Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA aangekondigd!

gallery_1_5_11218.jpg
Vandaag is op E3 (Electronic Entertainment Expo), een game-beurs in Los Angeles, bekend gemaakt dat er een nieuw deel uitkomt van Grand Theft Auto, genaamd GTA: Chinatown Wars. In navolging van Liberty City Stories, Vice City Stories en Advance zal dit spel uitkomen op een handheld. Het zal uitkomen op één van de meest verkochte consoles op het moment: de Nintendo DS.
Veel is er nog niet bekend over dit spel, maar het speelt zich in ieder geval (weer) af in Liberty City. Ook zal het spel een eigen game-engine hebben. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt gemaakt door Rockstar Leeds in samenwerking met Rockstar North.
Een officiële website is reeds online op Rockstargames.com/ChinaTownwars. Hier is ook nog niets over het spel te vinden. Al wijst het Nintendo Wi-Fi connection logo wel naar een mogelijke uitgebreide multiplayer functie.

Het spel komt vermoedelijk uit in December, maar ga daar niet teveel van uit. Traditie-getrouw zal het spel wel weer uitgesteld worden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Joepie nieuwe stad!...... :duh:

Ik DENK dat het nu helemaal niks gaat worden :N

Ik DENK dat ze er EINDELIJK achter zijn gekomen dat LC te groot zou worden :7 (voor de NDS dan :duh: )

Ik DENK dat het dan maar een kleine stad gaat worden i.v.m. de mogelijkheden van de NDS.

Als je dan bekijkt dat de PSP ong. 5 keer zo sterker is dan de NDS en de PSP kan LC nog maar nét aan.

Een nieuwe stad word------> :7

Een nieuwe engine word-----> :7

De hele GTA:CHW word------> :7

MVG PiekeTheCat

@DenkaanHenk:Je bent niet de enige die knakt,ik knak zelfs s'nachts :cab:

Bewerkt: door PiekeTheCat

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat de meesten vergeten, is dat GTA Advance helemaal niet op de Nintende DS verschenen is, maar op de Gameboy Advance. Of de Nintendo DS qua mogelijkheden en kracht veel beter is dan de Gameboy Advance weet ik niet, maar het zal wel de eerste GTA op deze handheld zijn.

En wat de meesten vergeten is dat GTA Advance niet eens door Rockstar Games ontwikkeld werd, maar door Digital Eclipse. Rockstar gaf het spel gewoon uit.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@DenkaanHenk:Je bent niet de enige die knakt,ik knak zelfs s'nachts :cab:

Ja, zo mag ik het horen. Zoveel mogelijk blijven knakken he. :D

en als de PSP geen eens VCS aan kan, kan de DS zeker LC niet aan. Het zal wel een gedeelte zijn van LC, bijvoorbeeld Chinatown en Little Italy.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

en als de PSP geen eens VCS aan kan, kan de DS zeker LC niet aan. Het zal wel een gedeelte zijn van LC, bijvoorbeeld Chinatown en Little Italy.

Dat klopt, mits zei deze variant ook echt geheel 3D gaan maken. Ik hoop stieken dat deze 2D wordt, aangezien de mogelijkheden op het gebied van ''free roaming'' map en andere functies veel groter worden. En ik zie liever me personage van bovenaf en kan lekker lang rond toeren en klooien, dan een mislukt 3D aanzicht waarvan de free roaming sterk beperkt is, met wat ''wij'' Gta gamers gewend zijn!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA 2 ziet er best mooi uit vind ik, als het even mooi als GTA 2 word dan kan het wel wat worden. GTA 2 kun je tevens >>>hier<<< downloaden, alleen ik hoop niet dat je in Chinatown Wars moet betalen om te saven. Dat is namelijk in GTA 2 zo, en nee. Dat zijn niet een paar centen, maar best veel geld.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA 2 ziet er best mooi uit vind ik, als het even mooi als GTA 2 word dan kan het wel wat worden. GTA 2 kun je tevens >>>hier<<< downloaden, alleen ik hoop niet dat je in Chinatown Wars moet betalen om te saven. Dat is namelijk in GTA 2 zo, en nee. Dat zijn niet een paar centen, maar best veel geld.

Moest je in GTA 2 betalen als je wilde saven? Pff, achja ik speelde dat spel toch bijna nooit.

En als ik het speelde deet ik met cheats om vervolgens te rellen in die stad. _O_

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja dat moest, en aangezien GTA Chinatown Wars en GTA 2 dezelfde makers hebben is het niet te hopen dat dat weer terug komt.

Hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat ze deze functie er weer in zetten. Maar het ''GTA 2 stijltje'' lijkt mij opzich geen slecht idee, alleen dan wat mooier uitwerken op het gebied van graphics. Verder zijde ze ook dat het een geheel nieuwe game-ervaring wordt, dus ben benieuwd hoe ze dat dan in verband maken met het ''touch screen''.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat ze deze functie er weer in zetten. Maar het ''GTA 2 stijltje'' lijkt mij opzich geen slecht idee, alleen dan wat mooier uitwerken op het gebied van graphics. Verder zijde ze ook dat het een geheel nieuwe game-ervaring wordt, dus ben benieuwd hoe ze dat dan in verband maken met het ''touch screen''.

Voor zover ik weet is de Playstation 1 (waar GTA 2 destijds onder andere op uitkwam) toch wel een klein stukkie krachtiger dan de DS, dus op betere graphics zou ik maar niet te veel hopen als ik jou was. Misschien kunnen ze er met hun ervaringen wel een leuke gameplay van maken, maar ze kunnen natuurlijk niet meer kracht van de DS eisen dan dat 'ie eigenlijk in zich heeft. Maar wie weet kunnen ze sommige leuke gameplay elementen van GTA IV wel omzetten in top down view (zoals bijvoorbeeld de zoekcirkel die je om je heen krijgt bij een wanted level, of de functie om met taxi's te rijden).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor zover ik weet is de Playstation 1 (waar GTA 2 destijds onder andere op uitkwam) toch wel een klein stukkie krachtiger dan de DS, dus op betere graphics zou ik maar niet te veel hopen als ik jou was. Misschien kunnen ze er met hun ervaringen wel een leuke gameplay van maken, maar ze kunnen natuurlijk niet meer kracht van de DS eisen dan dat 'ie eigenlijk in zich heeft. Maar wie weet kunnen ze sommige leuke gameplay elementen van GTA IV wel omzetten in top down view (zoals bijvoorbeeld de zoekcirkel die je om je heen krijgt bij een wanted level, of de functie om met taxi's te rijden).

Helemaal vergeten dat GTA 2 ook op de PS2 is... Maar inderdaad die functies klinken heel leuk, of op het ''touch screen'' de map of een GPS systeem. Dat zou deze game wel heel interessant kunnen maken ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gemakkelijk om zoiets te maken,ff een render uitknippen en hup.Maar misschein word het een interesant spel,ik wacht op de eerste screens..

Nou en >.<? Ik denk dat het gaat tegenvallen. Dus ik stel mn verwachtingen zo laag mogelijk in, valt het niet te erg tegen :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...