vice Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Het ziet er een goede update uit, alleen toch nog enkele kleine suggesties voor bij de advieseditor: Als ik bijvoorbeeld een videokaart moet uitkiezen (ik heb tenslotte maar één videokaart en moet maar één keer de geheugengrootte invoeren normaal gezien, maar ik kan dan nog niet op 'volgende' klikken, dus moet ik ook de andere videokaart(en) gebruiken. En is het niet mogelijk om een knopje te maken bij dat de informatie automatish ophaalt. Dus als je bij een stap bent om bv. je geheugen op te halen dat je dan op een knopje drukt en het systeem dat dan automatish invult, dat spaart wat werk uit. Voor de rest ziet het er weer een geweldige versie uit . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Bij de andere videokaarten kun je onderaan "Geen eis" kiezen. Maar waar gebruik je de Advies Editor voor? Want volgens mij snap je niet helemaal waar het voor is. Mvg, Flitskikker Reageren
vice Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Voor wat dient de advies editor eigenlijk, want ik snap het idd niet echt :$ . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Met de Advies Editor kun je adviesbestanden maken voor bijvoorbeeld games. Vervolgens kun je deze in de Upgrade Adviseur van Flitskikker InfoTool selecteren, en kijken of je computer aan de opgestelde eisen voldoet. Mvg, Flitskikker Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Da's dus iets wat jij niet nodig hebt vice, er bestaat nog geen game die niet op jouw PC draait.. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik heb het programma ook maar op GTAForums.com gezet, ook daar zijn reacties welkom (dan wel in het Engels). http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=420928 Trouwens, wat ik nog wel grappig vond, is dat als je zoekt op Google naar het programma, dat je ziet dat het programma al ver is verspreid. Zoals bijvoorbeeld deze (vertaling). Mvg, Flitskikker Reageren
Woodzi Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Computer Fabrikant: System manufacturer Computermodel: System Product Name Computernaam: PC_VAN_HOOFDACC Systeemtype: x64 (64-bits) systeem Moederbord Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. Model: P5KPL-CM BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: BIOS Date: 10/30/08 17:34:18 Ver: 08.00.12, versie 0517 Aansluitingen: PCIEX16 (Vrij), PCI_1 (Vrij), PCI_2 (Gebruikt), PCIEX1_1 (Vrij) Poorten: PS/2 Mouse (Muis), Keyboard (Toetsenbord), USB1 (USB), USB2 (USB), USB3 (USB), USB4 (USB), USB5 (USB), USB6 (USB), USB7 (USB), USB8 (USB), COM 1 (Serieel), Audio_Line In (Audio), Audio_Line Out (Audio), Audio_Mic In (Audio), Audio_Center/LFE (Audio), Audio_Surround OUT (Audio), Audio_Surround Back (Audio), SPDIF_OUT (Audio), GbE LAN 1 (Netwerk), LPT (Parallel), SB_SATA1 (Geen), SB_SATA2 (Geen), SB_SATA3 (Geen), SB_SATA4 (Geen), CHA_FAN1 (Geen), CD (Audio), FP_AUDIO (Audio), FLOPPY (Geen), CPU_FAN (Geen), PWR_FAN (Geen), Speaker (Geen) Processor Model: Intel® Core2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz Kloksnelheid: 2926 MHz Socket: Socket 775 Geheugen Grootte: 4094 MB RAM Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2, DIMM) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:) Grootte: 439,45 GB (244,14 GB (C:) + 195,31 GB (D:) ) Vrije ruimte: 292,55 GB (120,15 GB (C:) + 172,40 GB (D:) ) Stations Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, F: Onbekend, G: Onbekend Model(len): A: Onbekend, C: WDC WD5000AACS-00G8B1 ATA Device IDE, F: HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20 ATA Device, G: HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20 ATA Device Geluidskaart Fabrikant: VIA Technologies, Inc. Model: VIA High Definition Audio Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8600 GT Beeldprocessor: GeForce 8600 GT (0x0401) Geheugengrootte: 512 MB VRAM Stuurprogramma: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um, versie 8.15.11.8618 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1440x900 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 59 Hz Muis Fabrikant: (standaardsysteemapparaten) Model: USB-HID Aantal knoppen: 0 Aansluiting: USB Toetsenbord Model: Standaard-PS/2-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller (Ethernet 802.3) Adressen: IP: xxx.xxx.xx.xxx, MAC: 00:24:8C:4E:16:6B, DHCP: 195.130.132.107 DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versie: 6.0.6002 Service Pack: Service Pack 2 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60) fantastisch programma!! Reageren
RoL0 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb het programma ook maar op GTAForums.com gezet, ook daar zijn reacties welkom (dan wel in het Engels). http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=420928 Trouwens, wat ik nog wel grappig vond, is dat als je zoekt op Google naar het programma, dat je ziet dat het programma al ver is verspreid. Zoals bijvoorbeeld deze (vertaling). Mvg, Flitskikker Ik kwam hem laatst ook al op FTD tegen (is volledig legaal, voordat er weer iemand begint te zeuren) , helemaal aangeprezen door de poster , maar dat mag ook want ik vind het een geweldig programmatje. Ik vind alleen die adviseur een beetje irritant worden doordat ie steeds zegt dat ik te langzaam geheugen heb, nou kijk zelf in mn handtekening! Maargoed, dat komt dus blijkbaar omdat mijn geheugen 'overig' is, en geen SDRAM of DDR2, wat weer noodzakelijk is. Is het dan misschien niet mogelijk om in plaats van meteen een FAIL iets als onbekend te weergeven, of misschien een optie waarmee je zelf kan aangeven welk geheugen je bezit? (Of iets zodat ie het geheugen wél herkent) EDIT: Oeioei, voortaan zal ik eerdere posts iets beter doorlezen Bewerkt: 18 augustus 2009 door RoL0 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 In v2.6 zal geheugentype worden weggehaald uit de Adviseur. Mvg, Flitskikker Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Mijn suggestie voor de compacte BBcode: Computer Fabrikant: MSI Computermodel: MS-7522 Computernaam: MARTIJNSPC Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: MSI Model: MSI X58 Pro SLI(MS-7522) BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS, versie V8.1 Processor Model: Intel Pentium III Xeon-processor Kloksnelheid: 3331 MHz Socket: CPU 1 Geheugen Grootte: 3063 MB RAM Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:), NTFS (F:), NTFS (G:), NTFS (H:), NTFS (I:), FAT32 (J:) Grootte: 1536,99 GB Vrije ruimte: 893,09 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8800 GT Beeldprocessor: GeForce 8800 GT (0x0611) Geheugengrootte: 512 MB VRAM Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.9038 DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack: Service Pack 3 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! Ik zoek nog mensen met goed grafische ervaring (Photoshop bijv.) die een mooie Flitskikker InfoTool skin willen maken. Meldt het in dit topic, dan neem ik contact met je op. Alvast bedankt! Natuurlijk wil ik dit doen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! GEZOCHT! Ik zoek nog mensen met goed grafische ervaring (Photoshop bijv.) die een mooie Flitskikker InfoTool skin willen maken. Meldt het in dit topic, dan neem ik contact met je op. Alvast bedankt! Natuurlijk wil ik dit doen Mooi! En Flitskikker InfoTool is zojuist geaccepteerd voor Download.com. http://download.cnet.com/Flitskikker-InfoT...4-10965412.html Mvg, Flitskikker Reageren
Deluxo Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Bij je Adviseur wordt de benodigde videokaart niet weergeven. Dus daar staat dat je GTA IV kan spelen met een 4 MB kaart. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Bij je Adviseur wordt de benodigde videokaart niet weergeven. Dus daar staat dat je GTA IV kan spelen met een 4 MB kaart. dan klopt het eerder bij jou niet, bij mij geeft hij hem gewoon weer, ik neem iig aan dat de adviseur file niet is veranderd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.