Bayside Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Eigenlijk moet ik je tippen om je Capo's niet 2 specialiteiten te geven, maar gewoon 1tje en het andere Vechtersbaas houden. Dit is mijn team waarmee ik het hele spel heb uitgespeeld: Teamlid Specialiteit 1 Specialiteit 2 Specialiteit 3 Wapenvergunnin Wapen Onderbaas Explosievenexpert Pyromaan Vechtersbaas Standaard .357 Magnum (lv1) Capo 1 Technicus Vechtersbaas nvt Expert Aangepaste AK47 (lvl3) Capo 2 Arts Vechtersbaas nvt Standaard Shotgun (lvl1) Soldaat 1 Kluizenkraker nvt nvt Standaard Sluipschuttergeweer (lvl1) Soldaat 2 Explosievenexpert nvt nvt Standaard Shotgun (lv1) Soldaat 3 Arts nvt nvt Expert Aangepaste Ak-47 (lvl3) Soldaat 4 Technicus nvt nvt Standaard Tomy-gun (lvl1) Dat is mijn team, redelijk verkeerd eigenlijk. De soldaten gingen eigenlijk het meeste voor kleine zaakjes overnemen, of als we werden aangevalen. Hetzelfde gelde soms ook voor mijn capo's, ik heb genoeg gedaan met alleen mijn onderbaas. De onderbaas was ook mijn eerste soldaat, dus die heb ik eigenlijk automatisch het hoogste gegeven. Nouja, nu is het uit. Wel jammer, moet ik nu op mijn zaakjes nog bewakers zetten? Want dat kost klauwen vol met geld.. Hoezo wil je ze geen 2 specialiteiten geven? Iig, dit is mijn team: Teamlid Specialiteit 1 Specialiteit 2 Specialiteit 3 Onderbaas Explosievenexpert Technician Medic Capo 1 Medic Vechtersbaas nvt Capo 2 Arsonist Safecracker nvt Soldaat 1 Vechtersbaas nvt nvt Soldaat 2 Vechtersbaas nvt nvt Soldaat 3 Medic nvt nvt Soldaat 4 Medic nvt nvt EDIT: En sowieso ie een medic veel handiger dan een vechtersbaas, daar kan je er beter meerdere van hebben. Bewerkt: 30 augustus 2009 door Bayside Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) lol een mannetje die ik gerekruteerd had had al 2 specialiteiten dus ik promoveerde die naar capo en nu heeft hij er 3 had ik nog niet eerder gezien dat een mannetje 2 specialiteiten had toen ik hem had gerecruteerd edit@bayside:waarom staat de helft in het nederlands en in het engels? safecracker en vechtersbaas enzo.. kon je niet nederlands OF engels doen? Bewerkt: 30 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Bayside Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Nou zoals eerder gezegd speel ik in het Engels, en de Nederlandse namen zijn degenen die ik hier heb opgevangen. Reageren
Rawon Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Nee je moet aleen de gunsten terug opnieuw doen je hoeft er geen new game voor te maken. Ok ik heb alles ook uitgespeeld maar ik moet nog een aantal executiestijlen, ik zie soms wel een paar agenten fouilleren maar als ik die lui dan executeer dan vinkt hij hem niet af? Misschien de verkeerde plek?? En ik moet ook nog een paar gunsten.. Kan je die nog doen als je alles al hebt uitgespeeld? Jij zegt je hoeft geen new game te maken, maar hoe doe je ze dan? Want volgens mij zie ik die icoontjes niet meer staan op de map.. Ok en als ik new game doe, wat gebeurt er dan met die trofeeen, want hij staat nu toch al op 89% dan wordt toch niet alles weer gewist ofzo? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Nee je moet aleen de gunsten terug opnieuw doen je hoeft er geen new game voor te maken. Ok ik heb alles ook uitgespeeld maar ik moet nog een aantal executiestijlen, ik zie soms wel een paar agenten fouilleren maar als ik die lui dan executeer dan vinkt hij hem niet af? Misschien de verkeerde plek?? En ik moet ook nog een paar gunsten.. Kan je die nog doen als je alles al hebt uitgespeeld? Jij zegt je hoeft geen new game te maken, maar hoe doe je ze dan? Want volgens mij zie ik die icoontjes niet meer staan op de map.. Ok en als ik new game doe, wat gebeurt er dan met die trofeeen, want hij staat nu toch al op 89% dan wordt toch niet alles weer gewist ofzo? trofeen bedoel je zeker archiefments mee?die worden niet gewist. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Nee je moet aleen de gunsten terug opnieuw doen je hoeft er geen new game voor te maken. Ok ik heb alles ook uitgespeeld maar ik moet nog een aantal executiestijlen, ik zie soms wel een paar agenten fouilleren maar als ik die lui dan executeer dan vinkt hij hem niet af? Misschien de verkeerde plek?? En ik moet ook nog een paar gunsten.. Kan je die nog doen als je alles al hebt uitgespeeld? Jij zegt je hoeft geen new game te maken, maar hoe doe je ze dan? Want volgens mij zie ik die icoontjes niet meer staan op de map.. Ok en als ik new game doe, wat gebeurt er dan met die trofeeen, want hij staat nu toch al op 89% dan wordt toch niet alles weer gewist ofzo? - In Cuba is er een plek vlakbij een racket waar drie soldaten in kledij staan meestal zijn er ook mensen aan het betogen er staaan er dan twee gewoon niks te doen en ééntje opzij hij is iemand aan het fouileren die moet je hebben hij wordt in de game gezien als maffiaso en het wordt alleen aangevinkt bij maffiaso. Hier is een kaart met de plek van die soldaten: (het groen punt is de vindplaats) - Als je de Game hebt uitgespeeldt moet je de gunsten normaal nog kunnen doen. - Nee dan wordt niet alles gewist, maar ik twijfel eraan of je detrophy's nog kunt halen, maar je kan meer dan één savegame hebben. Maar als je een 100% savegame neemt van het internet kan je de trophy's niet meer halen op die savegame wel nog met je eigen savegame. Als je zelf een nieuwe maakt moet het ook nog lukken. Is dit een antwoord op je vraag? Reageren
Rawon Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 - Als je de Game hebt uitgespeeldt moet je de gunsten normaal nog kunnen doen. - Nee dan wordt niet alles gewist, maar ik twijfel eraan of je detrophy's nog kunt halen, maar je kan meer dan één savegame hebben. Maar als je een 100% savegame neemt van het internet kan je de trophy's niet meer halen op die savegame wel nog met je eigen savegame. Als je zelf een nieuwe maakt moet het ook nog lukken. Is dit een antwoord op je vraag? Hm ik dacht dat ik die icoontjes niet meer zag op de map over de gunsten maar ik zal wel even zoeken misschien heb ik ze niet eens allemaal geaccepteerd dat kan ook nog En een savegame van het inet.. Ik speel op de PS3 dus volgens mij kan dat niet dan of wel? Maar ik ga nu naar die spot waar die maffioso zitten en ik zal nog wat van die gunsten proberen te vinden. Zoniet, dan kan ik dus opnieuw beginnen en doe ik meteen die executiestijlen en die gunsten (z.s.m.) en dan telt hij die trophy's daarvan bij de oude save file van de trophy's op? Begrijp ik het goed? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 - Als je de Game hebt uitgespeeldt moet je de gunsten normaal nog kunnen doen. - Nee dan wordt niet alles gewist, maar ik twijfel eraan of je detrophy's nog kunt halen, maar je kan meer dan één savegame hebben. Maar als je een 100% savegame neemt van het internet kan je de trophy's niet meer halen op die savegame wel nog met je eigen savegame. Als je zelf een nieuwe maakt moet het ook nog lukken. Is dit een antwoord op je vraag? Hm ik dacht dat ik die icoontjes niet meer zag op de map over de gunsten maar ik zal wel even zoeken misschien heb ik ze niet eens allemaal geaccepteerd dat kan ook nog En een savegame van het inet.. Ik speel op de PS3 dus volgens mij kan dat niet dan of wel? Maar ik ga nu naar die spot waar die maffioso zitten en ik zal nog wat van die gunsten proberen te vinden. Zoniet, dan kan ik dus opnieuw beginnen en doe ik meteen die executiestijlen en die gunsten (z.s.m.) en dan telt hij die trophy's daarvan bij de oude save file van de trophy's op? Begrijp ik het goed? Zo is het. Maar je kan bij Ps3 ook savegames van het internet gebruiken. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Kan iemand vertellen hoe je iemands nek breekt op de ps3? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Kan iemand vertellen hoe je iemands nek breekt op de ps3? Als ik het me nog goed herinneren moet je als je iemand aan het wurgen bent je controler draaien een klein trekje. Je kan dit ook met een wurgkoort. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Kan iemand vertellen hoe je iemands nek breekt op de ps3? Als ik het me nog goed herinneren moet je als je iemand aan het wurgen bent je controler draaien een klein trekje. Je kan dit ook met een wurgkoort. Oke bedankt ik ga gelijk even kijke. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Helaas werkte dit niet Bewerkt: 7 oktober 2009 door arjan123nl Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Helaas werkte dit niet volgens mij als ik me weer effe herinner(lange tijd al niet gespeeld)kan je bij dat menuutje waar je je mannetje kan upgraden iets kopen waardoor je als je iemand wurgt automatisch iemands nek breekt.kijk daar even want ik weet vrij zeker dat het daar bij staat. Reageren
Idol Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 ik heb dit spel ook. veelste veel gelul en veelste weinig actie zit erin. in de film zit dan niet veel actie. maar dit spel heeft verder weinig met de film te maken. in de film gaat het om de hechte familie band. ruk spel dit. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 ik heb dit spel ook. veelste veel gelul en veelste weinig actie zit erin. in de film zit dan niet veel actie. maar dit spel heeft verder weinig met de film te maken. in de film gaat het om de hechte familie band. ruk spel dit. ah kom op zo slecht was het toch niet,ik vind het spel echt wel leuker als veel spellen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.