Jump to content

3D of Topdown.

3D of Topdown  

140 leden hebben gestemd

1. 1. Wat denken jullie ?

• 3D.
      58
    • Topdown.
      74

Recommended Posts

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gammie_

28

• nintendo5998

23

• Loekoe

19

• MegaPilot

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat moet deze post voor stellen dan? Als je niks weet reageer dan niet :clown:

aangezien hij het berich geedit heeft ga ik er vanuit datie iets heeft neergezet en achteraf d8 waar slaat dit op? toen geedit heeft en alleeen een streepje achtergelaten :clown:

Geplaatst: (bewerkt)
:Y ik ben zeker dat het 3D zal zijn.

want zoals ge weet zijn er 4 gta generaties:

GTA1:grand theft auto, londen 1969, londen 1961

GTA2:grand theft auto 2,grand theft auto advance

GTA3:grand theft auto 3, grand theft auto vice city (stories), grand theft auto san andreas en grand theft auto liberty city stories

GTA4:grand theft auto4,GRAND THEFT AUTO/ CHINATOWN WARS

en daarom weet ik zeker dat het 3D zal zijn

Baseer je dat nou alleen maar op Gta Titels ? Komt niet heel erg overtuigend over, tevens is een DS systeem heel wat anders dan een computer, PS2/PS3/Xbox/Xbox 360 (console dus), met name op graphics gebied scoort deze bar weinig in vergelijking met de voorgaande Gta's. Trouwens ik heb Gta Advance er niet tussen gezet, omdat deze is ontwikkeld door Digital Eclipse en niet door Rockstar games zelf. Daarnaast is Gta Advance een topdown view en op een handheld, dus zie ik het verband op hoe jij deze uitlegt niet helemaal met je 3D inzicht.

Waarschijnlijk denk jij het rijtje af van de eerste Gta's tot er met Gta 3 waren topdown, Gta 3 was voor het eerst echt 3D, door de vorderingen heen denk jij waarschijnlijk dat deze ook 3D wordt. Maar je kijkt helemaal niet naar wat een DS systeem aan kan op dat gebied, alle Gta's na Advance waren op consoles en pc's uitgebracht waarvan het apparaat dit soort technologie aan kan. Maar ik betwijfel of dat op een DS kan, op technisch gebied gaat Rockstar games juist een paar grote stappen lager maken, wat natuurlijk nog niet hoeft te betekenen dat dit een slechte game wordt.

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

ge moet de ds niet onderschatten. en trouwens er gaan roddels dat er ne nieuwe ds komt met meer functies

Geplaatst:
ge moet de ds niet onderschatten. en trouwens er gaan roddels dat er ne nieuwe ds komt met meer functies

Doe ik ook niet, maar je moet toch weten dat op technisch gebied een Gta game geheel in 3D heel lastig gaat worden en dan moet je niet alleen kijken naar graphics, maar dan speelt de hele omgeving, details en computergestuurde objecten een grote rol bij. Kijk dat De Sims 2, Animal Crossing, The Leggend of Zelda: PH, Mario kart ect. De graphics mooi en 3D zijn, is alleen maar omdat deze geen enorme speelwereld en free roaming bevatten. Een Gta game bestaat toch uit een redelijk gangbare speelwereld en free roaming, daarbij zijn er tal van computergestuurde voertuigen en voetgangers, die elk hun eigen stem, bewegingen en reacties hebben, zie dat maar eens vlekkeloos en zonder bugs op een Nintendo Ds systeem draaien... En dat betwijfel ik nou juist zo, juist als ze deze geheel 3D gaan maken.

Kijk maar naar de PSP, daar gaat LCS en VCS nog maar net op met lange laadtijden en bugs. Zo heeft een PSP nog wel ruim 3x het dubbele vermogen van zijn processor namelijk: 333 MHz en een DS slechts: 67 MHz.

Geplaatst:

Doe ik ook niet, maar je moet toch weten dat op technisch gebied een Gta game geheel in 3D heel lastig gaat worden en dan moet je niet alleen kijken naar graphics, maar dan speelt de hele omgeving, details en computergestuurde objecten een grote rol bij. Kijk dat De Sims 2, Animal Crossing, The Leggend of Zelda: PH, Mario kart ect. De graphics mooi en 3D zijn, is alleen maar omdat deze geen enorme speelwereld en free roaming bevatten. Een Gta game bestaat toch uit een redelijk gangbare speelwereld en free roaming, daarbij zijn er tal van computergestuurde voertuigen en voetgangers, die elk hun eigen stem, bewegingen en reacties hebben, zie dat maar eens vlekkeloos en zonder bugs op een Nintendo Ds systeem draaien... En dat betwijfel ik nou juist zo, juist als ze deze geheel 3D gaan maken.

Kijk maar naar de PSP, daar gaat LCS en VCS nog maar net op met lange laadtijden en bugs. Zo heeft een PSP nog wel ruim 3x het dubbele vermogen van zijn processor namelijk: 333 MHz en een DS slechts: 67 MHz.

hoe hebben de makers van transformers ds dan al die plaatsen auto,s en stemmen in kunnen steken???

hoe hebben de makers van transformers ds dan al die plaatsen auto,s en stemmen in kunnen steken???

Transformers is appels met peren vergelijken, zo kan je iedere game er wel bij gaan halen. Trouwens er rijden nauwelijks auto's om nog maar te zwijgen over tal van voetgangers, tot zover heb ik in iedergeval in filmpjes en screen, hooguit één vijandelijke auto gezien, waar je tegen moest vechten. Verder zijn de 3D graphics erg pixel achtig en de datials? Die zie ik niet, het is een wegdek met vierkante gebouwen....

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

Die processors zijn niet zo te vergelijken. Volgens die berekening is de processor van de psp 4,9701492537313432835820895522388 keer zo snel,in werkelijkhijd is het anders. De architectuur en werking van de processors zijn te verschillend om de mhz's met elkaar te vergelijken. Misschien kan de ds wel een 3d gta aan maar dan met cell-shaded craphics zoals tony hawk,zelda etc. Een game als killer 7 laat zien dat dat er toch wel erg serieus uit kan zien.

killer7.jpg

Ook kan de wereld opgedeeld worden in kleine stukken zonder veel laad tijden doordat een cardridge vele malen sneller laad dan een disc.

Bekijk deze screens eens..

call-of-duty-ds.jpgcall-of-duty-4-ds-screenshot.jpgcod1bl3.jpg

Ik weet niet hoor.. maar daar kan ik nog wel mee gamen (Het is COD 4 btw) en dan hoef je niet te zeggen, het is geen PC/XBOX/PS3 of whatever, het is MAAR een DS.. je kan toch niet verwachten dat de graphics hetzelfde zullen zijn als GTA IV..

Bekijk dit filmpje:

Volgens mij gaat het er zo ongeveer uit zien.. ik weet niet.. ik kan daar nog wel mee leven..

Bewerkt: door Crippless
Geplaatst:
Bekijk dit filmpje:

Volgens mij gaat het er zo ongeveer uit zien.. ik weet niet.. ik kan daar nog wel mee leven..

dat is gewoon GTA:III Met een mod erin dat je een ander persoontje bent. meer niet.

Geplaatst:

Transformers is appels met peren vergelijken, zo kan je iedere game er wel bij gaan halen. Trouwens er rijden nauwelijks auto's om nog maar te zwijgen over tal van voetgangers, tot zover heb ik in iedergeval in filmpjes en screen, hooguit één vijandelijke auto gezien, waar je tegen moest vechten. Verder zijn de 3D graphics erg pixel achtig en de datials? Die zie ik niet, het is een wegdek met vierkante gebouwen....

ja maar transformers kund ge als ne soort gta vergelijken want er zijn ook missies en auto's en politie maar inderdaad geen voetgangers

Geplaatst:
ja maar transformers kund ge als ne soort gta vergelijken want er zijn ook missies en auto's en politie maar inderdaad geen voetgangers

Nou heb ik dat spel zelf niet (alleen gezien op filmpjes en screenshots). Ik heb hooguit 2 auto's gezien in een filmpje, ik kan er naast zitten, maar ik kan niet geloven dat daar een heel computergestuurd verkeer is en daadwerkelijk gewoon rondrijd. Tevens zijn er inderdaad geen voetgangers te bekennen. Volgens mij kun je ook niet in gebouwen of even naar een shop toe? Dat zijn toch ook belangrijke punten in een Gta game? Trouwens ziet het er niet zo gedetailleerd uit, eerder kaal en oppervlakkig het is dan ook duidelijk te zien, dat de makers zich vooral op het personage hebben gericht. Je moet nagaan dat in een Gta game sowieso allerlei verschillende auto's en voetgangers lopen en rijden en dan heb ik nog niet eens de hele mikmak opgenoemd...

@Crippless, die screens zien er nog best aardig uit, alleen vraag ik me af of je op dit niveau een heuse Gta game kan ontwikkelen. Ook daar ontbreekt het nodige verkeer, voetgangers en natuurlijk een uitgebreide free roaming, omdat je in shooting games, toch van punt naar punt werkt. Kijk ik noem wel iedere keer het verhaaltje op (van voetgangers, auto's, details) Maar dit zijn gewoon kenmerken die in een gta/free roaming game behoren.

Toch raakt me geduld een beetje op, voor de eerste screens van Gta CTW... Hoe gaan ze dat toch doen, hoewel ik wel het vertrouwen in Rockstar games heb :)

Geplaatst:

Ik denk 3D, rockstar heeft al op elke spel computer een gta geleverd en ze zagen er op allemaal goed uit, dus zullen ze op de DS ook wel een goede game kunnen uitbrengen.

Greetz Jopper47 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...