Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

@koe-mzungu@:

join gangs en groepen jongeren, joun opmerkingen zijn zo stoer dat ik jou daar wel tussen zie.

je moet niet met me zieken, vind je mijn voorstel slecht dan hoef je allem maar ''slecht'' in te typen.

als ik joun reactie verkeerd heb opgevat dan moet je het wel zeggen.

Bewerkt: door kamranoi

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

join gangs en groepen jongeren, joun opmerkingen zijn zo stoer dat ik jou daar wel tussen zie.
Nee dank je, heb dat in het verleden al gedaan en het heeft me niet verrijkt.
je moet niet met me zieken, vind je mijn voorstel slecht dan hoef je allem maar ''slecht'' in te typen. als ik joun reactie verkeerd heb opgevat dan moet je het wel zeggen.
Idd verkeerd opgevat, ik heb er totaal niets aan om met jou of welk lid dan ook te gaan lopen zieken. Een beetje sarcasme moet toch wel kunnen, vind ik. Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat jij die naam van deze nieuwe GTA niets vindt, waarschijnlijk een kwestie van wennen. En als je er echt werk van wilt maken .. tja dan moet je toch maar dat emailtje sturen. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb tot nu toe voor alle GTA's een nieuw platform gekocht. speciaal voor die games..

maar als ik nu hoor dat er 1 voor de ds komt en dan WEER in liberty city.. nee dan hoeft het van mij niet.

dan w8 ik wel op Gta V Met Een Hele nieuwe Map (hopelijk). ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn de PSP bezitters soms een beetje jaloers dat er nu een GTA voor de DS komt. Jullie hebben al 2 GTA spellen en nu beginnen jullie ook nog eens te zeiken dat deze GTA naar de PSP had moeten komen???

Triest dat de DS bezitters niets word gegund! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yay, Hot-Coffee mod stylez met je stylus en dan.. laatmaar..[/font] Als je maar niet met je stylus het stuur hoeft te draaien in first person, dan vind ik alles goed. Het zou me niet verbazen als het weer zo'n top-view game wordt, maar ik hoop dat het third person word, net zoals 'de rest' van de Gta-games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

8? Ik tel er maar 6, met Chinatown Wars meegerekend.

  1. GTA 1
  2. GTA III
  3. GTA Advance
  4. GTA LCS
  5. GTA IV
  6. GTA Chinatown Wars


  1. * GTA
    * GTA London 1969
    * GTA II
    * GTA III
    * GTA Vice City
    * GTA Advance
    * GTA San Andreas
    * GTA Liberty City Stories
    * GTA Vice City Stories
    * GTA IV

Ik tel er toch echt 10 hoor :D

Maar even ontopic:

Ik verwacht er eigenlijk niet veel van.

En het is zeker een grote fout van Rockstar is dat het een exclusive word. En dan een exclusive voor de Nintendo DS :7

Groeten,

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn de PSP bezitters soms een beetje jaloers dat er nu een GTA voor de DS komt. Jullie hebben al 2 GTA spellen en nu beginnen jullie ook nog eens te zeiken dat deze GTA naar de PSP had moeten komen???

Triest dat de DS bezitters niets word gegund! :Y

nee, Ds is meer een platform voor Super Mario of Pokemon,

beetje van die 6+ games.. niet voor Gta.

Anders konden ze deze game ook wel GTA Mario 4D noemen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


  1. * GTA
    * GTA London 1969
    * GTA II
    * GTA III
    * GTA Vice City
    * GTA Advance
    * GTA San Andreas
    * GTA Liberty City Stories
    * GTA Vice City Stories
    * GTA IV

Ik tel er toch echt 10 hoor :D

Maar even ontopic:

Ik verwacht er eigenlijk niet veel van.

En het is zeker een grote fout van Rockstar is dat het een exclusive word. En dan een exclusive voor de Nintendo DS :7

Groeten,

GTA Londen, speelt zich af in Londen, Vice City en Vice City Stories in Vice City, dus het zijn er geen 10 :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn de PSP bezitters soms een beetje jaloers dat er nu een GTA voor de DS komt. Jullie hebben al 2 GTA spellen en nu beginnen jullie ook nog eens te zeiken dat deze GTA naar de PSP had moeten komen???

Triest dat de DS bezitters niets word gegund! :Y

nee, Ds is meer een platform voor Super Mario of Pokemon,

beetje van die 6+ games.. niet voor Gta.

Anders konden ze deze game ook wel GTA Mario 4D noemen. :puh:

:schater::schater::schater: lol Mario 4D XD

Ontopic : maar R* games maakt dit spel dus erg slecht kan t toch nooit wezen

Bewerkt: door GreyFox-Smurf

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...