Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb het spel alweer een tijdje, maar het is niet echt mijn smaak van Free Roaming :N

Ik vindt het de naam van free roaming niet waard. :N

Er valt niks te doen na de storyline. :{

Je kan toch niks doen in die wereld. :t

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

60

• studio dewolf

17

• DenkaanHenk

12

• Fiegel5

10

Geplaatst:
ik heb het spel alweer een tijdje, maar het is niet echt mijn smaak van Free Roaming :N

Ja daar ga ik wel mee akoord!

Geplaatst:

Ja daar ga ik wel mee akoord!

Me too

Geplaatst:

Is Godfather een goede aankoop als je van GTA IV houdt ?

En hoelang duurt de storyline ?

Geplaatst:

Nou je kan het niet vergelijken met GTA IV want in de wereld valt helemaal niks te doen buiten de storyline. :N

Aan de storyline zit je wel een paar dagen bezig.:Y

Geplaatst:

Nou je kan het niet vergelijken met GTA IV want in de wereld valt helemaal niks te doen buiten de storyline. :N

Aan de storyline zit je wel een paar dagen bezig.:Y

Ja de storyline is inderdaad wel de moeite!

Geplaatst:

damn ik d8 echt van fuck ik moet helemaal op nieuw beginne toen mangano al mijn bewakers dood hebben geschoten.

oja euhm.. wie had nou die bewakers op fredo en mij afgestuurd? ik zit op 24%

Geplaatst: (bewerkt)
damn ik d8 echt van fuck ik moet helemaal op nieuw beginne toen mangano al mijn bewakers dood hebben geschoten.

oja euhm.. wie had nou die bewakers op fredo en mij afgestuurd? ik zit op 24%

Die oude man: Hyman Roth ofzoiets...[/font]

Bewerkt: door End Of The Riot
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb de game nu een tijdje, ik ben net bezig in Florida. Het wordt nu allemaal toch net even wat moeilijker. Maar het gaat, ik had even nog wat vragen.

1. Op het huidige moment heb ik 3 gangsters, een medic een vechtersbaas en een bom-ventje. Ik heb de vechtersbaas gepromoveerd tot een hogere functie omdat hij ook mijn eerste was. Maar ik moet een 4e aannemen. Wat is dan het slimste om te kiezen?

2. Nu ik in Florida ben worden mijn locaties in New York continu aangevallen waardoor mijn mannen dus eigenlijk daar rondhangen. Kan ik dat ook gewoon laten zitten? En daar naar de storyline op terug komen? Of kan dat dan niet meer? Heb ik ze ook echt nodig?

3. Wapens hebben categorieën. 1, 2 en 3. Ik heb nu bijvoorbeeld een Silenced gun van level 2 en een machinegeweer van level 1. Maar hoe upgrade ik die? Die andere 2 heb ik gevonden, en kan ik ergens anders wapens kopen?

4. Ik krijg het niet voor elkaar om mijn teamleden een ander wapen te geven.

Ik speel op de Xbox en ben verder niet bekend met Gotfathergames.

Geplaatst:

1. Een technieker, deze kan de stroom uitschakelen in gebouwen zodat ze geen versterking kunnen oproeken en ze kunnen ook gaten in sommige hekjes maken. :Y

2. Heb je veel bewaking?

Indien je veel bewaking hebt hoef je je niet te veel zorgen te maken. :Y

Er komt ook wel een moment in de storyline dat je alle zaken moet overnemen dus het kan geen kwaad dat je niks doet als er een zaak wordt aangevallen.

Maar je bent dan wel je bonussen kwijt en je hebt dan meer werk om het nog is terug overtenemen.

3. Je kan ze niet kopen, je moet ze vinden.

Bekijk dit filmpje anders:

4.Hebben ze wel een bepaalde, noodzakelijke wapenvergunning?

Sommige hebben een speciaale wapenvergunning nodig voor een bepaald geweer.

Dit zie je als je ze rekruteerd: normaal, geavanceerd, expert, enz.

Je kan stijgen door online met één van de characters te spelen. :Y

Geplaatst:

ik vond et wel een beetje een onafgeronde game, met veel van et zelfde en er waren maar een paar auto's :duh:

maar toch ook wel grappige dingen zoals fidel castro proberen te vermoorden XD

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu een missie, en als opdracht heb ik. Schiet iemand neer met een sluipschuterpistool. Maar aangezien ik bij de president verblijf heb ik die niet. Een maker is aan de overkant waar ik sta, en ik mag niet gezien worden..

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:
Ik heb nu een missie, en als opdracht heb ik. Schiet iemand neer met een sluipschuterpistool. Maar aangezien ik bij de president verblijf heb ik die niet. Een maker is aan de overkant waar ik sta, en ik mag niet gezien worden..

Hier is het youtube filmpje. ;)

Geplaatst:

--

Het is al gelukt, moest alleen het trapje af. Nouja, vandaag Cuba vrijgespeelt. Maar jezus wat een sterke politie zeg. Met alles wat je doet heb je politie en raak je ze amper kwijt. Ook na het uitmoorden van de president was het even dootbijten. Ik heb alleen 1 vraag, na het overvallen van een bank krijg je naast je normale geld een zakje. Maar ik kan dat niet uitgeven. Wat moet ik daarmee? En ik heb nog altijd Level1 wapens, kan ik daarmee het spel uitspelen. Ik heb geen kogelvrije vesten enzo..

Geplaatst:

--

Het is al gelukt, moest alleen het trapje af. Nouja, vandaag Cuba vrijgespeelt. Maar jezus wat een sterke politie zeg. Met alles wat je doet heb je politie en raak je ze amper kwijt. Ook na het uitmoorden van de president was het even dootbijten. Ik heb alleen 1 vraag, na het overvallen van een bank krijg je naast je normale geld een zakje. Maar ik kan dat niet uitgeven. Wat moet ik daarmee? En ik heb nog altijd Level1 wapens, kan ik daarmee het spel uitspelen. Ik heb geen kogelvrije vesten enzo..

Je moet eerst naar je savehouse gaan dan zou het geld van jouw moeten zijn.

Je kan ook politie omkopen scheelt wat moeite. ;)

Tuurlijk kan je het spel uitspelen met level 1 wapens maar wapens van hoger level zijn wel handiger en sterker. :Y

En kogelvrije vesten zijn gewoon handig, maar niet noodzakelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...