Jump to content

GTA3 Theorie - Claude Praat!


GTA Monster

Recommended Posts

Inderdaad dat zeg ik ook niet ik denk gewoon dat iemand deze vroege trailer heeft aangepast met dingen uit GTA 2.

Claude heeft nooit de bedoeling gehad te praten. Enkele argumenten:

- R* wilde dat Claude niks zei en geen mening had omdat ze wilden dat claude de speler zelf was (heb ik van wikigta).

Als Claude een stem/mening/persoonlijkheid had zou hij dus dingen gezegd kunnen hebben waar de speler het

misschien niet mee eens was, wat R* wilde vermijden

- In GTA SA noemt CJ Claude een mute, een stomme, wat logisch is om dat Claude ook in SA niets zegt.

- Zowel in GTAIII als SA staat Claude niet bij de voice actors.

Ik heb Claude nog nooit horen praten, alleen wat gekreun als hij verdronk of geraakt werd.

Salutations, :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    19

  • Black Vegetable

    5

  • Dastard

    4

  • 1974

    4

Inderdaad dat zeg ik ook niet ik denk gewoon dat iemand deze vroege trailer heeft aangepast met dingen uit GTA 2.

Claude heeft nooit de bedoeling gehad te praten. Enkele argumenten:

- R* wilde dat Claude niks zei en geen mening had omdat ze wilden dat claude de speler zelf was (heb ik van wikigta).

Als Claude een stem/mening/persoonlijkheid had zou hij dus dingen gezegd kunnen hebben waar de speler het

misschien niet mee eens was, wat R* wilde vermijden

- In GTA SA noemt CJ Claude een mute, een stomme, wat logisch is om dat Claude ook in SA niets zegt.

- Zowel in GTAIII als SA staat Claude niet bij de voice actors.

Ik heb Claude nog nooit horen praten, alleen wat gekreun als hij verdronk of geraakt werd.

Salutations, :cya:

1. In de eerste indruk had Rockstar Games toch de bedoeling om Claude praten. Laten zijn deze plannen geschrapt.

2. In GTA SA wordt Claude een "asshole mute" en "asshole sneak without a tongue" genoemd. Blijkbaar iemand zonder tong :puh:

By the way, ik wist niet Claude een slang was? Zonder tong (om jeweetwelwat gevaarlijks te spuiten :puh:) om te praten. Foutje uit de baarmoeder.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

1. In de eerste indruk had Rockstar Games toch de bedoeling om Claude praten. Laten zijn deze plannen geschrapt.

Hoe weet je dat? Geef de link of zeg waar je het vandaan hebt.

En CJ noemt Claude een slang vanwege de sluwheid. "Zonder tong" betekent dat hij niet kan praten.

Salutations, :cya:

Bewerkt: door Black Vegetable
Link to comment
Delen op andere websites

1. In de eerste indruk had Rockstar Games toch de bedoeling om Claude praten. Laten zijn deze plannen geschrapt.

Hoe weet je dat? Geef de link of zeg waar je het vandaan hebt.

En CJ noemt Claude een slang vanwege de sluwheid. "Zonder tong" betekent dat hij niet kan praten.

Salutations, :cya:

Ergens van OdiePL's website, die website bestaat nu niet meer. Is al een jaar geleden.

---

Blijkbaar toont niemand interesse :puh:

>>> Door Bling: Niet nodig om voor zo'n post het topic te bumpen.. Dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het was gewoon nooit de bedoeling geweest om hem te laten praten, dus je zult hem niet horen praten en ook niet in zo'n fake trailer.

Wat lul je, als iets op ign.com staat vind jij het dan nog fake?

Link to comment
Delen op andere websites

[WIKIPEDIA.ORG]Silence

In contrast to the verbose protagonists of the later GTA gamesTommy Vercetti, Carl Johnson, Toni Cipriani, Victor Vance and Niko BellicClaude in GTA III is never seen or heard uttering a single word throughout his appearances (in GTA III, he can be heard uttering mild sounds of pain when injured or killed). During the course of the game, Maria makes a telephone call to Lazlow's show on Chatterbox FM, saying that she's met a new man but "he don't talk too much." Claude continued to be a silent character throughout San Andreas; Carl Johnson himself also references, and cursed Claude's silence in a rage after seeing the run-down garage he won from him, describing him as a "mute asshole" and a "mother fucking snake without a tongue."

In tegenstelling tot de andere protagonisten van de later GTA spellen zoals Tommy Vercetty, CJ, Toni Cipriani, Vic Vance en Niko Bellic heeft iedereen van Claude nooit een gehoord of gezien dat hij maar één woord repte. ( in GTA III, kan hij gehoord worden als kreuntjes door lichte pijn wanneer hij is gewond of sterft. Terwijl de Game maakt Maria eentelefoontje naar Lazlows show op Chatterbox FM klagend dat ze een neiuwe vent ontmoette "maar hij niet al te veel praat". Claude ging door als een zwijgend karakter van GTA: San Andreas, CJ refereert tevens, en vervloekt Claude's zijgzaamheid wanneer hij zag dat de garage was afgebroken die hij won van hem, beschrijvende hem als een "mute asshole"( dove asshole) en een "mother fucking slang zonder tong".

Wat vind je ervan, vertaling met dank aan Miek 0_0

Groet.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

[WIKIPEDIA.ORG]Silence

In contrast to the verbose protagonists of the later GTA games—Tommy Vercetti, Carl Johnson, Toni Cipriani, Victor Vance and Niko Bellic—Claude in GTA III is never seen or heard uttering a single word throughout his appearances (in GTA III, he can be heard uttering mild sounds of pain when injured or killed). During the course of the game, Maria makes a telephone call to Lazlow's show on Chatterbox FM, saying that she's met a new man but "he don't talk too much." Claude continued to be a silent character throughout San Andreas; Carl Johnson himself also references, and cursed Claude's silence in a rage after seeing the run-down garage he won from him, describing him as a "mute asshole" and a "mother fucking snake without a tongue."

Vrij vertaald door Miek:

In tegenstelling tot de andere protagonisten van de later GTA spellen zoals Tommy Vercetty, CJ, Toni Cipriani, Vic Vance en Niko Bellic heeft iedereen van Claude nooit een gehoord of gezien dat hij maar één woord repte. ( in GTA III, kan hij gehoord worden als kreuntjes door lichte pijn wanneer hij is gewond of sterft. Terwijl de Game maakt Maria eentelefoontje naar Lazlows show op Chatterbox FM klagend dat ze een neiuwe vent ontmoette "maar hij niet al te veel praat". Claude ging door als een zwijgend karakter van GTA: San Andreas, CJ refereert tevens, en vervloekt Claude's zijgzaamheid wanneer hij zag dat de garage was afgebroken die hij won van hem, beschrijvende hem als een "mute asshole"( dove asshole) en een "mother fucking slang zonder tong".

Wat vind je ervan, vertaling met dank aan Miek smile2.gif

Groet.

Moet je niet aan mij vragen, had ik al lang gelezen.

Je moet geen verder commentaar van mij verwachten want ik ben terug Vertrokken..

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Moet je niet aan mij vragen, had ik al lang gelezen.

Je moet geen verder commentaar van mij verwachten want ik ben terug Vertrokken..

Waarom ben je nou weer vertrokken? :cry: Maar goed. Om ontopic te blijven. Al de keuzes die jij maakt maakte jou Claude. Daarom is Claude van GTA III zo uniek, want jij bent Claude. Dus eigenlijk moet je niet te ver zoeken, want je bent hem zelf. Het zou wel raar geweest zijn om je eigen hoofd te maken in GTA III :bonk: Maar de primitiefste Free-Roaming games zijn juist de beste naar mij mening.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Als ie van een berg af stort of wordt doorboord door een stel kogels maart hij toch een soort 'hnnngg' geluid?

Telt dat ook mee?

EDIT: owwww... Sorry! is al gezegd...

Bewerkt: door Honkbalpet
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij zijn we het er nu wel over eens dat claude nooit een woord gerept heeft, en dat deze trailer hoogstwaarschijnlijk fake is.

conclusie: Myth Busted

En de conclusie is ook dat de zogenaamde Pinguïn-fans ook geen conclusie kunnen oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...