Jump to content

Flitskikker InfoTool


Flitskikker

Recommended Posts

en wat hij bij mij ook nog verkeerd detecteerd: hij weet dat ik 2 latjes van 256 MBytes ram heb (= 512 MBytes ram) maar hij zegt dat er maar 510 MBytes ram zijn ._0 foutje in het programma?

Bij zegt ie ook dat ik 6142MB RAM heb ipv 6144MB, En wat maakt die 2MB nou uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog een fout gevonden:

Ik wilde net checken, en hij gaf aan dat mijn muis 8(!) toetsen had?? Ik zweer je, ik weet niet waar die 6(Of 5 als dat scrollgeval als toets wordt gezien) zitten:

Rapport van 's computer

Uitgevoerd op 2-9-2009, 19:53:25

computer.gifComputer

  • Fabrikant: HP Pavilion 061
  • Computermodel: EC633AA-ABH T3150.NL
  • Computernaam: UW-4B58D8528225
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: MSI
  • Model: Gypsum
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: v3.05, versie v3.05
  • Aansluitingen:
  • Poorten:

processor.gifProcessor

  • Model: Intel® Celeron® CPU 2.93GHz)
  • Kloksnelheid: 2933 MHz
  • Socket & Cache(s): CPU 1

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 511 MB RAM
  • Type(s): 512 MB RAM (DDR, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS (C:), FAT32 (D:), FAT32 (M:)
  • Grootte: 521,54 GB (142,07 GB (C:) + 6,96 GB (D:) + 372,52 GB (M:) )
  • Vrije ruimte: 245,15 GB (47,87 GB (C:) + 3,00 GB (D:) + 194,29 GB (M:) )

drives.gifStations

  • Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: CD- of DVD-ROM station, F: CD- of DVD-ROM station, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Verwisselbare schijf, K: CD- of DVD-ROM station, L: Verwisselbare schijf, M: Lokale vaste schijf
  • Model(len): C: ST3160023AS IDE, D: SAMSUNG HD403LJ USB Device USB, E: HP DVD Writer 640b, F: SAMSUNG DVD-ROM SD-616E, G: Onbekend, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Onbekend, K: HL-DT-ST DVD-RAM GSA-E20N USB Device, L: Onbekend, M: Freecom DataBar USB2.0 USB Device USB

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

videocard.gifVideokaart

  • Model: RADEON X300 Series
  • Beeldprocessor: RADEON X300 SE (0x5B60)
  • Geheugengrootte: 128 MB VRAM
  • Stuurprogramma: ati2dvag.dll, versie 6.14.10.6517

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: Hewlett-Packard
  • Model: HP vs17 flat panel monitor
  • Schermresolutie: 1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

mouse.gifMuis

  • Fabrikant: Microsoft
  • Model: HID-compliant muis
  • Aantal knoppen: 8
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

  • Model: HID-toetsenbordapparaat
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

  • Model(len): Intel® PRO/100 VE Network Connection (Ethernet 802.3), 1394-netwerkkaart (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 192.168.1.102, MAC: 00:13:D3:22:D3:97, DHCP: 192.168.1.1 & IP: 5.61.88.104, MAC: 7A:79:05:3D:58:68, DHCP: 5.0.0.1

directx.gifDirectX

  • Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows XP Home Edition
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.6.0.89)

Misschien snap je het nu, en ik heb echt maar 2(Of 3 met scrollgeval) knoppen :duh: Ik heb zo'n lichtgevende muis van Sweex ter zijde, en ik zit al te kijken waar die 5/6 toetsen moeten zitten :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

@Indycar Series, ik wou het ook maar even controleren. En je mag nog blij zijn dat er bij jou nog knoppen worden gerekend. Dit is het resultaat dat ik krijg:

(weet niet of de rest van mijn muis klopt, maar de knoppen alvast niet :7 ) Ik heb er zeker 5, en misschien 6 met scrollding.

mouse.gifMuis

EDIT: Ik zag dat ik nog niet de nieuwste versie had, die heb ik even geïnstalleerd, maar hij geeft nog altijd 0 muisknoppen aan.

EDIT2: Ik vond ook dat de classic skin er een beetje raar uitzag, tussen elk knopje zat namelijk een "balkje", weet niet of dit een bug is, maar ik vind het niet zo mooi eigenlijk.

Let niet op de een beetje uitgerokken tekst, is mijn eigen fout :puh:, het afsluiten staat er ook op trouwens, maar had niet genoeg plaats om screen te knippen, het gaat om de balkjes.

http://i30.tinypic.com/2f0bp8z.png

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan een muis nou 6 knoppen hebben? Een scrolwieltje, een linksklik en een rechtsklik. Ik ben goed in rekenen en tel er echt wel maar 3 hoor..:puh:

Edit: Niet dat Flitsdinges dit zegt over mijn muis, maar het was maar een vraagje op de post van vice.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan een muis nou 6 knoppen hebben? Een scrolwieltje, een linksklik en een rechtsklik. Ik ben goed in rekenen en tel er echt wel maar 3 hoor..:puh:

Sommige muizen hebben nog extra knoppen, zoals een knop om een pagina naar voren/achteren te gaan (webbrowser, Windows Verkenner, etc.) of om je muziek te starten/stoppen. Al dat soort knoppen zijn in te stellen naar jouw keus. Al met al kun je dan wel op 6 knoppen uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan een muis nou 6 knoppen hebben? Een scrolwieltje, een linksklik en een rechtsklik. Ik ben goed in rekenen en tel er echt wel maar 3 hoor..:puh:

Edit: Niet dat Flitsdinges dit zegt over mijn muis, maar het was maar een vraagje op de post van vice.

Ik heb nog wel een vrij standaard muis hoor (MX 310)

fuax68.png

Rood: De knoppen die je denk ik wel kent :puh:

Paars: Misschien is dit ook een knop (vermits je het ook kan indrukken)

Blauw: Eerlijk gezegd weet ik niet waarvoor die knop bedoelt is, als ik erop druk gebeurt er niets...

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kan dat wel weg toch? Ik bedoel, de meeste mensen hebben FlitskikkerInfoTool niet nodig om te weten te komen hoeveel knoppen er wel niet op de muis zitten. Aangezien het toch best vaak fout gaat, heb ik het idee...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Eigenlijk kan dat wel weg toch? Ik bedoel, de meeste mensen hebben FlitskikkerInfoTool niet nodig om te weten te komen hoeveel knoppen er wel niet op de muis zitten. Aangezien het toch best vaak fout gaat, heb ik het idee...

Dan moet er weer wat anders voor in de plaats, maar wat. :puh:

Zou iemand met DDR3 geheugen een screenshot van het programma kunnen laten zien? Ik weet namelijk nog niet of de geheugeninformatie daarvan goed wordt weergegeven.

Niemand? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand met DDR3 geheugen een screenshot van het programma kunnen laten zien? Ik weet namelijk nog niet of de geheugeninformatie daarvan goed wordt weergegeven.

Niemand? :-(

Dit kan ik wel doen over een paar weken, dan heeft een vriend van mij namelijk een pc met DDR3 geheugen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...