Bayside Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Zal wel aan mij liggen dat ik dat boven me op de vorige pagina een vage beschrijving vind.. hier staat het wat mij betreft duidelijker ^^ En ik snap je probleem niet helemaal met het Mangano compound? Ik ben daar nu zelf bijna (net dat met Frank Pentangeli in die rechtzaal gehad, nu moet ik Henry en de andere families uitschakelen, waar jij nu dus ook bent), dus ik zal wel even kijken als ik daar weer ben. Bewerkt: 27 augustus 2009 door Bayside Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Zal wel aan mij liggen dat ik dat boven me op de vorige pagina een vage beschrijving vind.. hier staat het wat mij betreft duidelijker ^^En ik snap je probleem niet helemaal met het Mangano compound? Ik ben daar nu zelf bijna (net dat met Frank Pentangeli in die rechtzaal gehad, nu moet ik Henry en de andere families uitschakelen, waar jij nu dus ook bent), dus ik zal wel even kijken als ik daar weer ben. Vindt je dat in die link duidelijker? Dan had hij even goed dat youtube filmpje kunnen gebruiken mar daarmee vond hij het niet zei hij. Reageren
Bayside Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Nou, 'die eerste racket rechts' klinkt wat mij betreft toch iets onduidelijker dan de naam zelf Maargoed, het is maar een tip.. ^^ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Nou, 'die eerste racket rechts' klinkt wat mij betreft toch iets onduidelijker dan de naam zelf Maargoed, het is maar een tip.. ^^ Misschien als hij de informatie samenvoegt dat hij het dan wel vindt. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik kan hem binnen niet vinden.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Ook niet met behulp van dit filmpje: Bewerkt: 27 augustus 2009 door End Of The Riot Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Het is gelukt, daarnaast heb ik me doodgelachen net. Omdat ik mijn TV nogal raar ingesteld heb staan. Heb ik al die tijd niet gezien dat ik mijn gangsters andere kleren kan geven. Ze kan deleten uit mijn familie, andere wapens geven e.ct. Daar kom ik nu pas achter terwijl ik de game al bijna heb uitgespeeld. Ik moet nog zon 7 zaken van de Granados en alles is dood . Reageren
Bayside Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Het is gelukt, daarnaast heb ik me doodgelachen net. Omdat ik mijn TV nogal raar ingesteld heb staan. Heb ik al die tijd niet gezien dat ik mijn gangsters andere kleren kan geven. Ze kan deleten uit mijn familie, andere wapens geven e.ct. Daar kom ik nu pas achter terwijl ik de game al bijna heb uitgespeeld. Ik moet nog zon 7 zaken van de Granados en alles is dood . Fail Maar stond die brug bij de Mangano's bij jou echt open? Als er staat 'Compound Unlocked' dan zou ie dicht moeten zijn.. weet je zeker dat dat ie toen al unlocked was? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Het is gelukt, daarnaast heb ik me doodgelachen net. Omdat ik mijn TV nogal raar ingesteld heb staan. Heb ik al die tijd niet gezien dat ik mijn gangsters andere kleren kan geven. Ze kan deleten uit mijn familie, andere wapens geven e.ct. Daar kom ik nu pas achter terwijl ik de game al bijna heb uitgespeeld. Ik moet nog zon 7 zaken van de Granados en alles is dood . Fail Maar stond die brug bij de Mangano's bij jou echt open? Als er staat 'Compound Unlocked' dan zou ie dicht moeten zijn.. weet je zeker dat dat ie toen al unlocked was? Nee hij was nog locked, maar ik was vergeten dat ze nog een bedrijfje hadden in Cuba. Ik vind het trouwens allemaal best meevallen. Zo heel moeilijk is het allemaal niet.. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) hallo allemaal, ik heb voor een missie in the godfather2 een pyromaan soldaatje nodig maar ik kan die niet vinden.ik kan alleen maar medics,technicus,vechtersbazen,explosievenexperts en kluizenkrakers vinden weet iemand waar de pyromanen zitten want die heb ik evht nodig om verder te kunnen dank jullie wel. Bewerkt: 28 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Bayside Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Zoeken is de enige optie.. ben je al in Florida en zegt de naam 'Manganos' je iets? Zoniet, deze spoiler niet lezen: Heb je hem nodig om het warenhuis van de Mangano's over te nemen?[/font] Iig, loop al je businesses eens af, en ga pas weer weg als je minimaal 2 huurlingen gevonden hebt, voor zover ik weet zijn er altijd minimaal 2. En neem anders nog een paar bedrijfjes over, geeft weer meer kans dat er ergens een pyromaan spawnt. Bewerkt: 28 augustus 2009 door Bayside Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Zoeken is de enige optie.. ben je al in Florida en zegt de naam 'Manganos' je iets? Zoniet, deze spoiler niet lezen:Heb je hem nodig om het warenhuis van de Mangano's over te nemen?[/font] Iig, loop al je businesses eens af, en ga pas weer weg als je minimaal 2 huurlingen gevonden hebt, voor zover ik weet zijn er altijd minimaal 2. En neem anders nog een paar bedrijfjes over, geeft weer meer kans dat er ergens een pyromaan spawnt. laat maar ik heb al iets anders er op gevonden namelij kdit:ik had nog een plaatsje voor nog een soldaat,ik recruteerde er een met de zelfde mogenlijkheid als mijn capo namelijk medic en ik zette mijn capo op de dodenlijst en toen schoot ik hem dood en promoveerde ik de nieuw gerekruteerde medic naar capo en zo kan ik nog een nieuwe voordigheid er bij zetten en toen kon ik pyromaan kiezen... probleem opgelost!enne,het was inderdaad die missie ja. edit@had ik gedaan maar ik zag nergens een pyromaan in die winkels en handeltjes,en ik heb ze al allemaal.maar ik zag ze maar niet Bewerkt: 28 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Bayside Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Oh, oké. Voor de missies zijn verder nog benodigd (al weet ik niet uit me hoofd of je die na die missie nog nodig hebt :$): Demolition Expert (ik speel in het Engels), pyromaan en Safecracker (kluizenkraker). Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Oh, oké. Voor de missies zijn verder nog benodigd (al weet ik niet uit me hoofd of je die na die missie nog nodig hebt :$): Demolition Expert (ik speel in het Engels), pyromaan en Safecracker (kluizenkraker). ik speel in het nederlands maar ik moest allen pyromaan nog want voor de rest kunnen mijn soldaten alles.dat word geen probleem. Bewerkt: 28 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Eigenlijk moet ik je tippen om je Capo's niet 2 specialiteiten te geven, maar gewoon 1tje en het andere Vechtersbaas houden. Dit is mijn team waarmee ik het hele spel heb uitgespeeld: Teamlid Specialiteit 1 Specialiteit 2 Specialiteit 3 Wapenvergunnin Wapen Onderbaas Explosievenexpert Pyromaan Vechtersbaas Standaard .357 Magnum (lv1) Capo 1 Technicus Vechtersbaas nvt Expert Aangepaste AK47 (lvl3) Capo 2 Arts Vechtersbaas nvt Standaard Shotgun (lvl1) Soldaat 1 Kluizenkraker nvt nvt Standaard Sluipschuttergeweer (lvl1) Soldaat 2 Explosievenexpert nvt nvt Standaard Shotgun (lv1) Soldaat 3 Arts nvt nvt Expert Aangepaste Ak-47 (lvl3) Soldaat 4 Technicus nvt nvt Standaard Tomy-gun (lvl1) Dat is mijn team, redelijk verkeerd eigenlijk. De soldaten gingen eigenlijk het meeste voor kleine zaakjes overnemen, of als we werden aangevalen. Hetzelfde gelde soms ook voor mijn capo's, ik heb genoeg gedaan met alleen mijn onderbaas. De onderbaas was ook mijn eerste soldaat, dus die heb ik eigenlijk automatisch het hoogste gegeven. Nouja, nu is het uit. Wel jammer, moet ik nu op mijn zaakjes nog bewakers zetten? Want dat kost klauwen vol met geld.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.