Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

'Hartstikke slim?' Ik denk dat ze meer winst zouden maken op de PSP dan op de DS :7.

Oja, ben je daar zo zeker van? Ik denk juist dat ze meer winst maken met een GTA op de DS, de DS is immers veel meer verkocht dan de PSP :cya:

door dames jah maar GTA word vooral door jongens gesppeld en er zijn meer jongens die een PSP hebben dan een DS :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kunnen jullie niet lezen ofzo?? Er staat toch echt dat het juist NIET in LC is, dat staat een paar pagina's terug.

LEZEN voordat je onzin begint uit te kramen!!! :cya:

Jij bent echt dom weet je dat?

Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.

Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.

Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Kijk maar het topic na.

Wie is er hier dom? :7

Mocht je nou de moeite nemen om die link is aan te klikken dan zou je weten dat het NIET in Liberty City zal afspelen.

En een beleefdheidscursus volgen zou wel mogen!

MegaPilot. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dat is nou het onozelheid van rockstar nou moeten fanantice GTA fans wel 80 platform kopen om alle GTA's te kunnen spelen :duh:

edit:

Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.

door dames jah :kots::gaap:

Bewerkt: door kamranoi

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

kerel... waarom alleen op de DS, waarom niet op de DS en de PSP :duh:

Kerel :D Als je even mijn post had doorgelezen, i.p.v. er over heen te walsen:

Tja als je goed nadenkt over ''Gta Chinatown wars'', De DS heeft een veel lagere Graphics capaciteit dan een psp aankan, dus dat wordt natuurlijk niet veel. Daarnaast zijn er al 2 titels op de PSP uitgekomen, dus daar raakt de inspiratie ook een beetje van op. Het is makkelijk bedacht om een ''low graphics'' Gta te ontwikkelen voor de DS (oftewel makkelijk winst maken) (zo dom zijn ze niet hoor Miek, gewoon logies nadenken, als ''big businiss'' bedrijf ) Dus een gewaagde kans voor Rockstar games zit er natuurlijk dik in! Op iedere console/handheld een nieuwe Gta te publiceren levert niet alleen een hoop aandacht van het ''publiek'' op, maar als zei deze kans waar maken en dit een goede titel word op het gebied van de reeks ''DS'' games, maken ze nog extra winst ook. Nu treffen ze ook het publiek die (alleen) een DS bezit en natuurlijk de Fans van deze. Ik bedoel maar, Rockstar games is niet ''gek'', als je een beetje nadenkt is dat natuurlijk gebaseerd op nog even een ''extra'' porsie winst maken! ''Uitmelken'' is nog lang niet zo slecht voor zo'n bedrijf, dat lever alleen maar extra centjes op!

Nogmaals, Gta Chinatown Wars, word gemaakt op de graphics capaciteit van een DS, dus dat gaat natuurlijk niets worden op een PSP. Daarnaast zijn er al genoeg Gta titels op de PSP verschenen. Tevens laat mij de ''cijfers'' dan maar eens zien dat de DS meer gespeeld wordt door ''meisjes''. Verder bezit een DS wel een groter publiek mensen (oudere, jongeren enz). Dus wordt deze beter verkocht. Trouwens meisjes kunnen ook Gta leuk vinden hoor. Hier op het forum zijn ook verschillende meiden, die Gta helemaal te gek vinden! Kijk maar naar Dutchy die dit topic gestart heeft ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik weet ook wel dat er gamer meiden zijn die van GTA houden :tu: maar ik bedoel dat er meer jongens zijn dan meisjes die GTA spelen. :tu:

en ze kunnen bij de PSP de graphics verhogen als ze e'm op de PSP uitbrengen.

Bewerkt: door kamranoi

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik weet ook wel dat er gamer meiden zijn die van GTA houden :tu: maar ik bedoel dat er meer jongens zijn dan meisjes die GTA spelen. :tu:

en ze kunnen bij de PSP de graphics verhogen als ze e'm op de PSP uitbrengen.

Keep on dreaming....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik weet ook wel dat er gamer meiden zijn die van GTA houden :tu: maar ik bedoel dat er meer jongens zijn dan meisjes die GTA spelen. :tu:

en ze kunnen bij de PSP de graphics verhogen als ze e'm op de PSP uitbrengen.

Keep on dreaming....

did i ask you somtin' ? :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik weet ook wel dat er gamer meiden zijn die van GTA houden :tu: maar ik bedoel dat er meer jongens zijn dan meisjes die GTA spelen. :tu:

en ze kunnen bij de PSP de graphics verhogen als ze e'm op de PSP uitbrengen.

Keep on dreaming....

did i ask you somtin' ? :duh:

Nee, ik vraag jou wat!

Kom dan eens met feiten dat de DS meer aan meiden is verkocht. Je zit dat nu wel zo even vol vertrouwen te vertellen maar kom eerst een met bewijs!

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals eerder ook al gezegd, zullen de graphics een stuk minder goed zijn, waardoor het (correct me if I'm wrong) ook makkelijker is om het spel in elkaar te zetten.

Ik denk dat ik moeite zal hebben om dit spel als een volwaardige GTA te zien..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...