Flitskikker Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2010 + nog een bug, Als je een Multi core hebt bekijkt hij bij game requirements alleen de snelheid van 1 core.. (bv core i5 met 2Ghz wordt afgeraden als het spel met minimaal een 2,5 Ghz pentium 4 moet worden gespeeld) De nieuwe versie wordt compleet herschreven dus dit zou ook opgelost moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 Doordat je DPI instelling hoger staat, vergroten de knoppen en de layout, wat er niet zo mooi uitziet. De huidige versie toont maar één videokaart, degene die het programma als eerst aantreft. De GTX 260 dus in jouw geval. Er is een nieuwe versie in ontwikkeling die deze beide problemen zal oplossen. toppie wel een prachtig programma ik het nu zio staan dat het goed leesbaar is voor de rest maakt het niet zo uit en weet u hoe ik een spoiler kan doen:$ Met deze code-tag kan je een spoiler in je bericht plaatsen: [spoiler]Hier je tekst[/spoiler] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iFire Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2011 Ik vond het weer eens tijd om FKT beetje wat nieuwer te maken Nu heb ik de nieuwste versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) Wanneer volgt Flitskikker 4 eigenlijk? Want nu die 'computerblog' inactief is hoor ik er niets meer van. Ik vraag hiernaar omdat ik de Adviseur wou gebruiken, maar toen ik Flitskikker wou openen (heb het al opnieuw gedownload, 2x opnieuw geinstalleerd en zeker 5x proberen op te starten), krijg ik nu steeds een foutmelding. Run-Time error '-2147319779 (8002801d)': Automation error Application-defined or object defined error. Alles laadt trouwens goed, maar op het moment dat het hoort te openen, geeft ie een foutmelding. Als ik wat met de compatibiliteit pruts krijg ik de volgende melding: Run-Time error '429': ActiveX component can't create object Bewerkt: 9 maart 2011 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2011 Met v4 gaat het z'n gangetje. Als hij af is, dan release ik hem. Dat is neem ik aan nog dit jaar. Welk besturingssysteem + service pack heb je? Download anders 2.5 Legacy: http://www.flitskikker.com/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2011 Vista, SP1 (weet, er is een 2e, maar het heeft altijd gewerkt dus ja ). Nou ja, maakt niet uit, die legacy versie werkt wel, dus het is opgelost xD. Volgens mij lag het ook niet aan Flitskikker zelf, achteraf had ik nog een programma waar ik zulke foutmeldingen kreeg, dus er zal wel iets verkeerd ingesteld zijn in mijn computer. Naja, nog wel lang tot FI, toen ik de screens zag een aantal maanden geleden zag het er toch al redelijk ver gevorderd uit. Nou ja.. Bedankt dan voor de oplossing . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2011 Flitskikker heeft besloten om niet zoals bij Chrome om de paar weken een 'nieuwe' versie uit te brengen, dus dan duurt het wat langer. Het is meer een Internet Explorer-cyclus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2011 Haha. De releasedatum is dan wanneer het programma af is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Mag ik vragen hoe deze is gemaakt? Met welke programmeertaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2011 Mag ik vragen hoe deze is gemaakt? Met welke programmeertaal? Volgens mij heeft Flitskikker het geprogrammeerd in Visual Basic. Correct me if I'm wrong.. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2011 Mag ik vragen hoe deze is gemaakt? Met welke programmeertaal? Oude versie: VB6 Nieuwe versie: C# Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azlef Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2011 ik heb een vraagje wat is het verschil tussen portebol en setup versie en ik vind het programa heel goed aleen wacht ik nog tot de 4 versie ps.ik vind het zo zo cool dat dit onderwerp al 2 jaar bezig is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2011 ik heb een vraagje wat is het verschil tussen portebol en setup versie en ik vind het programa heel goed aleen wacht ik nog tot de 4 versie ps.ik vind het zo zo cool dat dit onderwerp al 2 jaar bezig is Portable betekend dat je het op een stick kunt zetten en zonder enige installatie kunt gebruiken op andere computers. Bij een setup is ie alleen op de computer te gebruiken waar is geïnstalleerd. Niet echt gedetailleerd maar dit is het grote verschil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azlef Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2011 ik heb een vraagje wat is het verschil tussen portebol en setup versie en ik vind het programa heel goed aleen wacht ik nog tot de 4 versie ps.ik vind het zo zo cool dat dit onderwerp al 2 jaar bezig is Portable betekend dat je het op een stick kunt zetten en zonder enige installatie kunt gebruiken op andere computers. Bij een setup is ie alleen op de computer te gebruiken waar is geïnstalleerd. Niet echt gedetailleerd maar dit is het grote verschil ow bedankt voor de uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azlef Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2011 heeft flitskikker ook een tool waarmee je kan kijken hoe hoog de tempratuur van je leptop ofzo is zo nee dan is dit tog een goede optie om bij de nieuwe versie toe te voegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.