Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op de (p)review van Gamekings zeiden ze dat The Godfather II niet echt veel lijkt op het film, en dat is een absoluut grote:

-punt!

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

60

• studio dewolf

17

• DenkaanHenk

12

• Fiegel5

10

Geplaatst:
heejj,

ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan,

dus bedankt voor je hulp EOTR. :D

laatsss,

wil je me helpen ik moet nog 1 trophie hebbden en dat zyn de gunsten en ik had het zelfde probleem als jouw met moet ik doen ?

Geplaatst:
heejj,

ik heb die godfather 2 platinum nu wel geohaald heb ff alles weer overnieuw gedaan,

dus bedankt voor je hulp EOTR. :D

laatsss,

wil je me helpen ik moet nog 1 trophie hebbden en dat zyn de gunsten en ik had het zelfde probleem als jouw met moet ik doen ?

Alle gunsten nog is terug opnieuw doen. :Y

Geplaatst:
Ik heb The Godfather gespeeld, het echt een vette game! De executes zijn echt bruut!! _O_

ja ik vindt de excecuties heel bruud vooral die met melee wapens. _O_

heb jij platium trophy ?

Geplaatst:

Nee je moet aleen de gunsten terug opnieuw doen je hoeft er geen new game voor te maken. ;)

Geplaatst:
>>> Door Ikkes: *mompelt iets onverstaanbaars* Stop nu eindelijk eens een keer met die ellendige quote pyramides :7 . Laatste keer dat ik ze verwijder, de volgende keer zal ik de personen in kwestie er zelf op aan spreken en bij herhaling volgen maatregelen ;)<<<
Geplaatst:
>>> Door Ikkes: *mompelt iets onverstaanbaars* Stop nu eindelijk eens een keer met die ellendige quote pyramides :7 . Laatste keer dat ik ze verwijder, de volgende keer zal ik de personen in kwestie er zelf op aan spreken en bij herhaling volgen maatregelen ;)<<<

Srry... :$

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vraagje kan je in godfather 2 personage nog aanpassen met de kleren enso of kan je dat maar 1 keer doen in het begin want ik wil anderen kleding aan doen hoe moet ik dat doen ?

Geplaatst:

Srry... :$

Spam! :@

(Is deze game wat?)

Geplaatst:
Vraagje kan je in godfather 2 personage nog aanpassen met de kleren enso of kan je dat maar 1 keer doen in het begin want ik wil anderen kleding aan doen hoe moet ik dat doen ?

Ja dat kan door naar het menu 'Maffia smoel' te gaan en vervolgens kun je je uiterlijk aanpassen.

Geplaatst: (bewerkt)

o sow tanks voor het antwoord

in de game menu toch is het via menu met die instellingen van afsluiten of bij don overzicht?

Bewerkt: door indo1991
Geplaatst:
o sow tanks voor het antwoord

in de game menu toch is het via menu met die instellingen van afsluiten of bij don overzicht?

Bij Don Overzicht en dan bij je eigen familie. Dan moet je jezelf selecteren en dan kan je je eigen man veranderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...