Jump to content

3D of Topdown.


.Sharingan

3D of Topdown  

140 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat denken jullie ?

    • 3D.
      58
    • Topdown.
      74


Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    28

  • nintendo5998

    23

  • Loekoe

    19

  • MegaPilot

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die screens van Mario kart zijn zeker niet slecht, maar dit is alleen één racebaan/map, moet je nagaan dat Gta een Free Roaming game is, waar de bedoeling bij is dat je van alles kan doen en natuurlijk de ruimte hebt om te gaan en staan waar je maar wilt (anders is het geen Gta game). Als deze graphics en stijl vergroot moet worden als een Gta Game, kan je natuurlijk al raden dat die graphics eraan gaan. Dat gaat nooit lukken op een Nintendo DS systeem (realistisch bekeken). Ik weet daarom wel bijna zeker dat het alleen een ''Topdown view'' wordt :Y . En dat hoeft nog niet eens zo gruwelijk slecht te worden, het is misschien weer wennen van bovenaf, maar dan kan het er nog zeker wel mooi uitzien en een goede verhaallijn te bieden hebben. Liever topdown view met een mooie aankleding dan een verbitterde 3D poging met zure personages en hoekige gebouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

En misschien is die geheel nieuwe engine wel zo goed in mekaar gezet dat het met gemakt 3D kan bieden op de DS. En kleine stukjes land zou kunnen, maar dan kun je overgaan naar een ander deel, alleen zitten er dan wel laadtijden tussen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit Top Down View gaat worden. Want er is een gerucht erover dat je de touch screen moet gebruiken. En dat gaat bijna niet in 3D :-(

Vertel, waarom zou je het Touchscreen niet kunnen gebruiken in 3D??

Het kan opzich wel 3D worden. Maar de besturing + Gameplay zal hiervan enorm achteruit gaan.

de hoop op 3D maar ik denk dat het niks wordt

het heet tog niet voor niks china TOWN :zz:

ik vind gta iv al klein en dat speelt zich toch echt af in Liberty CITY

denk naar city en town.

jf_de_man, welkom op GTAForum.nl! Hopelijk heb je hier nog veel plezier!

Ik begrijp je punt niet. GTA IV is (ongeveer) 5x zo groot als de oudere Liberty van GTA1, GTA III en GTA LCS.

Link to comment
Delen op andere websites

gta Iv heeft de grootste map op gta SA na

maar 3d wordt het niet de ds kan het simpelweg niet aan reken maar op een top down met een hele kleine map

maar wel goede storyline want rockstar north doet het deze keer zelf:d

maar nintendo en gta gaat zowieso niet goed samen x box en ps3 kijken meer naar prestaties hun meer vor de lol

gta is voor de lol ja maar de prestaties moeten het spel wel aankunnen en op nintendo is dat niet mogelijk

groet danny

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom maken ze het niet op de XBOX 360 of PS3 of een andere die wel 3D heeft . :duh:

Dat ze het alleen op De NDS doen dat vind ik gewoon een domme zet van ROCKSTAR! :bonk:

En 3D hoop ik maar ik denk ook geen topdown ik denk gewoon het beeld van Gta2 alleen dan niet topdown of zo

iets .

Ik hoop dat ze er nog over na gaan denken voor op de 360 ik ben trouwens een 360 gamer de meesten niet op dit

forum maar ja . ;)

Greetz Liberty-city10 :D

post-97566-1217951694.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...