Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja, oké. Maar ik denk niet dat zoveel mensen GTA: ChinaTown Wars gaan kopen. En nu vooral als GTA IV voor de PC komt. :)

Dat denk ik ook. GTA: ChinaTown speelt zich af in Liberty City.

Voor mij is dat geen probleem, maar voor andere mensen wel. :schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, oké. Maar ik denk niet dat zoveel mensen GTA: ChinaTown Wars gaan kopen. En nu vooral als GTA IV voor de PC komt. :)

Dat denk ik ook. GTA: ChinaTown speelt zich af in Liberty City.

Voor mij is dat geen probleem, maar voor andere mensen wel. :schater:

Inderdaad volgensmij zullen niet veel mensen dit spel kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem zeker kopen. Het wordt Cell-Shaded met dikke zwarte lijnen, wat zeker een heel goede keuze is van Rockstar. En hij wordt een unieke game in de GTA serie en ik denk sowieso revolutionair voor de DS, Rockstar heeft eigenlijk nog nooit teleurgesteld met een GTA game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet iemand wanneer de nieuwe GTA op de ps3/x-box uitkomt?

O, het gaat om ChinaTownWars.

Het enige dat bekend is is dat hij voor de DS uitkokmt, en ik denk ook niet dat hij naar de PS3 of Xbox360 komt, hij is dan ook speciaal bedoelt voor Nitendo.

Bewerkt: door 2fast{0}

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet iemand wanneer de nieuwe GTA op de ps3/x-box uitkomt?

Hij is al uit!

Het wachten is nog op de PC versie die in November uitkomt!

Gta 4 heb ik al, maar ik wil weten of de datum van een nieuwe GTA bekend is..en die dan wel op de ps3 uitkomt.

Bewerkt: door gta_fan_123

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet iemand wanneer de nieuwe GTA op de ps3/x-box uitkomt?

Hij is al uit!

Het wachten is nog op de PC versie die in November uitkomt!

Gta 4 heb ik al, maar ik wil weten of de datum van een nieuwe GTA bekend is..en die dan wel op de ps3 uitkomt.

Nee, hij komt niet uit op de PS3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet iemand wanneer de nieuwe GTA op de ps3/x-box uitkomt?

Hij is al uit!

Het wachten is nog op de PC versie die in November uitkomt!

Gta 4 heb ik al, maar ik wil weten of de datum van een nieuwe GTA bekend is..en die dan wel op de ps3 uitkomt.

Nee, hij komt niet uit op de PS3.

Tja volgensmij willen niet veel mensen voor de PS3.

Want ik heb de screens gezien.

Ziet er niet uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja volgensmij willen niet veel mensen voor de PS3.

Want ik heb de screens gezien.

Ziet er niet uit.

Dat ligt er gewoon aan dat de DS mindere kwaliteiten heeft ten opzichte van de PS3. Dan ligt het dus niet aan de makers van de game, maar gewoon aan het feit dat hij alleen op die console beschikbaar is. Als GTA IV dus op de DS was uitgekomen (wat sowieso al onmogelijk is) was het dus ook een stuk slechter.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet iemand wanneer de nieuwe GTA op de ps3/x-box uitkomt?

Hij is al uit!

Het wachten is nog op de PC versie die in November uitkomt!

Gta 4 heb ik al, maar ik wil weten of de datum van een nieuwe GTA bekend is..en die dan wel op de ps3 uitkomt.

Nee, hij komt niet uit op de PS3.

Dat weet ik maar ik heb het ook niet over de nieuwe gta die op de ds uitkomt. GTA 4 is toch niet de laatste GTA game die op de ps3 uitkwam?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat weet ik maar ik heb het ook niet over de nieuwe gta die op de ds uitkomt. GTA 4 is toch niet de laatste GTA game die op de ps3 uitkwam?

Er is niks aangekondigd voor de PS3. Maar natuurlijk is Gta IV niet de laatste Gta die op de PS3 zal verschijnen. Maak je maar geen zorgen. Sony heeft dacht ik een overeenkomst met Rockstar. Ik dacht dat gelezen te hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...