Jump to content

Flitskikker InfoTool


Flitskikker

Recommended Posts

Ik heb misschien een idee voor versie 4. Als je nu informatie genereerd staat er bij processor altijd bij hoe hoog de kloksnelheid is. (logisch :bonk:) Maar bij mij bijvoorbeeld staat er 2801 Ghz. Alleen mijn CPU loopt eigelijk op 3290 Ghz (CPU-Z). Misschien dat InfoTool dat ook kan detecteren ?

Link to comment
Delen op andere websites

heeft flitskikker ook een tool waarmee je kan kijken hoe hoog de tempratuur van je leptop ofzo is zo nee dan is dit tog een goede optie om bij de nieuwe versie toe te voegen

Temperatuurmonitor zou erin kunnen komen, maar ik kan niks beloven.

@ShotYouDie: Wie weet doet hij dat al, ik heb geen andere waarde in CPU-z. Anders stuur ik wel een keer een testversie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ken al zoiets... Everest, of AIDA64

http://img263.imageshack.us/img263/6496/przechwytywaniesm.jpg

http://image.just-download.com/data_images/2011/04/09/1302344083-everest-ultimate-edition1.png

http://www.64bitprogramlar.com/wp-content/uploads/54/everest-ultimate-edition-5.50.2100.jpg

gebruik ik voor overclocken om te checken of alles goed op temperatuur is en de ventilator snelheid goed is ( scheelt gedoe in BIOS ) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ShotYouDie: Wie weet doet hij dat al, ik heb geen andere waarde in CPU-z. Anders stuur ik wel een keer een testversie. ;)

Oke. En dat doet hij nog niet want de waardes in CPU-z worden geupdate, en daardoor zie je ook je kloksnelheid altijd wat dalen en stijgen, maar die van InfoTool blijft altijd op 2801 Mhz staan bij mij. :-(

EDIT2: Ik heb een andere waarde in CPU-z omdat mij CPU altijd Intel Turbo Boost aan heeft staan, en dus in mijn geval van een Intel Core i5 760 @2.8Ghz een 3.33Ghz maakt :dans:

EDIT: @hierboven: Genereerd die ook informatie voor op het forum? Want dat is de functie waar InfoTool het meest door word gebruikt.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

ik ken al zoiets... Everest, of AIDA64

gebruik ik voor overclocken om te checken of alles goed op temperatuur is en de ventilator snelheid goed is ( scheelt gedoe in BIOS ) :puh:

Leuk, maar InfoTool is veel duidelijker en lichter dan die programma's. En nog gratis ook, inclusief GameChecker en forumuitvoer.

Tevens kan ik misschien temperatuur- en ventilatorweergave in de nieuwe versie inbouwen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

@Shoty: nee, het is alleen voor je eigen computer...

@fk: ik zelf vind Everest ( nu AIDA ) juist duidelijker... ook scheelt het installeren... en het aller belangrijkste; het geeft veel meer info weer...

>>> Door Flitskikker: Knip<<<

ps. de infotool geeft de standaardmuis weer, en niet mijn G500 muis ( zelfde met mn G15 toetsenbord )

groetjes,

commandosmiley_attention.gif

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

@Shoty: nee, het is alleen voor je eigen computer...

@fk: ik zelf vind Everest ( nu AIDA ) juist duidelijker... ook scheelt het installeren... en het aller belangrijkste; het geeft veel meer info weer...

>>> Door Flitskikker: Knip<<<

ps. de infotool geeft de standaardmuis weer, en niet mijn G500 muis ( zelfde met mn G15 toetsenbord )

groetjes,

commandosmiley_attention.gif

- De huidige versie is ook Portable, en de komende natuurlijk ook.

- De nieuwe versie geeft ook meer info weer, inclusief dan je G500 muis

Ik heb de link even weggehaald. Warez is natuurlijk niet toegestaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al is aangegeven maar als ik bijvoorbeeld naar "advies" ga dan kies ik een spel uit dat minstens Windows Vista nodig heeft. Als ik dat doe dan zegt de adviseur dus dat het niet goed is aangezien ik Windows 7 Ultimate heb. Dit moet dus aangepast worden. :bier: Ik wou het alleen even melden, sorry als dit al meerdere keren is gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah. Dat komt doordat Windows 7 SP1 nog niet in die versie zat, als je dit wilt oplossen, voeg dan de regel;

6.1.7601=Windows 7 ^ 27

toe aan het volgende bestand:

Flitskikker InfoTool\advice\data\OperatingSystems.dat

direct onder [OS].

Nu zou het opgelost moeten zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan komt ik gelijk bij het volgende punt, als ik het bestand probeer op te slaan dan krijg ik het bericht "Toegang geweigerd" en moet ik het eerst weer in mijn Documenten opslaan en dan kopieren en plakken in de map waar hij hoort. kan ik dit oplossen. (BTW. Het werkt dus wel nu want nu wordt alles goedgekeurd)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik was de Flitskikker InfoTool naar het Duits aan het vertalen, toen ik het even wou testen kreeg ik plotseling de volgende error:

---------------------------
Flitskikker InfoTool
---------------------------
Run-time error '13':

Type mismatch
---------------------------
OK   
---------------------------

Was ist los? :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...