Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!

gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Iedereen loopt het nu al af te zeiken, terwijl ze alleen een nieuwsbericht hebben gelezen. Wacht nou maar af, hij komt deze winter al uit dus er komen binnenkort vast wel screenshots.

DS is naar mijn weten een handheld console voor meisjes t/m 14 jaar die Nintendogs spelen. GTA hoort gewoon niet thuis op zo'n console.

En stoere jongetjes spelen CoD op de PS3 :7!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een slecht idee van Rockstar :duh:

Dit word zeker echt een bagger game, net als die gta advance dat poepspel.

Laten ze maar lekker bezig gaan voor gta iv op de pc ( ik heb hem la op de xbox maar ik gun de pc gamers ook gta iv :tu: )

Of een gta v ofzoo

Dit word de slechste game van het jaar durf ik te wedden :7

Dik bagger idee :duh:

Ojaah en dan ook nog die stad ( bijna vergeten) is ook zo 1tonig telkens.

En dan ook nog die DS Sjesus mina ey , de DS is echt een ****** console.

BAGGER :duh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wéér in Liberty City, inderdaad. Dat begint nu wel afgezaagd te worden, hoor.

Ik heb zelf geen Nintendo DS en ik ga er ook niet speciaal eén aanschaffen speciaal voor die GTA WC CW. Nintendo zuigt, anyway[/font]

Nintendo zuigt niet want de DS en de WII zijn vaker verkocht dan de PSP en de PS3 :cya:

Omdat er veel meer kleine kinderen gamen dan jeugd en volwassen, als je 16 ofzo ben heb je niet zoveel intresse meer in games. Teminste de mensen die ik allemaal ken hebben daar geen intresse meer in, die gaan bijvoorbeeld nieuwe plasma schermen en boxen kopen en dat soort dingen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig heeft mijn moeder een DS voor Braintraining gekregen van haar man. Aangezien die nu toch weg ligt te rotten kan ik er mooi dat spel op gaan spelen als het wat word. Ik kan trouwens met gemak wachten. Ik ben zelfs blij dat het niet nu is want ik ben verslaaft aan Battlefield: Bad Company.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja hallo? :s:s

WEERAL Liberty City,

't Is echt afgezaagd!

Kunnen ze geen andere stad bedenken?:s

EDIT: Wat is een game-engine?

dat is waar het spel op draait, de ondergrond, de hele basis zegmaar ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn mening ook maar even: :7

Ik vind dit een erg slechte zet van R*.

Ze kunnen beter eerst GTA IV eerst op de pc brengen,anders lopen ze een hoop klanten mis.

Ik vind dat GTA:CHW er maar erg goedkoop uitziet als ik het zo bekijk. (Dat lettertype is in 1 woord---> :7 )

Ik gun het de NDS bezitters wel dat ze eindelijk ook eens een GTA krijgen.

Ik denk niet dat het mooi gaat worden aangezien de NDS maar een zwak iets is :7

Ik zeg ze kunnen beter GTA IV op de pc brengen in plaats van "even" een GTA'tje op de NDS te brengen.

En aangezien de release datum al over ongeveer een half jaar is verwacht ik er niet veel van.

Sorry,maar een spel zoals GTA op een KUT[/font]handheld brengen is niet bepaald evident.

Wat ik er nu van verwacht is----> :7

MVG PiekeTheCat

@DenkaanHenk:Idd,het is meer een :kots: maar ik wou het netjes houden anders moetst ik de kots van mijn toetsenbord vegen :7

Bewerkt: door PiekeTheCat

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit spel wordt standaard poep denk ik (je kan natuurlijk nooit van te voren oordelen), behalve als ze er echt een supervette topdown GTA van weten te maken. Als het 3D wordt, zal het waarschijnlijk überhaupt helemaal nergens op slaan. Een echt groot 3D-spel past amper op zo'n klein kaartje van de DS, en sowieso zal het niet erg lekker spelen lijkt me. De DS kan spellen als Super Mario 64 DS nog wel aan, maar bij dat spel wordt amper 1% aan de AI besteed. Of ja, je moet domme wezentjes die een beetje doelloos rondjes lopen AI noemen. Bij GTA speelt AI natuurlijk wel een hele belangrijke rol. Dus het kan misschien nog moeilijk worden om die AI te combineren met een mooie 3D wereld, en een goede engine voor animaties & car crashes en dat soort dingen. In ieder geval heb ik er niet al te veel vertrouwen in. Vroeger hoopte ik altijd dat er een GTA voor de DS uit zou komen (aangezien ik zelf ook een DS heb), maar sinds ik ook een PSP heb, lijkt het mij gewoon niet echt reëel meer. De PSP kan de Stories nog maar net aan, dit gaat dan ook gepaard met lange wachttijden, lag op veel momenten, geen top besturing (niet kunnen bukken, niet kunnen bewegen tijdens het vrij richten, etc), slechte draw distance, en meer van dat soort dingen. Nog steeds zijn de Stories gewoon erg leuk om te spelen, maar 't is alles behalve top. En als je er dan van uitgaat dat de PSP een héél stuk krachtiger is dan de DS...

Nee, ik ga niet veel van deze GTA verwachten. Zoals ik al zei, ik heb een DS, en ik was al een tijdje van plan deze misschien te verkopen. GTA: Chinatown Wars gaat mij daar zeker niet van weerhouden, of er moeten heel snel vette info/screens/trailers van deze game komen.

@ Thabit: Whaha idd. :puh: Vooral als je het vergelijkt met de andere GTA's, die bijna allemaal een strakke titel hadden. Chinatown Wars, wtf zeg... :7

Bewerkt: door BaasB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn mening ook maar even: :7

Ik vind dit een erg slechte zet van R*.

Ze kunnen beter eerst GTA IV eerst op de pc brengen,anders lopen ze een hoop klanten mis.

Ik vind dat GTA:CHW er maar erg goedkoop uitzie als ik het zo bekijk. (Dat lettertype is in 1 woord---> :7 )

Ik gun het de NDS bezitters wel dat ze eindelijk ook eens een GTA krijgen.

Ik denk niet dat het mooi gaat worden aangezien de NDS maar een zwak iets is :7

Ik zeg ze kunnen beter GTA IV op de pc brengen in plaats van "even" een GTA'tje op de NDS te brengen.

En aangezien de release datum al over ongeveer een half jaar is verwacht ik er niet veel van.

Sorry,maar een spel zoals GTA op een KUT[/font]handheld brengen is niet bepaald evident.

Wat ik er nu van verwacht is----> :7

MVG PiekeTheCat

Nou zo erg is dat niet dat je er :7 van vind, ik vind het meer :kots: . Jij niet dan? Rockstar wil blijkbaar niet verdienen ofzo, GTA IV op de PC word een mustwave. Maarja als ze over een paar jaar fajiet willen gaan moeten ze vooral zo door gaan.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Liberty City for live!

Inderdaad, daar heb je gelijk in. Het is namelijk erg stoer om verlies te maken, sterker nog. Dat vind Rockstar ook, en wat Rockstar vind zijn wij gtaforummers het mee eens. :DYeah sure...[/font] :duh:

Bewerkt: door DenkaanHenk

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...