Ice Banana Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Kijk is naar andere grote games voor op de DS. Daar zitten ook redelijk veel bugs in. Negatief. Uit een breed aantal DS games die ik tot mijn beschikking heb ik nog nooit een Bug gehad of ondervonden dat er wat fout is. Grote games. In de zin van? Speelwereld: De Sims 2, het Hotel is aardig mooi 3D uitgewerkt met prachtige animaties die de DS aankan. In Wario Ware Touched! zit een breed aantal minigames die mooi zijn uitgewerkt. En waarvan ik geen klagen heb. Uiteraard niet. WWT! Voor diegenen die de game hebben. Als je met een de taxi van een nieuw charracter meerijdt is dat toch ook mooi? Onderaan een topdown vieuw en bovenaan het 3D zicht van de omgeving. Dat even terzijde... Opzich was volgens mij bij de release al een topper. Dus ergens zit ik terug met een dilemma. Het plezier of..De graphics. En als je een beetje plezier wilt ga je dus voor het plezier ofcourse. Ik ken tal van mensen die Hun Xdoos 360 laten staan om een matchje Super Mario Kart te spelen tegen elkaar. Omdat, ze plezier hebben om het samen zijn. Keerpunt tegen mij; Ze kunnen toch Xbox live hebben en zo tegen elkaar spelen? Natuurlich kan men dat. Maar dat ligt dan aan het onpersoonlijk schieten en/of racen tegen elkaar. Zo, feitelijk is een NDS een stuk sociaaler aangebracht aan de wereld.Net als de WII van Nintendo. Toen ik nog op school zat en een van de eerste was die er eentje had bemachtigd. Speelden een paar klasgenoten altijd tegen elkaar een potje. Met de connectie die toen niet zo goed was zaten we met z'n allen in een leuke groep te spelen. Genoeg nostalgie! Wat heb ik toch vandaag? Ah...Over GTACTW... DS Card/chip of Cartridge. Hoe jij het noemt . (Dus geen disc's die hierboven ergens worden vermeld, duid ultieme op kennis van zaken uiteraard) Kan de DS toch een vrij groot vermogen aan. Ikzelf ken geen voorbeelden omdat ik me bezighoud met de spellen zelf en niet de technische data daar omtrent... Sinds ik nog geen screenshots heb gezien, wat me ook niet boeit...Kan ik nog geen meegevend comentaar meegeven. De kwaliteit kan tegenvallen, dat weet ikzelf ook. "Je spreekt jezelf tegen". Helemaal niet. Ik gaf voorbeelden wat die games in hun mars hadden/hebben. Goed. Volgens mij wordt de Touchscreen gebruik voor het richten en schieten, rijden, sturen etcetera etcetera... Daarbij zat een goede schietfunctie in een 007 Game voor DS. De naam ontsnapt me even. Uiteraard ook bij Metroid Prime Hunters zat een goeie functie in verwerkt. Het probleem aan NDS games is dat de uitgevers géén stijl aangaan. Bijna elke game verschilt enorm van elkaar en lijkt verrreweg niet op elkaar. Dat is er zo revolutionair aan. We weten voorlopig nog niet aan welk geweld we onze NDS mogen aan werpen. Ik stel voor om even te kappen met de vooroordelen over de NDS tot we een goede screenshot hebben, met alles klaar duidelijk op voorgesteld. Maar ik houd jullie niet tegen jullie te posten wat jijzelf wilt. Ik zeg alleen mijn mening over een duidelijk vooroordeel van de NDS. Het staat gewoon een klein jaartje achter op grafisch gebied. Het kleine doornroosje in het oog ligt nu omdat het slecht gepland was. Dat zei ik al. Was CTW een jaartje later aangekondigd gingen we hier absoluut geen probleem van gemaakt hebben. De reden dat ik dit aanhaal ligt bij GTA IV. Jullie (merendeels van dit prachtig publiek) zijn nu al over de storyline heen gezoefd van IV en weten wat IV kan. Welke Psychics en welke Engine. Op grafisch gebied een uitmuntende game. CTW is voor mij een klein tikkeltje te vroeg voorgesteld aan het publiek. GTA IV zit nog te vers in het hoofd om te speculeren over een totaal andere engine, mogelijkheden, onzinnige toppics over welke h**rtjes jullie meenemen etcetera, etcetera... Mijn visie om maar zinnig ontoppic te blijven, Grand Theft Auto Chinatown Wars word een middelmatige game qua graphics. Omdat er een zooi missies bij moeten kunnen , Radio zenders (Groot vraagteken), Peds, Autos, etcetera... Ik hoop dat CTW een topdown wordt , maar wel dan met een keihard ijzersterk verhaal. Dankjewel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 *tekst* Over lange verhalen gesproken Je hebt gelijk, in het begin van je verhaal (tekst kan ik het niet meer noemen) heb je het over De sims 2 op de DS Wario Ware Touched ect. Deze hebben inderdaad voor een DS best mooie graphics (al vind ik naar mijn eigen mening/ervaring de Sims 2 nogal wat hoekig...). Dat dit laat zien dat de DS werkelijk wel wat moois kan hebben, heb je helemaal gelijk in. Maar dit kun je lang niet vergelijken met een toekomst beeld naar Gta CTW, zoals ik al eerder heb geschreven, een Gta game bevat gewoon ongelofelijk veel mogelijkheden, die ik tot nu toe nog niet gezien heb voor een DS game. Dat Rockstar games een uitdaging aan gaat mag duidelijk zijn. Maar door die Gta enegine op een Nintendo DS, brengt het deste meer twijfels met zich mee (ook natuurlijk omdat er vrij weinig informatie erover is gegeven). Zo bevat een Gta game een levendige stad, dus verschillende personages en niet het kleine Sims 2 stadje van 5 bij 5, waar maar een handje vol personen rond lopen, zie het maar voor elkaar te krijgen om in Gta CTW computergestuurde voertuigen rond te laten rijden en natuurlijk tal van verschillende personages, en dat ook nog zonder bugs of schrokkerige toestanden! Natuurlijk is de boel negatief beoordelen helemaal niet goed, juist omdat we nog maar zo weinig ervan af weten, wie weet krijgt Rockstar games het voor elkaar om een pracht game neer te zetten. Toch hoop ik ook dat het een Topdown view wordt en dat baseer ik realistisch gezien, moet je nagaan dat een PSP het dubbele tot meer dan het dubbele graphics ect. bevat dan wat een DS heeft/aan kan! Tevens hoeft een topdown view nog helemaal niet lelijk of stom te zijn, kleed het mooi aan naar wat een DS systeem aan kan, zet er een sterke en meeslepende verhaallijn in en je hebt gewoon een geweldige game voor deze handheld! Ik kan in iedergeval niet wachten tot de eerste screenshots! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Als je het spel in 3D zou spelen, zouden dan alleen de wegen en de auto's plat zijn? Bewerkt: 12 augustus 2008 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jf_de_man Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Mischien krijg je er wel een gba cassete bij zodat er meer mogelijk is ik weet niet of dat kan . Nou ja niet teveel verwachten dan kanhet nooit zo erg zijn tog?? tog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 is er nu al officieel bekend oftie in 2d of 3d komt? ik d8 nl ergens te lezen datie 2d word, of praatte die knakker uit zn nek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 is er nu al officieel bekend oftie in 2d of 3d komt? ik d8 nl ergens te lezen datie 2d word, of praatte die knakker uit zn nek? Ga daar maar vanuit ja.. Er is nog niks over het spel zelf bekend, alleen dat het zich in Liberty City weer afspeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Is gemakkelijk hoor die DS Maar het word sowieso niet 3D, want de DS kan dat eenmaal niet aan. Ik ga nog eens m'n post goed uitleggen. Je krijgt een missie van je opdrachtgever in een geprogrammeerd filmpje, dat afspeelt maar niet in de stad, gewoon een filmpje die is opgeslaan, en je krijgt in 3D en op de stad lijkt: Nu moet je naar een brug in topdown view.(of een andere plaats maakt niets uit): Je stapt het gebouw in en er word een kleine ruimte geladen in 3D en een figuur word geladen in 3D, dat jij bent, en je vijand die je moet neerknallen: Je moet weer terug naar je opdrachtgever en mission passed! Volgens mij word GTA Chinatown Wars toch wel wat gelijkaardig met dit voorbeeld, maar ik kan ernaast zitten. Ook de ruimtes zou nog wat kleiner kunnen met wat mider goeie graphics. Geinig voorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk Topdownmaar ff een Meldign: Top Down is ook 3D alleen Van boven af gezien Ja, alleen sommige objecten zijn 2d zoals autos, voetgangers, etc.EDIT:shit weer dubbel. Bewerkt: 13 augustus 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 3D Ik denk dat omdat: Games zoals sim 2 DS Enkele screenshots : Lijkt raar i know, Maar de hele game beweeg je 3D en je navigeert je met de touchPad(Mogelijk ook zoals in GTA CTW) Daarom verwacht ik ook geen giga groot spel, Maar wel 3D Big have spoken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik denk 3D. En de poll is nu 50/50 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jasperke Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) — Bewerkt: 14 augustus 2008 door Jasperke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jasperke Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) is er nu al officieel bekend oftie in 2d of 3d komt? ik d8 nl ergens te lezen datie 2d word, of praatte die knakker uit zn nek? Ga daar maar vanuit ja.. Er is nog niks over het spel zelf bekend, alleen dat het zich in Liberty City weer afspeelt. er bestaat nog een manier om 3d te laten lijken, terwijl het plat is, tegken maar een kubus op een papiertje:) dom voorbeeld ik wist dat hiervoor een naam was, moet ik even opzoeken;) gevonden, Isometrisch;) ik heb ook een plaatje gevonden van een spel die ik ken;) die ook isometrisch is, voor mijn gameboy SP http://www.inet2inet.com/Games_Graphics_Im...etric_Urban.jpg in dit spel kun je het scherm niet draaien, het is dus plat, maar lijkt 3d, ik verwacht zoiets meer... dus meer naar 3D Bewerkt: 14 augustus 2008 door Jasperke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 — Wat moet deze post voor stellen dan? Als je niks weet reageer dan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 ik ben zeker dat het 3D zal zijn. want zoals ge weet zijn er 4 gta generaties: GTA1:grand theft auto, londen 1969, londen 1961 GTA2:grand theft auto 2,grand theft auto advance GTA3:grand theft auto 3, grand theft auto vice city (stories), grand theft auto san andreas en grand theft auto liberty city stories GTA4:grand theft auto4,GRAND THEFT AUTO/ CHINATOWN WARS en daarom weet ik zeker dat het 3D zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) ik ben zeker dat het 3D zal zijn.want zoals ge weet zijn er 4 gta generaties: GTA1:grand theft auto, londen 1969, londen 1961 GTA2:grand theft auto 2,grand theft auto advance GTA3:grand theft auto 3, grand theft auto vice city (stories), grand theft auto san andreas en grand theft auto liberty city stories GTA4:grand theft auto4,GRAND THEFT AUTO/ CHINATOWN WARS en daarom weet ik zeker dat het 3D zal zijn Zucht... Je mag GTA:CW niet in dat rijtje zetten, GTA: CW is een extraatje, en trouwens als ik zogezegd eens jouw mening ga volgen, verklaar mij dan dat GTA: Advance een TOPDOWN VIEW is, maar hij 'behoord' tot het GTA 3 rijtje, flauw gezwets dus. MegaPilot. EDIT: Je kan zeggen dat hij in het rijtje van GTA 4 is, maar dat wil sowieso niets zeggen aangezien GTA: Advance... en de rest staat hierboven al getypt. Bewerkt: 14 augustus 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.