Flitskikker Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Geen problemen hier, Deluxo. In Flitskikker InfoTool v2.6 kun je zelf kiezen welke onderdelen je in de gegenereerde uitvoer wil, er is ook een optie "Compact" die alleen de écht belangrijke onderdelen laat zien. Dit moet de ellenlange posts verhelpen. Computer Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: NEC COMPUTERS INTERNATIONAL Model: PALOMAR (MS-6763) Processor Model: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz (Dual Core) Kloksnelheid: 2800 MHz Geheugen Grootte: 2560 MB RAM Hardeschijf Vrije ruimte: 877,63 GB Videokaart Model: Radeon X1650 Series (Microsoft Corporation - WDDM) Geheugengrootte: 512 MB VRAM Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate Service Pack: Geen Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.6.0.71) Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik zou ook wel willen helpen met de skin, maar dan moet je me wel uitleggen hoe en wat. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 he, ik weet niet of dit bekend is maar mijn centrino (pentium M) wordt niet herkent in de adviseur. verder een goeie tool houden zo! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Kun je een screenshot maken van het programma? Dan weet ik hoe je processor wordt weegegeven. Mvg, Flitskikker Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Dit is de screen zoals u ziet wordt er aangegeven dat het de CPU niet kent mvg onbekendeiv Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 En hoe wordt de processor aangegeven in het hoofdscherm? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ik heb het even in tekst gedaan want mijn uploadcapaciteit is bijna leeg Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Acer, inc. - Computermodel: TravelMate 4100 - Computernaam: RUTGER-M3NZ8DU - Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Acer, Inc. - Model: Crane II - BIOS Fabrikant: Acer - BIOS Model: Phoenix NoteBIOS 4.0 Release 6.1 , versie 3A22 - Aansluitingen: PCI Slot J11 (Onbekend) - Poorten: J19 (Serieel), J23 (Parallel), J11 (Toetsenbord), J12 (Toetsenbord) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Pentium® M processor 1.60GHz - Kloksnelheid: 1596 MHz - Socket: U1 Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 1014 MB RAM - Type(s): Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): FAT32 (C:), FAT32 (D:) - Grootte: 52,92 GB (14,69 GB (C:) + 38,24 GB (D:) ) - Vrije ruimte: 15,17 GB (1,72 GB (C:) + 13,45 GB (D:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: CD- of DVD-ROM station - Model(len): C: IC25N060ATMR04-0 IDE, E: QSI DVD+-RW SDW-082 Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Conexant - Model: Conexant AC-Link Audio Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family - Beeldprocessor: Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset (0x2592) - Geheugengrootte: 128 MB VRAM - Stuurprogramma: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4020 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Plug en Play-monitor - Schermresolutie: 1280x800 - Kleurdiepte: 32-bits - Frequentie: 60 Hz Muis ¯¯¯¯ - Fabrikant: Synaptics - Model: Synaptics PS/2 Port TouchPad - Aantal knoppen: 5 - Aansluiting: PS/2 Toetsenbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord - Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) - Functietoetsen: 12 Netwerkkaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model(len): 1394-netwerkkaart (Ethernet 802.3), Broadcom 440x 10/100 Integrated Controller (Ethernet 802.3), Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection (Ethernet 802.3) - Adressen: IP: 0.0.0.0, MAC: 00:C0:9F:AC:EF:DD, DHCP: 192.168.1.254 & IP: 192.168.1.4, MAC: 00:12:F0:9A:D8:DD, DHCP: 192.168.1.1 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 9.0c Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows XP Home Edition - Versie: 5.1.2600 - Service Pack: Service Pack 3 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60) http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik zal hem toevoegen, bedankt voor het melden. Mvg, Flitskikker Reageren
gta-pilot Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Wow :O een heel pinned topic voor een tool die iemand die hoger als lid is gemaakt. :O Reageren
RoL0 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Wow :O een heel pinned topic voor een tool die iemand die hoger als lid is gemaakt. :O Toevallig wel een programma dat heel veel wordt gebruikt in het hardware forum! Ontopic: Wanneer kunnen we versie 2.6 verwachten? Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Wow :O een heel pinned topic voor een tool die iemand die hoger als lid is gemaakt. :O Klachten over discriminatie en onderwaardering van gewone leden in mijn inbox s.v.p. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Flitskikker InfoTool v2.6 Beta Download en test nu de beta (Build 83) van de nieuwe versie 2.6! Het is een beta versie, dus er zitten vast nog fouten in. Het zou fijn zijn als jullie helpen deze fouten op te sporen zodat ik ze kan verwijderen in de 2.6 release. Deze is gepland op 1 september. Screenshots zijn ook welkom, zodat ik kan kijken of alles goed wordt weergegeven. Download v2.6.0.83 (Beta) hier! Wat is er al nieuw? Werkgroepinformatie Schermverhouding Updatechecker Processorcaches Processorcores Verbeterde en bijgewerkte videokaartenlijsten Besturingssysteembug bij de adviseur gefikst Geheugentype weg bij adviseur (geen klachten meer ) 5 nieuwe skins Spaanse en Letse taal Verbeterd installatieprogramma Genereer-instellingen Pentium M ondersteuning bij de adviseur Athlon X2 en 64 X2 omgedraaid Knoppen en controls binnen de venster gehaald Menu bijgewerkt Taal Editor verbeterd Advies Editor verbeterd Proces zou nu volledig uit moeten gaan bij sluiten met kruisje Laadscherming zitten niet meer op elkaar Wat kunnen jullie nog verwachten? Franse taal Meer games in de Upgrade Adviseur Vast nog wat bugs verwijderd Nog wat aanpassingen aan de videokaatenlijst SLI/CF support (?) Nog 2 of 3 nieuwe skins Alvast bedankt en veel plezier! Mvg, Flitskikker Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! Btw; als ik bijvoorbeeld 'Computer' uitvink bij Genereerinstellingen, dan genereert hij toch nog 'Computer' hoor? Of zit het anders in elkaar? Iig, keep it up! Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Ziet er goed uit! Heb alleen wel een bug gevonden: Soms als je de adviseur opent dan staat er niks, en als je een spel kiest, ook niet. En bij de adviseur klopt de videokaart vergelijking niet. Want als ik bijvoorbeeld het spel "assassin's creed - minimal" selecteer, dan is de videokaart eis: NVIDIA Geforce 6600 met 256 MB Vram En ik heb een: Nvidia Geforce 9600M GT met 1024 MB Vram Maar toch zegt de adviseur dat ik het niet kan draaien. Volgens mij klopt dat niet Maar verder top! Edit: Als je op het kruisje drukt (venster) dan krijg je de melding dat ie niet meer reageert. Bewerkt: 22 augustus 2009 door BC7 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ziet er goed uit!Heb alleen wel een bug gevonden: Soms als je de adviseur opent dan staat er niks, en als je een spel kiest, ook niet. Dan heb je de Adviseur met het kruisje gesloten in plaats van de Sluiten knop. Druk op Vernieuwen in het hoofdscherm, dan is alles weer terug. En bij de adviseur klopt de videokaart vergelijking niet.Want als ik bijvoorbeeld het spel "assassin's creed - minimal" selecteer, dan is de videokaart eis: NVIDIA Geforce 6600 met 256 MB Vram En ik heb een: Nvidia Geforce 9600M GT met 1024 MB Vram Maar toch zegt de adviseur dat ik het niet kan draaien. Volgens mij klopt dat niet De ratings zullen worden nagekeken. Edit: Als je op het kruisje drukt (venster) dan krijg je de melding dat ie niet meer reageert. Vreemd, hier niet. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.