Jump to content

GTA3 Theorie - Claude Praat!


GTA Monster

Recommended Posts

Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    19

  • Black Vegetable

    5

  • Dastard

    4

  • 1974

    4

Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen.

Nou, als er hier iemand bij Rockstar Games zo werken. Kon diegene die informatie lospeuteren bij Rockstar Games. Maar waarschijnlijk woont er niemand van ons in de VS of in Amerika :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken die zinnetjes"he's got a gun" en "get out of the car". Ze komen uit GTA2!!! Dus warrschijnlijk hebben we hier te doen met een lolbroek die geluiden uit GTA2 erin gezet heeft.

Mocht de trailer toch authentiek zijn, ik dacht eerder te horen "get out of MY car", dus dat de chauffeur spreekt.

Salutations, :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken die zinnetjes"he's got a gun" en "get out of the car". Ze komen uit GTA2!!! Dus warrschijnlijk hebben we hier te doen met een lolbroek die geluiden uit GTA2 erin gezet heeft.

Mocht de trailer toch authentiek zijn, ik dacht eerder te horen "get out of MY car", dus dat de chauffeur spreekt.

Salutations, :cya:

Klopt geen bal van, GTA2 heeft geen voiceactors. Lantyz weet het wel, maar ik ben geen Lantyz :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen.

Nee dat was de voice actor van Eddy Pulaski van GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zelf ook nog over na zitten denken en het kan ook zijn dat de voiceactor voor Claude tijdens de opname periode van zijn tekst is overleden en dat ze dus de tekst hebben verwijdert, omdat ze anders de game moest uitstellen omdat anders vanalles opnieuw opgenomen moest worden en dat teveel tijd zou kosten. Maar waarschijnlijk zullen we dat dus nooit te weten komen.

Nee dat was de voice actor van Eddy Pulaski van GTA SA.

Ook voor Pastor Richard, hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herken die zinnetjes"he's got a gun" en "get out of the car". Ze komen uit GTA2!!! Dus warrschijnlijk hebben we hier te doen met een lolbroek die geluiden uit GTA2 erin gezet heeft.

Mocht de trailer toch authentiek zijn, ik dacht eerder te horen "get out of MY car", dus dat de chauffeur spreekt.

Salutations, :cya:

Klopt geen bal van, GTA2 heeft geen voiceactors. Lantyz weet het wel, maar ik ben geen Lantyz :puh:.

Onzin wat jij nu zegt, die stemmen komen inderdaad van GTA 2, die stem van (Gett out of the car)is van zo,n mannetje met een pistool die je uit de auto trekt.
Link to comment
Delen op andere websites

Claude zegt een zin in een missie in GTA3.

Welke missie dan? :7

In geen enkele missie praat hij hoor.

Hij denkt dat Claude praat in 'Don't spank ma bitch up!' van Luigi ergens in begin van het spel. Tragisch genoeg is die stem van Luigi of Mickey. Dat dacht ik vroeger ook, maar Claude heeft GEEN piratenstem :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Die zin: Get out of the car is totaal niet van Claude uit gta 3

ik zat overlaatst gta 2 te spelen en ik hoorde net hetzelfde zinnetje en ik stal toen geen auto.

dus zal het wel van een voorbijganger geweest zijn die een auto stal.

Link to comment
Delen op andere websites

Die zin: Get out of the car is totaal niet van Claude uit gta 3

ik zat overlaatst gta 2 te spelen en ik hoorde net hetzelfde zinnetje en ik stal toen geen auto.

dus zal het wel van een voorbijganger geweest zijn die een auto stal.

Dat is klikbare onzin omdat GTA2 geen voiceactors heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Die zin: Get out of the car is totaal niet van Claude uit gta 3

ik zat overlaatst gta 2 te spelen en ik hoorde net hetzelfde zinnetje en ik stal toen geen auto.

dus zal het wel van een voorbijganger geweest zijn die een auto stal.

Dat is klikbare onzin omdat GTA2 geen voiceactors heeft.

Geen voice acotrs nee, maar el wat mensen die stemmetjes hebben in gesproken.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...