Jump to content

[GTA] De volgende GTA's


Sublime

Recommended Posts

Leuk der komt een nieuwe gta.. maar weet je wat ik vervelend vind.. telkens gaan ze weer het rijtje af: Gta 2 (liberty city, vice city, san andreas) Gta III (liberty city) Gta vice city (Vice city) Gta san andreas (san andreas) Gta IV (liberty city) gta chinatown wars (liberty city)

hopenlijk word de volgende (V) geen vice city.. :cry: want ik vind buitenaf een stad spelen ook leuk!

wat vinden julie er van?

>>> Door Froodooo: Verplaatst naar 'Free Roaming & Race'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    4

  • Gangsta

    2

  • Fuffie

    2

  • Galiorix

    2

De nieuwe GTA die reeds is aangekondigd, GTA Chinatownwars, hoort niet in het rijtje van GTA IV en het is dus ook niet de opvolger van GTA IV. Het is enkel een tussendoortje, net zoals GTA Advance en de Stories delen. GTA IV is trouwens compleet vernieuwd als je naar het oude Liberty City kijkt, maar ik snap aan de andere kant ook wel weer wat je bedoelt. Maar we zullen het voorlopig nog niet weten ben ik bang, er gaat een gerucht dat de nieuwe GTA eind 2009 gereleased wordt maar er is nog niks bevestigd. Als er wat meer bekend wordt dan wordt dat waarschijnlijk wel op GTAGames gepost ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop GTA V, GTA V zal zich waarschijnlijk in Vice City afspelen lijk mij. Omdat GTA IV zich in Liberty City af speelt, en ik denk dat ze weer opnieuw gaan beginnen. Maar dan met goede graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt 100% zeker dat de volgende GTA, dus na GTA CTW, exclusief voor de Playstation 3 is. De DVD DL van de Xbox 360 is gewoon vol. Sam Houser heeft gezegd dat Microsoft echt iets moet gaan verzinnen voor die kleine limit.

- Kunnen ze het niet op de hardeschijf van de Xbox zetten & op de DVD? Néé, want de Arcade heeft geen hardeschijf, en als je een arcade bezitter bent, moet je je natuurlijk genaaid voelen dat je opeens wel een hardeschijf moet kopen.

RockstarNorth is nu bezig met (ik denk) GTA 5. Ik denk dat de stad een Miami stijl zal gaan hebben.

GTA 5 moet zeker nieuwe graphics hebben. Anders is het natuurlijk niet ''5''. :puh: En de graphics van GTA 4 zijn echt poep als je ze vergelijkt met games zoals Assassins Creed en I am alive (IAM is niet pre-rendered toch.. die trailer? :cab: ). Ook is Rockstar bezig met de game LA Noire en die graphics zien er echt vet mooi uit (exclusief PS3). Dus GTA 5 moet echt beter worden.

Maar eerst:

08 december - GTA Chinatownwars

08 december - GTA 4 PC

09 februari - aankondeging nieuwe gta

09 oktober - GTA 5?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt 100% zeker dat de volgende GTA, dus na GTA CTW, exclusief voor de Playstation 3 is. De DVD DL van de Xbox 360 is gewoon vol. Sam Houser heeft gezegd dat Microsoft echt iets moet gaan verzinnen voor die kleine limit.

- Kunnen ze het niet op de hardeschijf van de Xbox zetten & op de DVD? Néé, want de Arcade heeft geen hardeschijf, en als je een arcade bezitter bent, moet je je natuurlijk genaaid voelen dat je opeens wel een hardeschijf moet kopen.

RockstarNorth is nu bezig met (ik denk) GTA 5. Ik denk dat de stad een Miami stijl zal gaan hebben.

GTA 5 moet zeker nieuwe graphics hebben. Anders is het natuurlijk niet ''5''. :puh: En de graphics van GTA 4 zijn echt poep als je ze vergelijkt met games zoals Assassins Creed en I am alive (IAM is niet pre-rendered toch.. die trailer? :cab: ). Ook is Rockstar bezig met de game LA Noire en die graphics zien er echt vet mooi uit (exclusief PS3). Dus GTA 5 moet echt beter worden.

Maar eerst:

08 december - GTA Chinatownwars

08 december - GTA 4 PC

09 februari - aankondeging nieuwe gta

09 oktober - GTA 5?

ik denk niet dat er er opeens een 5 zal komen tussen III en IV zat toch ook heel veel tijd?

EDIT: 7 jaar

Bewerkt: door GTAIVMASTAH
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt 100% zeker dat de volgende GTA, dus na GTA CTW, exclusief voor de Playstation 3 is. De DVD DL van de Xbox 360 is gewoon vol. Sam Houser heeft gezegd dat Microsoft echt iets moet gaan verzinnen voor die kleine limit.

- Kunnen ze het niet op de hardeschijf van de Xbox zetten & op de DVD? Néé, want de Arcade heeft geen hardeschijf, en als je een arcade bezitter bent, moet je je natuurlijk genaaid voelen dat je opeens wel een hardeschijf moet kopen.

RockstarNorth is nu bezig met (ik denk) GTA 5. Ik denk dat de stad een Miami stijl zal gaan hebben.

GTA 5 moet zeker nieuwe graphics hebben. Anders is het natuurlijk niet ''5''. :puh: En de graphics van GTA 4 zijn echt poep als je ze vergelijkt met games zoals Assassins Creed en I am alive (IAM is niet pre-rendered toch.. die trailer? :cab: ). Ook is Rockstar bezig met de game LA Noire en die graphics zien er echt vet mooi uit (exclusief PS3). Dus GTA 5 moet echt beter worden.

Maar eerst:

08 december - GTA Chinatownwars

08 december - GTA 4 PC

09 februari - aankondeging nieuwe gta

09 oktober - GTA 5?

ik denk niet dat er er opeens een 5 zal komen tussen III en IV zat toch ook heel veel tijd?

EDIT: 7 jaar

Klopt.

Maar Rockstar kan natuurlijk niks meer doen als de schijf bijna vol zit. Wel wat, maar niet veel. En de volgende GTA serie moet wel beter worden dan 4 (niet GTA CTW).

Sam Houser, één van de hoofden van Rockstar, wist in een interview te melden dat de Xbox 360 in de problemen kan komen als Microsoft de opslaglimiet van de console niet aanpakt. Hiermee doelt hij op de kleine hoeveelheid data die opgeslagen kan worden op de DVD’s en de verkoop van de console zonder harde schijf.

Houser stelt dat dit soort problemen effect hebben op games als Grand Theft Auto. Tenslotte is de DVD waarop games gebrand worden voor de Xbox 360 slechts een klein beetje groter dan de DVD’s op de vorige generatie consoles.

Standaard harde schijf nodig

Sam Houser is trouwens niet de eerste die spreekt over de harde schijf van de Xbox 360. Eerder wist Rory McGuire, de lead game designer van The Bourne Conspiracy, al te melden dat de harde schijf standaard geleverd zou moeten worden bij een Xbox 360. Volgens Houser wordt het probleem met de tijd alleen maar groter.

Sam Houser hoopt dan ook dat Microsoft naar een oplossing gaat zoeken voor dit probleem en dat die oplossing binnen dit en volgend jaar wordt uitgevoerd. Hij heeft daar overigens wel vertrouwen in: “Ik ben zeker dat ze met een intelligente oplossing komen.”

Bron: gamez.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dag de nieuwe GTA: GTA V, in het warme Vice City afspeeld.

De sfeer was daar zo goed, vooral als het een totaal vernieuwde Vice word met fantastische graphics!

En natuurijk niet te vergeten, de prachtige stranden en het blauwe water. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht zelf ook dat de volgende GTA geen GTA V word maar gewoon weer verder gaat met de RAGE engine en zich in Vice City gaat afspelen of een op Miami of een ander zonnig oord gebaseerde stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht zelf ook dat de volgende GTA geen GTA V word maar gewoon weer verder gaat met de RAGE engine en zich in Vice City gaat afspelen of een op Miami of een ander zonnig oord gebaseerde stad.

hoop ik ook

het hoeft niet persee Vice City te zijn

een ander zonnige oord zou ook best wel kunnen

k zoe wel weten wie de hoofd personage word????? Tommy mischien ???

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet bijna zeker dat het in vice city zal zijn.

in gtaIV word er veel gesproken over vice city zoals roman.

in bepaalde missies zegt hij dat veel dus wie weet

is niko ala vice city weer te zien,mischien vervolg

op gtaIV dat ze verhuizen en daar een rijk leventje

lijden. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom niet gewoon iets nieuws? zoals GTA: chicago (weet ik veel hoe je dat schrijft.) of een gta in een ander land ( rusland of nederland bijvoorbeeld.) of zelfs in de ruimte of in 2100 (haha) :bier: nou ja, we zien wel wat 'r komt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...