Jump to content

Hoe maak je een sig met Paint?


Miek

Recommended Posts

Dit doe je door bovenaan het forum op ''Lid Menu'' te duwen, dan zie je links een reeks met opties staan waaronder handtekening, als je daar op klikt kan je een handtekening zetten. En als je een afbeelding wilt dan doe je dat door een afbeelding up te loaden via internet. (een handige site is www.imageshack.us) en vervolgens krijg je een link en die link zet je tussen de:

[IMG=De link van Imageshack]

En druk je op ok! Let er wel op dat je plaatje of afbeelding niet te groot mag zijn als ik me niet vergis mag hij maar 500x150 pixels groot zijn en 100 kb groote hebben.

@ Hierronder, hij staat elfde's als je van beneden naar boven telt.

Snap nix van die site, ander voorstel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    11

  • Froop

    5

  • Timske

    2

  • Sonny-The-Pilot

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Snap nix van die site, ander voorstel?

De site 'imageshack.us' is net zoals 'tinypic.com' niet zo ingewikkeld hoor. Als je op de hoofdpagina komt zie je een leeg venstertje staan met daarnaast een knop die 'bladeren' heet. Met de knop 'bladeren' kan je door je computer heen zoeken om het plaatje te vinden dat je wilt uploaden. Klik dus ook op 'bladeren'. Op het moment dat je op de knop klikt krijg je een nieuw venster waar je dus door je computer heen kan zoeken. Heb je je plaatje bijvoorbeeld in de 'mijn documenten' map zitten, ga daar dan ook heen. Als je je plaatje eenmaal gevonden hebt selecteer je die en klik je op 'openen'.

Na dit gedaan te hebben zie je in je lege venstertje de link staan van jou plaatje. Druk bij imageshack op 'host it' of bij tinypic op 'nu oploaden' en je krijgt een nieuw venstertje met een aantal links. Je vraagt je nu natuurlijk af welke link jij moet kopiëren. Neem bij beide sites de onderste link. Op imageshack heet de link 'direct link to image' en bij tinypic heet het 'directe link voor lay-outs. Kopieer de link en en volg onderste handleiding van Rivel:

Dit doe je door bovenaan het forum op ''Lid Menu'' te duwen, dan zie je links een reeks met opties staan waaronder handtekening, als je daar op klikt kan je een handtekening zetten. En als je een afbeelding wilt dan doe je dat door een afbeelding up te loaden via internet. (een handige site is www.imageshack.us) en vervolgens krijg je een link en die link zet je tussen de:

[IMG=De link van Imageshack]

En druk je op ok! Let er wel op dat je plaatje of afbeelding niet te groot mag zijn als ik me niet vergis mag hij maar 500x150 pixels groot zijn en 100 kb groote hebben.

Ik heb het een beetje in jip en janneke taal uit gelegd maar zo snap je het wel beter en vergeet je het nooit. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Onnodige tekst.

Wow man, chill! Dat je bent verbannen is je eigen schult, verkloot dan niet dit forum! Ten eerste, wat hebben wij hier mee te maken? Ten tweede, dit is gewoon een tut. En ten derde, waarom doe je dit? Doe het via PM, e-mail of weet ik veel wat, maar verkloot iniedergeval niet dit forum. Zo krijg je alleen maar meer problemen... EN waarom doe je van blote vrouwen in je tekst? :{

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem opsla, kan ik hem niet openen in Paint omdat het een Imageshack file is. En als ik hem kopieer en plak in Paint is de render omrind in een zwart kader. Ik zou zeggen, proberen jullie es.

Een imageshackfile bestaat niet.

Ik bedoelde een bepaald type. TPV of zoiets. Maar je kon hem alleen openen met ImageShack van Adobe.

Ow, het is ImageReady :7

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Iemand aub? want het is dringend voor m'n nieuwe tut..

Sorry voor mijn late reactie Miek, ik heb dit topic echt lang niet meer gelezen. Ik merkte zelf inderdaad ook dat er iets mis is met die render. Deze render is wel goed (ik heb het net zelf nog even geprobeerd):

lamaframe1bk5.png

Ik zal even een mini tutje voor je maken over hoe je je render dan in je signature kunt plakken:

  1. Open je plaatje/signature of wat je wilt gebruiken met Paint. Ik gebruik dit plaatje:
    2986922486qvextq3.png
  2. Open nu een nieuw bestand met Paint (dit kun je gewoon doen door Paint nog een keer te openen via Start --> Alle programma's --> Bureau-accessoires --> Paint) Open in dit bestand je render. Ik gebruik de Schijtlama render:
    lamaframe1bk5.png
    Belangrijk!
    Het is belangrijk er even aan te denken dat als je je render kopieert, al het spierwitte uit de render zal verdwijnen (alleen het echte spierwitte, de achtergrond dus). Maar bij mij heeft de Schijtlama ook spierwitte ogen en tanden. Je kunt deze dus het beste van te voren even een andere kleur geven, bijvoorbeeld rood. Zoom met het vergrootglas in op de spierwitte pixels in je render. Zoom zo ver in, dat je de losse pixels van elkaar kunt onderscheiden. Pak nu het potloodje, selecteer een gewenste kleur, en geef de spierwitte pixels een andere kleur. Dit heb ik:
    minitutjerenderpaint4vd9.png
    Zoals je zit, alleen de echte spierwitte pixels heb ik rood gekleurd. Gebroken wit en grijs moet je geen andere kleur geven.
  3. Zorg dat je in het Paint bestand van je render bent. Pak nu de selectie tool (rode pijl), en zorg ervoor dat hij op de onderste optie ingesteld staat (groene pijl):
    minitutjerenderpaint1roqi6.png
  4. Als de instellingen staan zoals op het plaatje hierboven, maak je een selectie om je render heen. Vervolgens klik je op je rechter muisknop, en klik je op ''Kopiëren'' (''Knippen'' kan natuurlijk ook):
    minitutjerenderpaint2roiq2.png
  5. Ga nu naar het Paint bestand met je signature/plaatje waar je je render in wilt hebben. Pak ook hier de selectie tool, en zorg dat de instellingen goed staan:
    minitutjerenderpaint3rq4.png
  6. Nu is het in feite niks meer dan rechtermuisknop --> plakken, en vervolgens je render naar de gewenste plek slepen. Ik heb nu dit:
    minitutjerenderpaint5ca4.png
  7. Als je vindt dat je render op de goede plek staat, hoef je alleen nog maar even de gekleurde pixels weer wit te maken. Dit is mijn resultaat:
    plaatjerendercn1.png

En dan ben je dus klaar... :D Dit is trouwens wat ik gekregen zou hebben als ik de witte pixels niet eerst gekleurd zou hebben:

minitutjerenderpaint6kg6.png

De volgende keer dat je wat moet weten Miek, stuur me even een PB. :) Dat gaat wat sneller dan dit. Ik hoop in ieder geval dat je er wat aan hebt gehad. Als je wilt mag je deze info voor je tutorial gebruiken. Succes iig! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...