nintendo5998 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 de gba kan geen 3d spelletjes spelen Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 — Wat moet deze post voor stellen dan? Als je niks weet reageer dan niet aangezien hij het berich geedit heeft ga ik er vanuit datie iets heeft neergezet en achteraf d8 waar slaat dit op? toen geedit heeft en alleeen een streepje achtergelaten Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) ik ben zeker dat het 3D zal zijn.want zoals ge weet zijn er 4 gta generaties: GTA1:grand theft auto, londen 1969, londen 1961 GTA2:grand theft auto 2,grand theft auto advance GTA3:grand theft auto 3, grand theft auto vice city (stories), grand theft auto san andreas en grand theft auto liberty city stories GTA4:grand theft auto4,GRAND THEFT AUTO/ CHINATOWN WARS en daarom weet ik zeker dat het 3D zal zijn Baseer je dat nou alleen maar op Gta Titels ? Komt niet heel erg overtuigend over, tevens is een DS systeem heel wat anders dan een computer, PS2/PS3/Xbox/Xbox 360 (console dus), met name op graphics gebied scoort deze bar weinig in vergelijking met de voorgaande Gta's. Trouwens ik heb Gta Advance er niet tussen gezet, omdat deze is ontwikkeld door Digital Eclipse en niet door Rockstar games zelf. Daarnaast is Gta Advance een topdown view en op een handheld, dus zie ik het verband op hoe jij deze uitlegt niet helemaal met je 3D inzicht. Waarschijnlijk denk jij het rijtje af van de eerste Gta's tot er met Gta 3 waren topdown, Gta 3 was voor het eerst echt 3D, door de vorderingen heen denk jij waarschijnlijk dat deze ook 3D wordt. Maar je kijkt helemaal niet naar wat een DS systeem aan kan op dat gebied, alle Gta's na Advance waren op consoles en pc's uitgebracht waarvan het apparaat dit soort technologie aan kan. Maar ik betwijfel of dat op een DS kan, op technisch gebied gaat Rockstar games juist een paar grote stappen lager maken, wat natuurlijk nog niet hoeft te betekenen dat dit een slechte game wordt. Bewerkt: 14 augustus 2008 door gammie_ Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ge moet de ds niet onderschatten. en trouwens er gaan roddels dat er ne nieuwe ds komt met meer functies Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ge moet de ds niet onderschatten. en trouwens er gaan roddels dat er ne nieuwe ds komt met meer functies Doe ik ook niet, maar je moet toch weten dat op technisch gebied een Gta game geheel in 3D heel lastig gaat worden en dan moet je niet alleen kijken naar graphics, maar dan speelt de hele omgeving, details en computergestuurde objecten een grote rol bij. Kijk dat De Sims 2, Animal Crossing, The Leggend of Zelda: PH, Mario kart ect. De graphics mooi en 3D zijn, is alleen maar omdat deze geen enorme speelwereld en free roaming bevatten. Een Gta game bestaat toch uit een redelijk gangbare speelwereld en free roaming, daarbij zijn er tal van computergestuurde voertuigen en voetgangers, die elk hun eigen stem, bewegingen en reacties hebben, zie dat maar eens vlekkeloos en zonder bugs op een Nintendo Ds systeem draaien... En dat betwijfel ik nou juist zo, juist als ze deze geheel 3D gaan maken. Kijk maar naar de PSP, daar gaat LCS en VCS nog maar net op met lange laadtijden en bugs. Zo heeft een PSP nog wel ruim 3x het dubbele vermogen van zijn processor namelijk: 333 MHz en een DS slechts: 67 MHz. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ge moet de ds niet onderschatten. en trouwens er gaan roddels dat er ne nieuwe ds komt met meer functies Doe ik ook niet, maar je moet toch weten dat op technisch gebied een Gta game geheel in 3D heel lastig gaat worden en dan moet je niet alleen kijken naar graphics, maar dan speelt de hele omgeving, details en computergestuurde objecten een grote rol bij. Kijk dat De Sims 2, Animal Crossing, The Leggend of Zelda: PH, Mario kart ect. De graphics mooi en 3D zijn, is alleen maar omdat deze geen enorme speelwereld en free roaming bevatten. Een Gta game bestaat toch uit een redelijk gangbare speelwereld en free roaming, daarbij zijn er tal van computergestuurde voertuigen en voetgangers, die elk hun eigen stem, bewegingen en reacties hebben, zie dat maar eens vlekkeloos en zonder bugs op een Nintendo Ds systeem draaien... En dat betwijfel ik nou juist zo, juist als ze deze geheel 3D gaan maken. Kijk maar naar de PSP, daar gaat LCS en VCS nog maar net op met lange laadtijden en bugs. Zo heeft een PSP nog wel ruim 3x het dubbele vermogen van zijn processor namelijk: 333 MHz en een DS slechts: 67 MHz. hoe hebben de makers van transformers ds dan al die plaatsen auto,s en stemmen in kunnen steken??? Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) hoe hebben de makers van transformers ds dan al die plaatsen auto,s en stemmen in kunnen steken??? Transformers is appels met peren vergelijken, zo kan je iedere game er wel bij gaan halen. Trouwens er rijden nauwelijks auto's om nog maar te zwijgen over tal van voetgangers, tot zover heb ik in iedergeval in filmpjes en screen, hooguit één vijandelijke auto gezien, waar je tegen moest vechten. Verder zijn de 3D graphics erg pixel achtig en de datials? Die zie ik niet, het is een wegdek met vierkante gebouwen.... Bewerkt: 14 augustus 2008 door gammie_ Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Kijk maar naar de PSP, daar gaat LCS en VCS nog maar net op met lange laadtijden en bugs. Zo heeft een PSP nog wel ruim 3x het dubbele vermogen van zijn processor namelijk: 333 MHz en een DS slechts: 67 MHz. Die processors zijn niet zo te vergelijken. Volgens die berekening is de processor van de psp 4,9701492537313432835820895522388 keer zo snel,in werkelijkhijd is het anders. De architectuur en werking van de processors zijn te verschillend om de mhz's met elkaar te vergelijken. Misschien kan de ds wel een 3d gta aan maar dan met cell-shaded craphics zoals tony hawk,zelda etc. Een game als killer 7 laat zien dat dat er toch wel erg serieus uit kan zien. Ook kan de wereld opgedeeld worden in kleine stukken zonder veel laad tijden doordat een cardridge vele malen sneller laad dan een disc. Reageren
cj102 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik denk topdown net als GTA1 Reageren
verzetti Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) als er 3d op de ds zou zijn dan is het beeld wat lelijkker Bewerkt: 17 augustus 2008 door verzetti Reageren
Crippless Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Bekijk deze screens eens.. Ik weet niet hoor.. maar daar kan ik nog wel mee gamen (Het is COD 4 btw) en dan hoef je niet te zeggen, het is geen PC/XBOX/PS3 of whatever, het is MAAR een DS.. je kan toch niet verwachten dat de graphics hetzelfde zullen zijn als GTA IV.. Bekijk dit filmpje: Volgens mij gaat het er zo ongeveer uit zien.. ik weet niet.. ik kan daar nog wel mee leven.. Bewerkt: 17 augustus 2008 door Crippless Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Bekijk dit filmpje: Volgens mij gaat het er zo ongeveer uit zien.. ik weet niet.. ik kan daar nog wel mee leven.. dat is gewoon GTA:III Met een mod erin dat je een ander persoontje bent. meer niet. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 hoe hebben de makers van transformers ds dan al die plaatsen auto,s en stemmen in kunnen steken??? Transformers is appels met peren vergelijken, zo kan je iedere game er wel bij gaan halen. Trouwens er rijden nauwelijks auto's om nog maar te zwijgen over tal van voetgangers, tot zover heb ik in iedergeval in filmpjes en screen, hooguit één vijandelijke auto gezien, waar je tegen moest vechten. Verder zijn de 3D graphics erg pixel achtig en de datials? Die zie ik niet, het is een wegdek met vierkante gebouwen.... ja maar transformers kund ge als ne soort gta vergelijken want er zijn ook missies en auto's en politie maar inderdaad geen voetgangers Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ja maar transformers kund ge als ne soort gta vergelijken want er zijn ook missies en auto's en politie maar inderdaad geen voetgangers Nou heb ik dat spel zelf niet (alleen gezien op filmpjes en screenshots). Ik heb hooguit 2 auto's gezien in een filmpje, ik kan er naast zitten, maar ik kan niet geloven dat daar een heel computergestuurd verkeer is en daadwerkelijk gewoon rondrijd. Tevens zijn er inderdaad geen voetgangers te bekennen. Volgens mij kun je ook niet in gebouwen of even naar een shop toe? Dat zijn toch ook belangrijke punten in een Gta game? Trouwens ziet het er niet zo gedetailleerd uit, eerder kaal en oppervlakkig het is dan ook duidelijk te zien, dat de makers zich vooral op het personage hebben gericht. Je moet nagaan dat in een Gta game sowieso allerlei verschillende auto's en voetgangers lopen en rijden en dan heb ik nog niet eens de hele mikmak opgenoemd... @Crippless, die screens zien er nog best aardig uit, alleen vraag ik me af of je op dit niveau een heuse Gta game kan ontwikkelen. Ook daar ontbreekt het nodige verkeer, voetgangers en natuurlijk een uitgebreide free roaming, omdat je in shooting games, toch van punt naar punt werkt. Kijk ik noem wel iedere keer het verhaaltje op (van voetgangers, auto's, details) Maar dit zijn gewoon kenmerken die in een gta/free roaming game behoren. Toch raakt me geduld een beetje op, voor de eerste screens van Gta CTW... Hoe gaan ze dat toch doen, hoewel ik wel het vertrouwen in Rockstar games heb Reageren
Jopper47 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik denk 3D, rockstar heeft al op elke spel computer een gta geleverd en ze zagen er op allemaal goed uit, dus zullen ze op de DS ook wel een goede game kunnen uitbrengen. Greetz Jopper47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.