Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) @Sdajafol, Daar wil ik toch even op reageren, ik heb dit spel zelf ook, maar het grote verschil met Zelda: Phantom Hourglass is: - De mappen zijn opgesplitst in kleine eilandjes (kwa oppervlak valt het nog best mee) - in een dorpje lopen maar enkele personages - je hebt er geen computer gestuurde voertuigen, drukte, stads leven en dus ook geen grote getale voetgangers ect. En dat lijkt me er toch wel bij horen? - Je kan maar in één enkele boot - In Zelda PH heb je een heel klein wapenarsenaal, een Gta game bevat dat toch veel uitgebreider - Aankleding moet ook veel meer zijn in Gta, zo zie ik het hoofdpersonage nog niet over de zee, of allerlei groene landschappen struinen, de aankleding van gebouwen en alle voertuigen komt er natuurlijk ook nog is bij, wat de graphics zeker zal belasten. - Volgens mij is Zelda echt op het uiterste van de DS graphics ontwikkeld, het ziet er prachtig uit, maar een echt Gta game bevat veel meer onderdelen. Zoals ik al opnoemde, Zelda is nog redelijk beperkt, het is echt aan adventure game, het is gebaseerd op één hoofdpersonage met nog enkele andere personages maar die grote is al nihil. Verder is het redelijk kaal, je komt er geen voetgangers tegen die van alles aan het doen zijn, of andere voertuigen, de zee is zowat voor jou alleen, een gta game bevat toch leven en realiteit, computergestuurde personages, voertuigen die de stad/plaats doen leven als in het echt, wat ontbreekt in Zelda. Tevens zijn er in Gta een stuk meer gevarieerde shops, zoals ik al eerde opnoemde, bij Zelda heb je een enkel winkeltje, met wat Health drankjes en enkele verdedigings/gevechts spulletjes. Daarnaast kun je de game ook niet constant op een plaats save, ik heb vaak genoeg gehad dat ik hem ergens wou save en dat ik de missie geheel weer opnieuw mocht gaan beginnen. Ja, inderdaad. Iniedergeval, echt mooi en groot wordt het niet... er zullen ook wel veel bugs komen. Maarja, ik ben erg beniewd hoe deze game er uit eindelijk uit zal gaan zien! Alleen verwacht niet teveel personages en voertuigen. Bij GTA: Vice City Stories op de PSP is het soms helemaal leeg qua voertuigen. Er rijdt dan niks meer... Bewerkt: 7 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
vice Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Volgens mij kan er op zo een Ds Discje niet zoveel meer dan op een gewone Nintendo discje. Maar als ik dat plaatje van de Sticky eens goed bekijk(die nintendo foto) dan lijkt het wel of het wel degelijk in 3D is. Maar toch lijkt het me dan weer eerder Top down te zijn omdat de stad véél groter lijkt dan bij bijvoorbeeld Gta LCS voor een PSP. Dus koos ik uiteindelijk toch maar voor de Top Down vieuw. Hopelijk komen we dit snel te weten ^^. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, inderdaad. Iniedergeval, echt mooi en groot wordt het niet... er zullen ook wel veel bugs komen. Maarja, ik ben erg beniewd hoe deze game er uit eindelijk uit zal gaan zien! Alleen verwacht niet teveel personages en voertuigen. Bij GTA: Vice City Stories op de PSP is het soms helemaal leeg qua voertuigen. Er rijdt dan niks meer... En het orakel heeft gesproken Ik vraag me af hoe je er bij komt dat het vol bugs komt te zitten. Minder mooie graphics kan ik begrijpen, want vergeleken met GTA IV of de PSP versies (met name VCS) is de DS minder krachtig. Grootte ook nog wel, maar ik heb zelf geen flauw idee hoeveel er op een DS card gaat... Maar ga jij er vanuit dat Rockstar een game vol met bugs de winkels in gooit? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, inderdaad. Iniedergeval, echt mooi en groot wordt het niet... er zullen ook wel veel bugs komen. Maarja, ik ben erg beniewd hoe deze game er uit eindelijk uit zal gaan zien! Alleen verwacht niet teveel personages en voertuigen. Bij GTA: Vice City Stories op de PSP is het soms helemaal leeg qua voertuigen. Er rijdt dan niks meer... En het orakel heeft gesproken Ik vraag me af hoe je er bij komt dat het vol bugs komt te zitten. Minder mooie graphics kan ik begrijpen, want vergeleken met GTA IV of de PSP versies (met name VCS) is de DS minder krachtig. Grootte ook nog wel, maar ik heb zelf geen flauw idee hoeveel er op een DS card gaat... Maar ga jij er vanuit dat Rockstar een game vol met bugs de winkels in gooit? Kijk is naar andere grote games voor op de DS. Daar zitten ook redelijk veel bugs in. Reageren
exa Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Jongens, dit wordt een 2D vanaf de zijkant, net als Totally Spies op de DS Reageren
woutie Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Kan met touch screen, ziet er zeker niet slecht uit, niet zo geweldig, maarja, en het is een soort van Semi free roaming. Nieuwste spel, Ninja Gaiden Dragon sword, ziet er zeker goed uit, GEEN laadtijden, ze hebben een nieuwe engine gemaakt, als deze wordt gebruikt, lijkt het mij een heel goed spel Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik denk dat het een 3d word, anders zou ik het echt zwak vinden van r*, de ds heeft genoeg grafisch om er 3d op te kunnen maken Reageren
Sdajafol Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ja, inderdaad. Iniedergeval, echt mooi en groot wordt het niet... er zullen ook wel veel bugs komen. Maarja, ik ben erg beniewd hoe deze game er uit eindelijk uit zal gaan zien! Alleen verwacht niet teveel personages en voertuigen. Bij GTA: Vice City Stories op de PSP is het soms helemaal leeg qua voertuigen. Er rijdt dan niks meer... En het orakel heeft gesproken Ik vraag me af hoe je er bij komt dat het vol bugs komt te zitten. Minder mooie graphics kan ik begrijpen, want vergeleken met GTA IV of de PSP versies (met name VCS) is de DS minder krachtig. Grootte ook nog wel, maar ik heb zelf geen flauw idee hoeveel er op een DS card gaat... Maar ga jij er vanuit dat Rockstar een game vol met bugs de winkels in gooit? Kijk is naar andere grote games voor op de DS. Daar zitten ook redelijk veel bugs in. Zoals? Reageren
Miek Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Ik vind dat een mix tussen topdown view en 3D erg goed zou kunnen op de DS. Bv: als je een missie krijgt van iemand dan rijd je met je auto naar een bepaald gebouw, ga je in dat gebouw en word een kleine ruimte geladen in 3D. Dan zou er een goed ontwikkelde hoofdpersoon en vijand moeten laden en kan je hm neerschieten voor de missie in 3D met de stokje voor te mikken. Dat zou een prachtig effect geven. Met wat mooie watereffecten, auto's en omgevingen zou dat in topdown een succes worden! 3D zou misschien mogelijk zijn als je bedenkt dat de DS op PS1 niveau draait en dat Driver 2 er redelijk GTA-achtig uitzag. Driver was gigantisch en als de Map zou verkleint worden (Driver 2 had 3 grote steden) dan zou ik er nog wat in geloven. Waarschijnlijk zoiets, maar niet alles in 3D, meer 2D objecten. Bewerkt: 10 augustus 2008 door Miek Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mooie Photoshop-afbeelding. Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik vind dat een mix tussen topdown view en 3D erg goed zou kunnen op de DS. Bv: als je een missie krijgt van iemand dan rijd je met je auto naar een bepaald gebouw, ga je in dat gebouw en word een kleine ruimte geladen in 3D. Daar heb je inderdaad een goed punt, de omgeving Topdown view en sommige aspecten als 3D ontwerpen. Dan zou er een goed ontwikkelde hoofdpersoon en vijand moeten laden en kan je hm neerschieten voor de missie in 3D met de stokje voor te mikken. Dat zou een prachtig effect geven. Ik denk dat dat wel enige vaardigheid kost, ik persoonlijk mik liever met de pijltjes of met schieten lekker op die a/b knop rammen (naja iets milder rammen ). Of met zo'n shoot lock view (geen idee of ik het zo goed noem), dat je dus bijvoorbeeld met de L of R knop kan locken op verschillende vijanden, dus dat deze automatisch het schiet vakje op de vijand richt. En dat je door dubbel drukken op L of R over kan schakelen naar een ander personage en dat je zo snel in actie kan komen en lekker kan schieten. 3D zou misschien mogelijk zijn als je bedenkt dat de DS op PS1 niveau draait en dat Driver 2 er redelijk GTA-achtig uitzag. Ik vond Driver 2 een leuke game toen der tijd, maar de graphics zijn echt bagger, op dat punt zou ik die kwaliteit (die ik het niet echt kan noemen voor anno 2008) niet willen terug zien. Daarom ook weer een reden waarom Rockstar Gta CTW niet geheel 3D moet maken, want dan krijg je echt hoekige toestanden en bugs, lijkt mij. Ziet er aardig mooi uit Reageren
Miek Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Is gemakkelijk hoor die DS Maar het word sowieso niet 3D, want de DS kan dat eenmaal niet aan. Ik ga nog eens m'n post goed uitleggen. Je krijgt een missie van je opdrachtgever in een geprogrammeerd filmpje, dat afspeelt maar niet in de stad, gewoon een filmpje die is opgeslaan, en je krijgt in 3D en op de stad lijkt: Nu moet je naar een brug in topdown view.(of een andere plaats maakt niets uit): Je stapt het gebouw in en er word een kleine ruimte geladen in 3D en een figuur word geladen in 3D, dat jij bent, en je vijand die je moet neerknallen: Je moet weer terug naar je opdrachtgever en mission passed! Volgens mij word GTA Chinatown Wars toch wel wat gelijkaardig met dit voorbeeld, maar ik kan ernaast zitten. Ook de ruimtes zou nog wat kleiner kunnen met wat mider goeie graphics. Bewerkt: 10 augustus 2008 door Miek Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 @ Miek, ziet er aardig uit, ik vind trouwens Gta 2 er helemaal niet zo slecht uit ziet, als ze deze topdown view nou wat mooier aankleden en wat extraatjes aan zetten, kan het nog best mooi worden. Overigens zie ik het niet zo zitten om alleen de missies 3D te maken, zo moet je nagaan dat deze waarschijnlijk wel korter worden, omdat het DS systeem steeds moet overschakelen naar een mooie 3D constructie, daar gaat dan toch ook lange laadtijden aan zitten? Ik denk dat ze dan beter de 3D aspecten kunnen verwerken in een GPS systeem op het touch screen, of een mobieltje ect. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik denk Topdown maar ff een Meldign: Top Down is ook 3D alleen Van boven af gezien Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 maar ff een Meldign: Top Down is ook 3D alleen Van boven af gezien Daar heb je gelijk in, maar het is nog altijd minder zwaar voor de DS graphics dan een echte 3D view. Aangezien de 3D view veel meer objecten en structuur/beelden bevat dan topdown view, zo zie je vanaf topdown geen gedetailleerde deuren, gebouwen, ramen ect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.