Jump to content

Flitskikker InfoTool

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi progje hoor, echt waar. :) Maar is dat normaal dat het er zo raar uitziet bij mij? Dat er daar overal wit onder zit, onder die pictogrammen en daar rechts dat een stuk van 'sluiten' weggedekt is? :{

http://i27.tinypic.com/2iik0he.png

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Zo te zien heb je de lettergrootte van Windows verandert.

Probeer eens:

Rechtsklikken op het bureaublad, en kiezen voor Schermresolutie, dan klikken op Tekst en andere items groter of kleiner maken, zet die eens op Laag - 100% (standaard) en effen de pc herstarten.

Waarschijnlijk is het dan opgelost.

http://i25.tinypic.com/nwlpp2.png

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Het advies gedoe is bestwel bugged. Want bij sommige zeggen dat je een quadcore moet hebben maar een i3 met hyperthreating is inweze ook een quadcore.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Talen

Flitskikker InfoTool is beschikbaar in de volgende talen:

• Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Spaans
  • Lets

Wil jij vertal

Hoe krijg je jouw Infotool in godsnaam vertaald naar het Lets :cab:

Probeer eens:

Rechtsklikken op het bureaublad, en kiezen voor Schermresolutie, dan klikken op Tekst en andere items groter of kleiner maken, zet die eens op Laag - 100% (standaard) en effen de pc herstarten.

Maar mijn monitor is namelijk 1920x1080, dan ziet alles er klein uit als ik het op 100% zet, kan flitskikker een aparte versie maken voor gebruikers die het op 125% en op 150% zetten als dat niet zo veel werk vergt? Anders zal ik wel gewone flitskikker infotool gebruiken zoals nu, die witte dingetjes buggen me niet zo erg veel. (: Mooi progje. Bewerkt: door Spongzbobbah
Geplaatst:

Probeer eens:

Maar mijn monitor is namelijk 1920x1080, dan ziet alles er klein uit als ik het op 100% zet, kan flitskikker een aparte versie maken voor gebruikers die het op 125% en op 150% zetten als dat niet zo veel werk vergt? Anders zal ik wel gewone flitskikker infotool gebruiken zoals nu, die witte dingetjes buggen me niet zo erg veel. (: Mooi progje.

Wellicht is in versie 4 dit probleem opgelost.

Ich brauche den Flitskikker InfoTool auch in Deutsch :-(

PS. Ist der Flitskikker InfoTool männlich/fräulich oder sächlich?

Je mag 'm wel vertalen, hoor. 0_0

• 3 weken later...

Hoe vinden jullie van dit welke game's kan ik spelen :puh:

oh lama ik zie al bij dit programma wat ik kan spelen maar wat vinden jullie ervan

2lxd080.jpg

Bewerkt: door Dylann.
Geplaatst:

Zegt de upgrade adviseur van de nieuwe versie ook waarin je moet upgraden, dus niet alleen: dit kan beter. Maar ook: Je kan beter een ... kopen

Hij zegt we dat je bijv. een betere processor moet kopen, maar niet precies welke. Maar dat is ook te veel werk, bijvoorbeeld als je een bepaalde processor hebt, dan moet je er een videokaart aan linken. Maar als je een andere processor hebt, dan moet je daar weer een bepaalde videokaart aan linken. Als hij het alleen voor de huidig-achtige generatie zou doen (C2, i's, PII's) dan zou het nog wel do-able zijn, als hij het ervoor over heeft.

Edit; of zover ik weet, iig.

Bewerkt: door Hayte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...