GTTO

Geplaatst:
Ik heb gisteren ook The Godfather II gekocht leuke game :tu: Ik heb nog niet zo veel gespeeld ik heb één dokter en explosievenmannetje.Maar wat is nou eigenlijk het beste team?Bv:arts,safecracker en vechtersbaas?Of anders?

:cya:

Zie dat je een explosieven en een stroom manetje hebt. :Y

Aan deze heb je het meeste in het begin als je verder komt kan je beter een arts nemen. :Y

Geplaatst:

ik heb

ak47 level 1,2,3

magnum force level 1,2,-

shot gun level 1,-,-

sniper level 1,2,3

geluidsdemper pistool level 1,2,3

dus ik zoek shot guns levels en magnum waar liggen ze weet iemand het???

Geplaatst:

indo1991, blijf het onderstaande filmpje even volgen todat je de Magnum en Shotgun tegen komt. ;)

mvg,

GTTO

Geplaatst:
indo1991, blijf het onderstaande filmpje even volgen todat je de Magnum en Shotgun tegen komt. ;)

mvg,

GTTO

tnks voor antwoord

Geplaatst:
ik heb

ak47 level 1,2,3

magnum force level 1,2,-

shot gun level 1,-,-

sniper level 1,2,3

IK weet wel denk ik waar een magnum force ligt... Ergens in de compound van Carmine Rosato.Ergens op een tafeltje daar ligt ie.

Geplaatst:
ik heb

ak47 level 1,2,3

magnum force level 1,2,-

shot gun level 1,-,-

sniper level 1,2,3

IK weet wel denk ik waar een magnum force ligt... Ergens in de compound van Carmine Rosato.Ergens op een tafeltje daar ligt ie.

ik heb ze al allemaal gevonden maar bedankt voor het antwoord :)

Geplaatst:
ik heb

ak47 level 1,2,3

magnum force level 1,2,-

shot gun level 1,-,-

sniper level 1,2,3

ik heb ze al allemaal gevonden maar bedankt voor het antwoord :)

Dan heb je ook de trophy! :Y

Geplaatst:

jah aleen ik ben met de kluizen bezig vind die ene in florida niet van in die garage

en executi stijl doe ik vaak style maar moet je bepaalde tacktieke doen voor bepaalde executsie stijl???

Geplaatst:
jah aleen ik ben met de kluizen bezig vind die ene in florida niet van in die garage

en executi stijl doe ik vaak style maar moet je bepaalde tacktieke doen voor bepaalde executsie stijl???

De excutie hangt wel af van het wapen dat je vast hebt. :Y

Geplaatst:

De excutie hangt wel af van het wapen dat je vast hebt. :Y

Ja de honkbal knuppel is wel lache!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...