Ottoman 47 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Op de (p)review van Gamekings zeiden ze dat The Godfather II niet echt veel lijkt op het film, en dat is een absoluut grote: -punt! Reageren
charlie013 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 heejj,ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan, dus bedankt voor je hulp EOTR. laatsss, wil je me helpen ik moet nog 1 trophie hebbden en dat zyn de gunsten en ik had het zelfde probleem als jouw met moet ik doen ? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 heejj,ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan, dus bedankt voor je hulp EOTR. laatsss, wil je me helpen ik moet nog 1 trophie hebbden en dat zyn de gunsten en ik had het zelfde probleem als jouw met moet ik doen ? Alle gunsten nog is terug opnieuw doen. Reageren
charlie013 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ik heb The Godfather gespeeld, het echt een vette game! De executes zijn echt bruut!! ja ik vindt de excecuties heel bruud vooral die met melee wapens. heb jij platium trophy ? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 heb jij platium trophy ? Ja! Reageren
charlie013 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 moet ik new game doen want ik moet die gunst van charlie green toch hebben Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Nee je moet aleen de gunsten terug opnieuw doen je hoeft er geen new game voor te maken. Reageren
Ikkes Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 >>> Door Ikkes: *mompelt iets onverstaanbaars* Stop nu eindelijk eens een keer met die ellendige quote pyramides . Laatste keer dat ik ze verwijder, de volgende keer zal ik de personen in kwestie er zelf op aan spreken en bij herhaling volgen maatregelen <<< Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 >>> Door Ikkes: *mompelt iets onverstaanbaars* Stop nu eindelijk eens een keer met die ellendige quote pyramides . Laatste keer dat ik ze verwijder, de volgende keer zal ik de personen in kwestie er zelf op aan spreken en bij herhaling volgen maatregelen <<< Srry... :$ Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Vraagje kan je in godfather 2 personage nog aanpassen met de kleren enso of kan je dat maar 1 keer doen in het begin want ik wil anderen kleding aan doen hoe moet ik dat doen ? Reageren
FerryN Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 >>> Door Ikkes: *mompelt iets onverstaanbaars* Stop nu eindelijk eens een keer met die ellendige quote pyramides . Laatste keer dat ik ze verwijder, de volgende keer zal ik de personen in kwestie er zelf op aan spreken en bij herhaling volgen maatregelen <<< Srry... :$ Spam! (Is deze game wat?) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Vraagje kan je in godfather 2 personage nog aanpassen met de kleren enso of kan je dat maar 1 keer doen in het begin want ik wil anderen kleding aan doen hoe moet ik dat doen ? Ja dat kan door naar het menu 'Maffia smoel' te gaan en vervolgens kun je je uiterlijk aanpassen. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) o sow tanks voor het antwoord in de game menu toch is het via menu met die instellingen van afsluiten of bij don overzicht? Bewerkt: 25 mei 2009 door indo1991 Reageren
Racingfreak Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 o sow tanks voor het antwoordin de game menu toch is het via menu met die instellingen van afsluiten of bij don overzicht? Bij Don Overzicht en dan bij je eigen familie. Dan moet je jezelf selecteren en dan kan je je eigen man veranderen. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 o zo oke bedankt voor het antwoord allebei Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.