Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

N0000000B dat i pokemon! Doe niet alsof je leuk bent want dat ben je NIET

Whahaha je bent zelf de grootste noob die d'r is mjah :D

Jij moet je grote mond is dicht doen.

Jullie moeten ontopic blijven, het gaat hier over GTA Chinatown Wars. Niet over noob dit noob dat.

Het zal er best wel mooier uit zien dan GTA Advance, maar mooier dan GTA 2 dat geloof ik niet. Omdat de PS1 nog krachtiger is dan de DS.

PS1 is toch geen handheld.. En de Ninentdo DS wel, dus dat kun je niet vergelijken. :N

Waar moet ik het dan mee vergelijken? Met pokemon? De teletubies? :7

Nergens, je zult het gewoon moeten accepteren Henkie. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een GTA op de DS, dat kan misschien alleen door Rockstar worden gedaan. Ik heb al een hele tijd (1.5 jaar) een DS, dus daar kan ik dus die nieuwe GTA op spelen. Ik hoop ook dat de multiplayer functie wat wordt, anders wordt het helemaal saai :(.

Kortom, ik verwacht veel van deze game ;).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom zit iedereen te zeuren over GTA V... misschien wordt dat wel een flop en niet zo mooi als GTA IV...

Dat had je namelijk ook met GTA SA en toen kwamen LCS en VCS... en ik moet zeggen dat ie er niet veel beter uitzagen dan SA... dus het kan altijd weer iets anders zijn.

Wat verwacht je dan van een HANDHELD? :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom zit iedereen te zeuren over GTA V... misschien wordt dat wel een flop en niet zo mooi als GTA IV...

Dat had je namelijk ook met GTA SA en toen kwamen LCS en VCS... en ik moet zeggen dat ie er niet veel beter uitzagen dan SA... dus het kan altijd weer iets anders zijn.

Wat verwacht je dan van een HANDHELD? :duh:

You right VforV, you right. Mr right ( Ryder's say :7 )

Voor degene die de E3 hadden gevolgt op internet, zag je daar dan geen beelden of screens van GTA Chinatown Wars?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat dit een grap is, anders zie ik het nog sneller een flop worden dan dat je "Liberty City Stories" kan zeggen. :7

mee eens nitendo is geen bedrijf voor GTA ben zelf dan wel een DS bezitter maar mij lijkt het niks te worden

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mij lijk het wel lachen,

alleen denk ik dat het wel een rot bestuuring gaat hebben want ik denk dat je moet sturen met je stylus!

maar naar mijn mening hadden ze beter een nieuwe gta voor de psp uitgebracht en dan om de stories aftemaken dacht ik aan gta san andereas stories :D of natuurlijk een hele nieuwe!!!!

Bewerkt: door mrwhoopy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iedereen loopt het nu al af te zeiken, terwijl ze alleen een nieuwsbericht hebben gelezen. Wacht nou maar af, hij komt deze winter al uit dus er komen binnenkort vast wel screenshots.

DS is naar mijn weten een handheld console voor meisjes t/m 14 jaar die Nintendogs spelen. GTA hoort gewoon niet thuis op zo'n console.

mee eens :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer wordt de GTA: Chinatown Wars Forum aangemaakt? Ik heb het al aan Dutchy3010 gevraagt, maar zij wist het helaas ook niet. Mischien weet een Admin het? Joriz, Patrick W ofzo? (Maakt niks uit als je/u het niet weet!) :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

krijgt i op gamespot een grote 9:P

Een 9 op Gamespot is in werkelijkheid een dikke 4. Hun kan je nooit meer geloven. Vroeger waren ze nog goed.

DS is naar mijn weten een handheld console voor meisjes t/m 14 jaar die Nintendogs spelen. GTA hoort gewoon niet thuis op zo'n console.

Je hebt ergens wel gelijk. Ookal is de DS miljoenen keer verkocht, een jongen van 7 gaat GTA echt niet kopen voor op de DS.

Maar toch, voor de 11/14 jarigen DS'ers, kan dit best lollig zijn. Het autorijdens bijvoorbeeld. :D

@Hieronder,

Voor de echte 11/14 jarige GTA fan die een DS heeft, SA en de rest uitgespeeld en een nieuwe gta willen.. :puh:

Maar je hebt wel gelijk, ik bedoel: hoeveel van die ~11/14 jarige zijn er..:puh:

Bewerkt: door Gangsta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor degene die de E3 hadden gevolgt op internet, zag je daar dan geen beelden of screens van GTA Chinatown Wars?

Nee, spijtig genoeg geen beelden of screens te bespeuren van GTA Chinatown Wars op de E3. We zullen dus nog een tijdje moeten wachten tot we weten als het 2D of 3D gaat worden.

Wat ik me afvraag is als de besturing wel goed gaat werken zonder analoge stick. De PSP besturing was al moeilijk, en dat alleen maar omdat er geen rechter analoge stick was. Hoe moeilijk moet het dan wel niet gaan op de DS?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

'k Heb een vraagje:

Ik heb 1 van de eerste Nintendo Ds'en,

je weet wel, van die 'dikke'.

Zou CW daar evengoed op kunnnen werken als op de Nintendo DS Lite?

Of is er helemaal geen verschil?

Uiterlijk en speakers enzo niet meegerekent.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...