Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!


gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Liberty City for live!

Inderdaad, daar heb je gelijk in. Het is namelijk erg stoer om verlies te maken, sterker nog. Dat vind Rockstar ook, en wat Rockstar vind zijn wij gtaforummers het mee eens. :DYeah sure...[/font] :duh:

Opzich is het wel een goede zet van Rock* omdat dit zowat de enigste goede Game is bij Nintendo die is aangekondigd. Nintendo heeft namelijk helemaal niets aangekondigd wat nou echt indrukwekkend was.

China Town Wars is dan nog het beste , helaas hebben we daar geen beelden van kunnen zien. :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beter dan GTA IV kan het niet worden, en GTA IV is de toekomst. Kun je lullen wat je wilt, ze kunnen beter aan GTA V beginnen ofzo. Want GTA V zal erg veel tijd kosten, dat moeten ze niet in hun luie maanden hier in verspillen.

En ook al zijn het andere makers, dan zitten ze in New York lekker ondergezakt in hun stoel.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beter dan GTA IV kan het niet worden, en GTA IV is de toekomst. Kun je lullen wat je wilt, ze kunnen beter aan GTA V beginnen ofzo. Want GTA V zal erg veel tijd kosten, dat moeten ze niet in hun luie maanden hier in verspillen.

En ook al zijn het andere makers, dan zitten ze in New York lekker ondergezakt in hun stoel.

Gun Rock* eens wat rust, zij hebben aan GTA IV 3 jaar gewerkt en in de tussentijd VCS en LCS gemaakt. :7

Ze zijn nu vast al bezig met de voorbereidingen van GTA V. Alleen hebben ze het nog niet bekend gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou hopelijk komt er dan een aankondiging van GTA V, dat is namelijk iets waar veel meer mensen naar uit kijken. En veel beter is, maar deze game hadden ze van mij geheim kunnen houden. En zomaar uit kunnen brengen.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

8? Ik tel er maar 6, met Chinatown Wars meegerekend.

  1. GTA 1
  2. GTA III
  3. GTA Advance
  4. GTA LCS
  5. GTA IV
  6. GTA Chinatown Wars

Mijn fout :sst: ik had GTA London 1961 en GTA London 1969 meegeteld

Bewerkt: door Mr. Sugo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beter dan GTA IV kan het niet worden, en GTA IV is de toekomst. Kun je lullen wat je wilt, ze kunnen beter aan GTA V beginnen ofzo. Want GTA V zal erg veel tijd kosten, dat moeten ze niet in hun luie maanden hier in verspillen.

Gast, jij bent nu appels met peren aan het vergelijken. De NDS of pakweg elke handheld kan je niet vergelijken met een PS3 of Xbox 360.. Dat is net zoals ze indertijd LCS met SA vergeleken.. :ch:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zijn nu vast al bezig met de voorbereidingen van GTA V. Alleen hebben ze het nog niet bekend gemaakt.

Aaron Garbut (art director van de GTA series) heeft echt niet stil gezeten met z'n team. :D

Nou hopelijk komt er dan een aankondiging van GTA V, dat is namelijk iets waar veel meer mensen naar uit kijken. En veel beter is, maar deze game hadden ze van mij geheim kunnen houden. En zomaar uit kunnen brengen.

Aankondeging kan je wel na de release van GTA: Castlewars verwachten. Dit is gewoon een tussendoortje voor Rockstar. :D

Ik sta te poppelen om een 2D trailer te zien. :D^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beter dan GTA IV kan het niet worden, en GTA IV is de toekomst. Kun je lullen wat je wilt, ze kunnen beter aan GTA V beginnen ofzo. Want GTA V zal erg veel tijd kosten, dat moeten ze niet in hun luie maanden hier in verspillen.

Gast, jij bent nu appels met peren aan het vergelijken. De NDS of pakweg elke handheld kan je niet vergelijken met een PS3 of Xbox 360.. Dat is net zoals ze indertijd LCS met SA vergeleken.. :ch:

De Xbox spellen zijn ook niet meer verkrijgbaar, en die zien er beter uit dan de DS spellen. Veel beter, hadden ze beter de verkoop van de DS spellen kunnen stoppen. Zo bedoel ik het.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk voor de Ds spelers,ze zijn toch gewend om met shit te spelen.En LCS en VCS zijn erg goeie Gta's,op PSP & PS2 !

De DS is dan wel minder goed dan een PSP maar om nu gelijk beginnen te zaniken dat DS gamers gewend zijn aan bagger games slaat totaal nergens op. Ik weet niet of je zelf een DS in je bezit hebt, waarschijnlijk niet anders zal je wel een positivere reactie posten, maar er zijn duidelijk ook goede spellen voor de DS. Denk bijvoorbeeld aan Zelda Phantom Hourglass, dat spel is echt niet in de categorie "shit" in te delen. En zo zijn er nog wel meer games hoor! Volgende keer eens wat beter nadenken voor je een kansloze reactie als deze post! :Y

Verder kan ik niet oordelen over LCS en VCS op de PSP, omdat ik geen PSP in mijn bezit heb. Maar ik kijk erg uit naar deze GTA. En ik heb niet het idee dat deze game bagger gaat worden, in tegenstelling tot zo'n beetje iedereen hier verwacht... :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ten eerste sinds Gta verneu*en ze hun maanden aan Gta china town wars ofzo maar er kwamen 1 of 2 downloadobele of hoe je dat schrijft content(s) uit en hebben ze die al af ? en Gta 5 gaat ook veel tijd kosten of hoe die ook gaat heten als het maar geen Gta nds flop word :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat boeit het dat het Liberty City heet? Als je GTA IV met GTA 3 verglijkt zijn het toch ook hele andere steden?

En is het zoveel beter als dezelfde stad dan Amsterdam ofzo had geheten? Alleen de naam blijft hetzelfde, de stad wordt toch anders? :? Dus ik snap het probleem niet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom zit iedereen te zeuren over GTA V... misschien wordt dat wel een flop en niet zo mooi als GTA IV...

Dat had je namelijk ook met GTA SA en toen kwamen LCS en VCS... en ik moet zeggen dat ie er niet veel beter uitzagen dan SA... dus het kan altijd weer iets anders zijn.

Ontopic: Ik ben wel benieuwd naar GTA CW.

Zullen ze dan toch na zoveel jaar weer een topdownviewer uitbrengen of zoals gezegd een AC-beeld GTA uitbrengen?

We zullen het gaan zien.

K ben benieuwd naar de screens en trailers. :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook een NDS en er zijn voor de DS nog niet veel goede games uitgekomen. neem dan de XBOX360, daar heb je games zoals: GTA IV, Assasins creed, Call of duty 5,Brothers in Arms Hells Highway.(ik weet het sommige zijn nog niet uit.) Hopelijk wordt GTA:CW beter dan de rest van de games op de DS.

Bewerkt: door forumrunner

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...