Jump to content

Flitskikker InfoTool

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik moet het vóór het einde van deze maand hebben. :puh:
Hoezo dat? :7 Maar dan zal ik het helaas niet kunnen doen :N
Geplaatst:

De Franse vertaler heeft het laten afweten. :7

Is er iemand anders die de Franse vertaling kan afmaken voor de aankomende release?

Alvast bedankt!

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Erhm bij sommige games staat 4096 benodigde memory en ik heb 4095 -_- terwijl het inweze hetzelfde is

(K) PinkDevil :)

Geplaatst:
De Franse vertaler heeft het laten afweten. :7

Is er iemand anders die de Franse vertaling kan afmaken voor de aankomende release?

Alvast bedankt!

Mvg,

Flitskikker

Ik weet niet of het nog van toepassing is, maar ik kan wel proberen mijn steentje bij te dragen bij het naar Frans vertalen. Ikzelf volg wetenschappen-talen op school dus Frans ligt me wel, en als ik iets niet weet vraag ik het wel aan m'n vader. Die spreekt Frans alsof het zijn moedertaal is. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bedankt! :D

De plaatjes in het programma zijn ontworpen met PowerPoint en het programma zelf is ontwikkeld met Visual Basic 6. ;)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Flits, zou het ook kunnen, dat als je op 'updaten' klikt, hij vraagt of je dan ook in Firefox wil updaten? IE8 is nogal irritant.;)

Geplaatst:
Flits, zou het ook kunnen, dat als je op 'updaten' klikt, hij vraagt of je dan ook in Firefox wil updaten? IE8 is nogal irritant.;)

De nieuwe 2.6 heeft een ingebouwde update zoeker. Daar is de internetbrowser niet meer voor nodig.

Voor nu: Stel Firefox in als je standaardbrowser. :Y

Geplaatst:
Bedankt! :D

De plaatjes in het programma zijn ontworpen met PowerPoint en het programma zelf is ontwikkeld met Visual Basic 6. ;)

Mvg,

Flitskikker

Meen je echt VB 6? Dat programma uit mei 1998? Ik had toch gedacht dat de InfoTool met VB 2008 of 2010 gemaakt zou zijn.

(niks tegen het programma, maar ik had dit niet verwacht voor zo'n goed programma)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...