Galiorix Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen. Nou, als er hier iemand bij Rockstar Games zo werken. Kon diegene die informatie lospeuteren bij Rockstar Games. Maar waarschijnlijk woont er niemand van ons in de VS of in Amerika . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Ik herken die zinnetjes"he's got a gun" en "get out of the car". Ze komen uit GTA2!!! Dus warrschijnlijk hebben we hier te doen met een lolbroek die geluiden uit GTA2 erin gezet heeft. Mocht de trailer toch authentiek zijn, ik dacht eerder te horen "get out of MY car", dus dat de chauffeur spreekt. Salutations, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Ik herken die zinnetjes"he's got a gun" en "get out of the car". Ze komen uit GTA2!!! Dus warrschijnlijk hebben we hier te doen met een lolbroek die geluiden uit GTA2 erin gezet heeft.Mocht de trailer toch authentiek zijn, ik dacht eerder te horen "get out of MY car", dus dat de chauffeur spreekt. Salutations, Klopt geen bal van, GTA2 heeft geen voiceactors. Lantyz weet het wel, maar ik ben geen Lantyz . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen. Nee dat was de voice actor van Eddy Pulaski van GTA SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen. Nee dat was de voice actor van Eddy Pulaski van GTA SA. Ook voor Pastor Richard, hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Ik herken die zinnetjes"he's got a gun" en "get out of the car". Ze komen uit GTA2!!! Dus warrschijnlijk hebben we hier te doen met een lolbroek die geluiden uit GTA2 erin gezet heeft.Mocht de trailer toch authentiek zijn, ik dacht eerder te horen "get out of MY car", dus dat de chauffeur spreekt. Salutations, Klopt geen bal van, GTA2 heeft geen voiceactors. Lantyz weet het wel, maar ik ben geen Lantyz . Onzin wat jij nu zegt, die stemmen komen inderdaad van GTA 2, die stem van (Gett out of the car)is van zo,n mannetje met een pistool die je uit de auto trekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Claude zegt een zin in een missie in GTA3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Claude zegt een zin in een missie in GTA3. Welke missie dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Claude zegt een zin in een missie in GTA3. Welke missie dan? In geen enkele missie praat hij hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Claude zegt een zin in een missie in GTA3. Welke missie dan? In geen enkele missie praat hij hoor. Hij denkt dat Claude praat in 'Don't spank ma bitch up!' van Luigi ergens in begin van het spel. Tragisch genoeg is die stem van Luigi of Mickey. Dat dacht ik vroeger ook, maar Claude heeft GEEN piratenstem . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tsirapo Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Die zin: Get out of the car is totaal niet van Claude uit gta 3 ik zat overlaatst gta 2 te spelen en ik hoorde net hetzelfde zinnetje en ik stal toen geen auto. dus zal het wel van een voorbijganger geweest zijn die een auto stal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Die zin: Get out of the car is totaal niet van Claude uit gta 3ik zat overlaatst gta 2 te spelen en ik hoorde net hetzelfde zinnetje en ik stal toen geen auto. dus zal het wel van een voorbijganger geweest zijn die een auto stal. Dat is klikbare onzin omdat GTA2 geen voiceactors heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Die zin: Get out of the car is totaal niet van Claude uit gta 3ik zat overlaatst gta 2 te spelen en ik hoorde net hetzelfde zinnetje en ik stal toen geen auto. dus zal het wel van een voorbijganger geweest zijn die een auto stal. Dat is klikbare onzin omdat GTA2 geen voiceactors heeft. Geen voice acotrs nee, maar el wat mensen die stemmetjes hebben in gesproken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 GTA 2 / GTA III [X] Dit (simpele) antwoord duidt erop dat GTA 2 niks (buiten Claude) met GTA III te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.