Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

maar moet ik later opnieuw proberen die vent te killen ik schoot in zijn hoofd maar toch overleefd ie heel vreemd

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

60

• studio dewolf

17

• DenkaanHenk

12

• Fiegel5

10

Geplaatst:
maar moet ik later opnieuw proberen die vent te killen ik schoot in zijn hoofd maar toch overleefd ie heel vreemd

Dat hoordt gewoon bij het verhaal. ;)

Geplaatst:

Ja wat kan ik nu nog krijgen denk je voor de godfather ?

Ik heb hem gekocht voor 45,00 nieuw en hij is nog steeds heel net.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ja wat kan ik nu nog krijgen denk je voor de godfather ?

Ik heb hem gekocht voor 45,00 nieuw en hij is nog steeds heel net.

20 A 25 euro denk ik. Heel misschien 30, wel raar. Want ik kocht hem een maand gelden bij eplaza voor 60 euro. Anyway, ik heb nu een level 3 schotgun en een level 3 magnum. Verder kan ik niet uit het filmpje halen wat ik moet doen. En kan ik ergens vinden hoever ik de stortyline uit heb?

Geplaatst:

I. An Inconvenient Revolution

01 CLICK HERE

II. Back in the States

02 CLICK HERE

III. Playing the Game

03 CLICK HERE

IV. Wrapping It Up

04 CLICK HERE

V. Stepping Up Your Game

05 CLICK HERE

VI. Sacking Rosato

06 CLICK HERE

VII. Enjoying Florida

07 CLICK HERE

VIII. Sticking It To 'Em

08 CLICK HERE

IX. Airport Trouble

09 CLICK HERE

X. Back to New York

10 CLICK HERE

XI. Headed Back South

11 CLICK HERE

XII. Dealing With the Manganos

12 CLICK HERE

XIII. The Manganos Strike Back

13 CLICK HERE

XIV. Havoc in Cuba

14 CLICK HERE

XV. Killing Castro

15 CLICK HERE

XVI. Trouble in New York

16 CLICK HERE

XVII. Eliminate Remaining Threats

17 CLICK HERE

XVIII. The Endgame

18 CLICK HERE

Van IGN gekopieerd, waar ben je nu Fieg? (The Don's View openen met Start en dan zie je je opdracht).

Geplaatst:

ik vind godfather 2 niet zo leuk omdat je daar een optie hebt dat je vrouwen in elkaar moet slaan

ik ga mafia II kopen veel leuker

Geplaatst: (bewerkt)
ik vind godfather 2 niet zo leuk omdat je daar een optie hebt dat je vrouwen in elkaar moet slaan

Jij vind GTA zeker ook niet leuk? En de Sims ook niet, want zelfs daar kan dat?

Trouwens, ze vragen zelfs 'I need someone beaten up, but it's a women, I don't know if that scares you off' of iets in die richting. Je kan het afwijzen weetje ;)

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

Jij vind GTA zeker ook niet leuk? En de Sims ook niet, want zelfs daar kan dat?

Trouwens, ze vragen zelfs 'I need someone beaten up, but it's a women, I don't know if that scares you off' of iets in die richting. Je kan het afwijzen weetje ;)

o oke bedankt bay side

Geplaatst:

Ik moet nu iemand uitschakelen in Cuba, en alle overige families uitschakelen. Wat trouwens te onmogelijk is, want met de manganos heb ik ruzie dus die naaien me waar ze me naaien kunnen. Ook die familie in Cuba met dat kasteel, is best pittig. Daarmee ben ik begonnen, maar ze jatten alles terug..

Geplaatst:

Volgens mij is Godfather 2 heel erg leuk, maar verveelt het veels te snel. Want eerst was ik van plan om het te halen, Maar achteraf lijkt het me veel te eentonig. Enige leuke is een kogel door de kop van meneer Castro te schieten. ^_^

Geplaatst:
Ik moet nu iemand uitschakelen in Cuba, en alle overige families uitschakelen. Wat trouwens te onmogelijk is, want met de manganos heb ik ruzie dus die naaien me waar ze me naaien kunnen. Ook die familie in Cuba met dat kasteel, is best pittig. Daarmee ben ik begonnen, maar ze jatten alles terug..

In Cuba moet je Henry Mitchell uitschakelen? Die kan best pittig zijn ja, maar met de goede wapens en crew is het niet eens zo heel moeilijk.

Wat ik zelf doe om met die familie's af te rekenen is 2 teams maken:

1. Jezelf, je Underboss (Demo/Eng/Med, willekeurige volgorde), je 2 capo's (medic/bruiser/arsonist/safecracker), en dan gewoon aanvallen. Bij de zwakste familie (Tony Rosato) beginnen, dan de Granados, dan die Almeida's (familie in Cuba, in dat kasteel) en dan de Mangano's.

2. Je 4 soldiers. Het liefst 2 medics en dan nog 2 andere klassen. Die verdedigen als je wordt aangevallen.

Wat je ook kan doen is je Underboss en Capo's aan laten vallen en zelf achter de Made Man aan gaan (klusjes doen voor mensen en dan die ventjes uitschakelen).

Wat je ook moet weten: De familie zelf uitschakelen is niet belangrijk, het gaat erom dat ze geen Rackets meer hebben => Terugtrekken naar hun Compound en niet meer aanvallen.

@Hierboven: Het is wel een beetje eentonig ja.. maar wel leuk, en de executies zijn bruut ^_^

Geplaatst:

Ik ben toch maar begonnen met de Almeidas, die zijn helemaal dood. Was alleen wel even wat moeilijk omdat als je de bom plaatst heb je te weinig tijd om dat kasteel te verlaten. Daarbij ben ik dus 3 ventjes kwijt geraakt omdat ze te laat waren. Ik heb nu alles van de Manganos overgenomen. Maar hun compound zit op een eilandje met een brug, helaas is die open en kan ik hier niet doorheen (??).

Ik zat gisteren even in de Xbox Marketplace te kijken, daar hadden ze Level 4 wapens. Heeft dat nut dat ik die koop nu ik al hier ben. En waar vind ik ze dan? Eigenlijk zoek ik ook nog een level 3 machinegeweer maar die kan ik nergens vinden. Evenmin het gewone pistool..

Geplaatst:

Level 4 wapens zijn niet zozeer nodig met de level 3 wapens moet het ook wel lukken. ;)

- Het machine geweer vindt je als je aankomt in cuba op het vliegveld in het eerste Racket recht daar ga je binnen en op de gelijkvloers heb je een kamer met een bureau rect van dat bureau heb je een kuil als je in die kuil gaat kom je in een soort van kelder volg deze kelder en je vindt hem op een tafeltje. :Y

- Het pistool ligt in de mangano compound ga naarde achterkant van de compound blaas de tweede muur van rechts op ga naar binnen loop naar links open de deur en dan zou je in de kamer moeten komen waar hij ligt op de tafel. :Y

Hoop dat je er wat aan hebt. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...