Jump to content

Flitskikker InfoTool


Flitskikker

Recommended Posts

Adviesniveau: Battlefield; Bad Company 2 - Recommended

[table=header]Onderdeel  |Huidig  |Eis  |Voldoet   

 notok.gif Processor|AMD Athlon 64 X2 Processor|AMD Athlon II X4 Processor|NEE  

 ok.gif Kloksnelheid (MHz)|2599 (4158)||JA  

 notok.gif Geheugen (MB)|2047|2048|NEE  

 ok.gif Totale hardeschijfruimte (GB)|347,38||JA  

 ok.gif Vrije hardeschijfruimte (GB)|111,66|15|JA  

 ok.gif Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB)|27,33||JA  

 notok.gif Videokaart|ATI Radeon HD 5670|ATI Radeon HD 4850|NEE  

 ok.gif Videogeheugen (MB)|1024|512|JA  

 ok.gif Horizontale beeldschermresolutie (pixels)|1280||JA  

 ok.gif Verticale beeldschermresolutie (pixels)|1024||JA  

 ok.gif Bitsdiepte|32||JA  

 ok.gif Vernieuwingsfrequentie (Hz)|60||JA  

 ok.gif DirectX|11.0|10.0|JA  

 ok.gif Besturingssysteem|Windows 7 Ultimate|Windows Vista|JA  

 ok.gif Service Pack|Geen||JA  [/table]

Advies:

- De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord.

- De videokaart is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe videokaart.

- De computer heeft te weinig geheugen. Koop geheugen bij van hetzelfde type.

Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig.

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Bij de videokaart... Hoort dit? Mij lijkt een HD5670 toch beter dan een HD4850.... Is dit misschien een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja, met een full hd scherm zet ik het lettertype niet op 100% hoor.. dan wordt het onleesbaar na een tijdje..

Dan is het tijd voor een nieuwe bril of je hebt een erg klein scherm. Ik heb een 24" met 1920*1200 (hoger dan Full HD dus), en ik vind het heerlijk.

@Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT.

Link to comment
Delen op andere websites

@Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT.

Oh haha :$ Ik dacht dat wanneer het model hoger was dat de kaart ook beter was omdat mij dat dan ook weer eens was verteld :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Maarja, met een full hd scherm zet ik het lettertype niet op 100% hoor.. dan wordt het onleesbaar na een tijdje..

Dan is het tijd voor een nieuwe bril of je hebt een erg klein scherm. Ik heb een 24" met 1920*1200 (hoger dan Full HD dus), en ik vind het heerlijk.

@Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT.

Toen ik hem de eerste keer opstarte stond hij al standaard op 150%. Het is een 17.3 inch en ik wil graag mijn ogen sparen omdat ik nog geen bril heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja, met een full hd scherm zet ik het lettertype niet op 100% hoor.. dan wordt het onleesbaar na een tijdje..

Dan is het tijd voor een nieuwe bril of je hebt een erg klein scherm. Ik heb een 24" met 1920*1200 (hoger dan Full HD dus), en ik vind het heerlijk.

@Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT.

Toen ik hem de eerste keer opstarte stond hij al standaard op 150%. Het is een 17.3 inch en ik wil graag mijn ogen sparen omdat ik nog geen bril heb.

Wat ook een mogelijkheid is.. Gewoon naar 100% zetten en dan de resolutie iets lager zetten. Of de DPI (Dots per Inch) iets hoger zetten.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Ik weet niet of er nog op dit topic gelet wordt... Ik heb Flitskikkers InfoTool Portable gedownload, echter bij de Advisor geeft ie dingen wat verkeerd aan:

Naamloos1-6.png

1. Waarom stelt 'ie voor dat ik een meer memory moet kopen? 1 MB verschil lijkt me niet rampzalig?

2. Bij "Current" geeft hij aan dat ik geen videokaart heb, terwijl ik die wel heb? En ik weet niet genoeg van videokaarten om te beslissen of de mijne goed genoeg is. :puh:

3. Hoezo is Windows 7 Professional te oud? Lijkt me dat het vereiste Vista nog ouder is.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Is gefikst in de nieuwe (nog niet verschenen) versie.

2. Videokaart is recent en wordt derhalve niet herkend (laatste publiekelijke versie is van mei 2010). Is gefikst in de nieuwe (nog niet verschenen) versie.

3. Service Pack 1 wordt niet herkend. Is gefikst in de nieuwe (nog niet verschenen) versie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje.

Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan.

Nogmaals, sorry voor de deze post.

Normaal kan je trouwens zelf toch ook een game toevoegen?

Maar misschien nog een suggestie voor versie 4, vermits daar toch nog geen spoor van is atm: Misschien een website / functie maken dat mensen ook een 'openbare' game kunnen toevoegen, die dan geaccepteerd of geweigerd moet worden (correct of niet correct), en als die correct is dat ie dan bij in het lijstje komt van de adviseur.

Zo blijft de adviseur een beetje up-to-date, zelfs als het heel lang duurt voordat er een nieuwe versie zou komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje.

Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan.

Nogmaals, sorry voor de deze post.

Kies gewoon Modern Warfare 2, is toch allemaal hetzelfde. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...