Jump to content

The Godfather 2


DenkaanHenk

Recommended Posts

The Godfather 2 is alweer een jaartje geleden aangekondigd op een beurs van EA games ( is op vele gamesites te vinden ), The Godfather 2 zal een veel besproken game in de herfst worden en zal waarschijnlijk eind 2008 voor de PS3, Xbox 360, PC en Wii uitkomen. Het zal dezelfde engine bevatten, dus helaas dezelfde graphics als deel 1. Maar dit keer kun je alles ook van boven af zien, net als in GTA 3.

Hoe denken jullie hoe The Godfather 2 uiteindelijk zal worden?

Ik denk dat The Godfather 2 een soort van kloon van deel 1 word, dus dezelfde stad ( New York dus ). Alleen met een ander verhaal enz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    60

  • studio dewolf

    17

  • DenkaanHenk

    12

  • Fiegel5

    10

Vast gebaseerd op Part II

Als ze maar geen The Godfather 3 maken, want Part III suckt, hard.

Daar ben ik het volledig mee eens, met deel 3 hebben ze de hele film reeks verpest. Deel 2 van de game heb ik wel zin in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ikzelf vind 2 de beste film. Ik snap niet wat iedereen tegen 3 heeft, het was zeker een matige Godfather maar als je de film bekijkt zonder naar de geschiedenis van 1 en 2 te kijken is het een hele degelijke gangsterfilm hoor. Als je zo'n film kan wegschrijven als een van je mindere dan heb je het toch fantastisch gedaan als je het mij vraagt. Maar als het zich in New York afspeeld dan gaat het dus niet het verhaal van part 2 gebruiken of alleen de helft van de jonge Vito. de rest is namelijk vooral in de Sierra Nevada(gebergte in de buurt van Reno bij Lake Tahoe) en Havana(Cuba). Ik ben hier dus best bezorgd over want als ze het verhaal van de film geneens gebruiken en zelf wat verzinnen kan je er bijna zeker van uitgaan dat het een flop gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen dat godfather in een rechtzaak zit

omdat er iemand ( schrijvers familie) geen geld heeft gekregen

dus daarom zeker het lange wachten

Ik hoop dat godfather 2 gewoon uitkomt het lijkt me een leuk spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Op IGN.com staat dat The Godfather 2 ergens in 2009 uit komt, alleen waneer is niet bekend. Want de release datum is nog niet aangekondigd, The Godfather 2 zal een veel besproken game in de herfst van 2008 worden. Ik ben benieuwd!

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Eerste details The Godfather 2 onthuld

In de nieuwste editie van Xbox World 360 magazine zijn vandaag de eerste details opgedoken van The Godfather II. De game zal behoorlijk afwijken van het origineel en valt te beschrijven als "Scarface meets Total War". Het spel wordt veel minder een GTA-kloon en vooral meer een sandbox game met RPG, RTS en bordspel invloeden.

The Godfather II speelt zich af in drie steden, namelijk Miami, Havana en New York, uit de jaren '60 van de vorige eeuw. De game kent zes verschillende character classes: bruiser, demolitions expert, arsonist, medic, safe cracker en engineer. Elk personage zal zijn eigen unieke achtergrond hebben en er zijn in totaal twaalf verschillende persoonlijkheden mogelijk.

Op elk moment in de game kan je kiezen voor Don's View, een top-down perspectief van waaruit je je goederen en middelen kunt verdelen, kunt zien wat de concurrentie doet en je diverse illegale projecten kunt plannen. Vanuit de Don's View kan je ook weer inzoomen tot het bekende perspectief vanaf de straat, zodat je zelf je handen vuil mag maken met het nieuwe free-aim schietsysteem.

De invloeden uit bordspellen komen onder andere in de vorm van perks en beloningen. Verover een olieraffinaderij van een rivaliserende familie en je krijgt bijvoorbeeld kogel-vrije vesten en een bepantserde auto voor je eigen familie. Of neem andere handeltjes over om een deel van hun winst op te strijken, zodat je ook echt beloond zult worden voor de actie op straat.

Daarnaast kan je ook andere families tegenwerken door sabotagemissies uit te voeren, zoals het overhoop halen van een restaurant en het plaatsen van beschuldigend bewijsmateriaal. In ruil hiervoor zal bijvoorbeeld een lid van een rivaliserende familie voor een bepaalde tijd achter de tralies verdwijnen.

Het mag duidelijk zijn dat The Godfather II zodoende ongekende mogelijkheden kent voor een online modus met rivaliserende families, maar Electronic Arts heeft nog niets vrijgegeven omtrent een eventuele multiplayer.

The Godfather II verschijnt ergens in 2009.

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200808/eers...ther_2_onthuld/

Link to comment
Delen op andere websites

The Godfather 2 officieel onthuld; release februari 2009

Gisteren doken er al eerste details op van The Godfather 2, dankzij een preview van Xbox World 360 magazine. Vandaag komt Electronic Arts met de officiële onthulling van de game en wat meer informatie.

Nadat je door Michael Corleone bent benoemd tot Don van New York, ga je als speler aan de slag om de sterkste maffia-familie van Amerika te worden. Breid je macht uit naar nieuwe steden, kies voor afpersing, activiteiten in het illegale circuit en versla nieuwe families. Vanuit de nieuwe Don's View kan je de hele wereld overzien en de diverse activiteiten van je familie controleren.

Als speler ben je ook bezig met het opzetten van je eigen georganiseerde misdaad, door een familie samen te brengen van Made Men. Huur nieuwe hulp, geef orders en beloon je beste mensen met een promotie naar een hogere rang binnen de familie.

The Godfather 2 speelt zich af in een prachtige open wereld en maakt gebruik van een verbeterde BlackHand-besturing, waarmee nu nog brutere hand-to-hand combat mogelijk is. De game kent verder een nieuw combo-systeem, tactieken om mensen onder druk te zetten en genadeloze executies. Samen met je zelf gekozen crew, elk met eigen skills en een bepaalde expertise, ga je als The Don aan de slag om grote successen te behalen.

Nu je de leiding hebt, is het mogelijk om een paar van je manschappen op een missie te sturen terwijl je zelf ergens anders de actie induikt met andere leden van je crew. Zo ontvouwt zich een game met een unieke combinatie van strategische, georganiseerde misdaad en brute BlackHand-actie.

Hunter Smith, executive producer, gaf kort nog tekst en uitleg:

“In the 1960’s, a mafia Don was only as strong as his family. We found the hierarchical culture of organized crime intriguing. Running an organized crime family in a world defined by family loyalty is something that we felt could introduce a new strategic element to the genre. That is what the Don’s View is all about -- laying out a strategy to pick off the competition one by one. The Don’s View is so unique, it could fundamentally change the rules of open-world games by blending action and strategy to create something entirely new.”

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200808/the_..._februari_2009/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...