Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Njah zeg , wat een BAGGER game word dat

En ik gun het de DS bezitters ook nie :7

Als ze zo graag gta willen spelen , haal dan gewoon een xbox of playstation :7

En ze hadden ook best met een pc versie van gta iv verder kunnen gaan

Deze game word echt 100xniks

BAGGER

Zo'n 4 pagina's terug. :engel:

En wat wil je daar mee zeggen :7

Ik vind hem ook BAGGER jaa en dan ?

Ik vind de PSP we leuk ( ik heb er immers zelf ook 1)

Maar de DS vind ik gewoon BAGGER dat beeld en al die ferfockte shit....... :kots:

Bewerkt: door Johan112

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja de DS is bagger, tuurlijk! Daarom is de DS ook veel meer verkocht dan die PSP waar jullie hier allemaal zo trots op zijn....

De Grapics van de DS zullen best wel wat minder zijn dan die van de PSP, maar de grapics van de PSP zijn ook bagger. Elke handheld heeft in principe slechte grapics... ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat jammer dat mensen de hele game al gaan uitkotsen voordat ze ook maar één screen of iets dergelijks gezien hebben en zitten te blaten dat de DS een 'meisjes-handheld' is. Als Rockstar er voor kiest om een GTA op de DS uit te brengen en je bent het daar niet mee eens, dan heb je gewoon pech :7 Maar ik ga verder niet in op de overige discussies over PSP v.s. DS en andere crap.


Leuk, een GTA op de DS. Vooral vanwege het touchscreen van de DS, ik ben erg benieuwt wat ze daar mee gaan doen (als ze er natuurlijk iets mee gaan doen, maar ik verwacht (en hoop) het wel.) Over de keuze van Liberty City heb ik een beetje mijn twijfels, inmiddels word deze stad wel erg veel gebruikt en ik zou bijvoorbeeld Vice City ook wel eens met een compleet nieuw verhaal willen zien of gewoon een andere stad. Niet dat ze niks leuks van LC kunnen maken, maar iets nieuws is natuurlijk altijd leuk. Maar als ik een paar pagina's terug lees, is het nog niet eens zeker óf het wel in LC afspeelt, dus dat moeten we verder afwachten. Ik heb (helaas) geen DS dus ik zal deze game waarschijnlijk niet of een enkele keer spelen, maar ben toch erg benieuwt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kijk je hebt 2 dingen GTA en een DS dat zijn dus 2 dingen die ik niet zie samen gaan. GTA is een geweldadig spel met veel schieten enzo en dat soort spellen wil je gwn net op zo'n kinderachtig DS ding spelen. Ik kan die ding amper vast houden. De GTA op de PSP vond ik al een beetje simpel laat staan die van de ds die zal niks nieuws brengen behalve een stokje waarmee je op de kaart kunt tikken om en target in te stellen. Ik verwacht er niks van en het word ook vast niks en dat kun je al vertellen zonder dat je de screens hebt gezien want van een gta op een DS verwacht ik ook niet veel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen erin. ik wil wel afwachten op screenshots, maar ik vind gewoon GTA geen handheld game. Ik heb al eerder gta's op de PSP gespeeld en dat vond ik ook niet zo denderend. Nu zit er natuurlijk een groot verschil tussen een NDS en een PSP, maar het blijft een handheld. Geef mij maar een GTA voor op de PC, PS2/3 of XBOX(360)

Ik snap niet wat er te klagen valt over het feit dat de stad weer Liberty City gaat heten.. Als het maar een andere naam zou zijn,is dat dan zo'n verschil?

het gaat denk ik niet om de naam, maar om de stad. Er zijn inmiddels al 5 GTA's waarin Liberty City voorkomt

Bewerkt: door reinbertio

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wees maar blij dat Liberty City zich in 5 GTA's afspeelt. Ik vind het een hele mooie stad. Ik snap niet waarom jullie gaan zeuren over de stad. En ik zeg speciaal voor de stad zelf: Liberty City for live! Liberty City for live!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wees maar blij dat Liberty City zich in 5 GTA's afspeelt. Ik vind het een hele mooie stad. Ik snap niet waarom jullie gaan zeuren over de stad. En ik zeg speciaal voor de stad zelf: Liberty City for live! Liberty City for live!

Njah heel veel vinden liberty city gewoon een saaie/lelijke stad en daar ben ik het volledig mee eens ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA is een geweldadig spel met veel schieten enzo en dat soort spellen wil je gwn net op zo'n kinderachtig DS ding spelen.

Hier ga ik toch even op in, jij vindt de DS dus té kinderachtig voor ''schiet games'' ? Ik volg dit topic al een tijde, en merk dat veel ''tegenstanders'' van de DS, denken dat deze grotendeels voor meisje zijn/bespeeld wordt. Ik noem enkele Shooting games op:

- Brothers in Arms (scoort gemiddeld een 8 )

- Call of Duty 4: Modern Warfare (gemiddeld een 7)

- Duke Nukem (komt binnenkort uit)

PSP is ook redelijk divers in aanbod games voor de jongeren generatie en meiden:

-Parappa The Rapper

-Super Fruit Games

-De Sims 2: Op een onbewoond Eiland, Huisdieren en de gewone Sims 2

-Harvest Moon - Innocent Life

Ik kan die ding amper vast houden. De GTA op de PSP vond ik al een beetje simpel laat staan die van de ds die zal niks nieuws brengen behalve een stokje waarmee je op de kaart kunt tikken om en target in te stellen. Ik verwacht er niks van en het word ook vast niks en dat kun je al vertellen zonder dat je de screens hebt gezien want van een gta op een DS verwacht ik ook niet veel.

Knap dat je dat al kan vertellen zonder de eerste screens gezien te hebben :7 Ik vind dat dit hele topic behoorlijk afwijkt van waar het nou echt om draait. Serieus wordt er nou op dit moment ook niet echt gesproken. Ik kom tot nu toe vooral afkrakende berichten tegen, of een strijd tussen een stel leden met alleen maar negative inzichten. Waarom wordt er niet gewoon gewacht tot de eerste screens? Logies dat een DS niet super graphics heeft en daar sta ik ook volledig achter. Maar nu zitten we hier te praten alsof het allemaal met de nieuwste generatie graphics vergeleken moet worden als Gta IV... Deze Gta hoeft lang niet glinsterende graphics te hebben waar iedereen van gaat weg kwijlen (dat zal ook niet lukken) om het uiteindelijk tot een goede en leuke game te maken, we weten tenslotte lang niet hoe deze game gaat worden, Rockstar Games heeft zelf al aangegeven dat het een gehele nieuwe game ervaring gaat worden. Deze game kan dan wel niet zo mooi worden als Gta IV, maar een goede gameplay en verhaallijn kunnen deze nog steeds een kans bieden een top titel te worden. Ik wacht rustig af, zonder mij gigantisch druk te lopen maken, hoe slecht het allemaal wel niet kan gaan worden. Dat is nou nog eens een lekkere negative instelling. Wie weet gaat deze Gta in de winter als ''warme broodjes over de toonbank'' ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel ironisch dat je verwijst naar consoles die niet van Nintendo zijn, maar in je signature wel een plaatje van Mario hebt. Mario is immers Nintendo exclusief. :*D

Dus zo slecht is de NDS dus ook weer niet... ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...