NickyHendriks Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2011 Adviesniveau: Battlefield; Bad Company 2 - Recommended[table=header]Onderdeel |Huidig |Eis |Voldoet Processor|AMD Athlon 64 X2 Processor|AMD Athlon II X4 Processor|NEE Kloksnelheid (MHz)|2599 (4158)||JA Geheugen (MB)|2047|2048|NEE Totale hardeschijfruimte (GB)|347,38||JA Vrije hardeschijfruimte (GB)|111,66|15|JA Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB)|27,33||JA Videokaart|ATI Radeon HD 5670|ATI Radeon HD 4850|NEE Videogeheugen (MB)|1024|512|JA Horizontale beeldschermresolutie (pixels)|1280||JA Verticale beeldschermresolutie (pixels)|1024||JA Bitsdiepte|32||JA Vernieuwingsfrequentie (Hz)|60||JA DirectX|11.0|10.0|JA Besturingssysteem|Windows 7 Ultimate|Windows Vista|JA Service Pack|Geen||JA [/table] Advies: - De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord. - De videokaart is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe videokaart. - De computer heeft te weinig geheugen. Koop geheugen bij van hetzelfde type. Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig. Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136) Bij de videokaart... Hoort dit? Mij lijkt een HD5670 toch beter dan een HD4850.... Is dit misschien een bug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2011 Maarja, met een full hd scherm zet ik het lettertype niet op 100% hoor.. dan wordt het onleesbaar na een tijdje.. Dan is het tijd voor een nieuwe bril of je hebt een erg klein scherm. Ik heb een 24" met 1920*1200 (hoger dan Full HD dus), en ik vind het heerlijk. @Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2011 @Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT. Oh haha :$ Ik dacht dat wanneer het model hoger was dat de kaart ook beter was omdat mij dat dan ook weer eens was verteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2011 Maarja, met een full hd scherm zet ik het lettertype niet op 100% hoor.. dan wordt het onleesbaar na een tijdje.. Dan is het tijd voor een nieuwe bril of je hebt een erg klein scherm. Ik heb een 24" met 1920*1200 (hoger dan Full HD dus), en ik vind het heerlijk. @Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT. Toen ik hem de eerste keer opstarte stond hij al standaard op 150%. Het is een 17.3 inch en ik wil graag mijn ogen sparen omdat ik nog geen bril heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2011 Maarja, met een full hd scherm zet ik het lettertype niet op 100% hoor.. dan wordt het onleesbaar na een tijdje.. Dan is het tijd voor een nieuwe bril of je hebt een erg klein scherm. Ik heb een 24" met 1920*1200 (hoger dan Full HD dus), en ik vind het heerlijk. @Zammie; nee hoor, de 4850 is toch echt sneller dan de 5670. Veel sneller zelfs. Volgens mij heb ik de 5670, en die is langzamer dan mijn vorige kaart, een GeForce 9800GT. Toen ik hem de eerste keer opstarte stond hij al standaard op 150%. Het is een 17.3 inch en ik wil graag mijn ogen sparen omdat ik nog geen bril heb. Wat ook een mogelijkheid is.. Gewoon naar 100% zetten en dan de resolutie iets lager zetten. Of de DPI (Dots per Inch) iets hoger zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2011 Je link voor directe installatie doet het helaas niet. Ik zal Infotool weer eens eventjes downloaden en om te kijken of ik Pro Cycling Manager 2011 kan draaien. Hopen dat die in het rijtje staat hihi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djcas Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 een bugje: ik heb -2048 MB videogeheugen volgens de infotool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2011 Fout bij RAM geheugen: Ik heb DDR3-1333, maar infotool zegt dat ik DDR2-667 heb, of moet ik dit instellen in de BIOS ofzo???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Ik weet niet of er nog op dit topic gelet wordt... Ik heb Flitskikkers InfoTool Portable gedownload, echter bij de Advisor geeft ie dingen wat verkeerd aan: 1. Waarom stelt 'ie voor dat ik een meer memory moet kopen? 1 MB verschil lijkt me niet rampzalig? 2. Bij "Current" geeft hij aan dat ik geen videokaart heb, terwijl ik die wel heb? En ik weet niet genoeg van videokaarten om te beslissen of de mijne goed genoeg is. 3. Hoezo is Windows 7 Professional te oud? Lijkt me dat het vereiste Vista nog ouder is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 1. Is gefikst in de nieuwe (nog niet verschenen) versie. 2. Videokaart is recent en wordt derhalve niet herkend (laatste publiekelijke versie is van mei 2010). Is gefikst in de nieuwe (nog niet verschenen) versie. 3. Service Pack 1 wordt niet herkend. Is gefikst in de nieuwe (nog niet verschenen) versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 En wanneer komen die (niet verschenen) versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 En wanneer komen die (niet verschenen) versie. Wanneer-ie af is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje. Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan. Nogmaals, sorry voor de deze post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje. Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan. Nogmaals, sorry voor de deze post. Normaal kan je trouwens zelf toch ook een game toevoegen? Maar misschien nog een suggestie voor versie 4, vermits daar toch nog geen spoor van is atm: Misschien een website / functie maken dat mensen ook een 'openbare' game kunnen toevoegen, die dan geaccepteerd of geweigerd moet worden (correct of niet correct), en als die correct is dat ie dan bij in het lijstje komt van de adviseur. Zo blijft de adviseur een beetje up-to-date, zelfs als het heel lang duurt voordat er een nieuwe versie zou komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2012 Ik weet dat dit topic outdated is, maar ik heb toch even een vraagje. Kun je de adviseur upgraden? ik zou bijv. willen kijken of mijn laptop mw3 aan kan. Nogmaals, sorry voor de deze post. Kies gewoon Modern Warfare 2, is toch allemaal hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.